Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 487
Hei. ! Født i 1988, og gjennom 90`tallet lastet man ned musikk på winampen sin. Sitter nå å mimrer tilbake , og tiden hvor tommy tee, med takin ovah, warlox, Sibbe, osv var stor, dukket det ofte opp litt crap med oral B osv. Innimellom der var det en sang som var en remix av Torbjørn Jagland, eller en annen politiker, og jeg mener teksen gikk typ "politikk, upolitikk"

Hvilken sang er det? Mulig teksten er feil. Det er ikke onga fra bonga, men , er i samme stil. Teksten er tatt ut fra et intervju om invandrerpolitikkdebatt..

Jeg savner bare sangen, Er ikke enig i utalelser eller låten... På forhånd takk.

Endrer .. Jeg tror det er Ukultur, kultur...

Fant ut av det... Helt ute å kjører ..! Var carl i hagen.. Vidar Brenodden feat Carl i hagen - ukultur
Sist endret av Blien; 21. april 2023 kl. 21:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ukultur, kulturuke, ulturkuke
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Blien Vis innlegg
..og tiden hvor tommy tee, med takin ovah, warlox, Sibbe, osv var stor, dukket det
ofte opp litt crap med oral B osv.
Vis hele sitatet...
Apropos Oral Bee, har noen lest Livet til en norsk boss?