Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1311
Har en liten urge til å skaffe meg en bra tusj så jeg kan putte signaturen min et par steder i sommer. Helst litt tykk
Noen tips?
Montana bold
Gode gamle piloten
uni PAINT sølv.
Feit pilot ja
Squeeezers!
Sitat av heartslava Vis innlegg
Gode gamle piloten
Vis hele sitatet...
Dårlig svak blekk. Forsvinner i løpet av en sommer
Krink squeeze marker, 100%
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar
Uni paint chisel og bullet (PX-30 PX-20) er begge to veldig gode, tror det er xylen i malingen som gjør at den har så bra holdbarhet på forskjellige overflater.
https://imma.gr/119667x9a0eb

Jeg tenker å gjøre noe sånt som dette helt ærlig jeg er ganske elendig på å tegne, og jeg er ikke så keen på å plassere stygge tags der ute. Tenkte dette var enkelt nok, men lurer på hvordan jeg skal gå fram? Øve på ark er jo ikke det samme som å bruke hele armen, som jeg mener en lettere og gir mer flow.

Skal jeg bare fikse meg et par bra tusjer i forskjellige farger og øve på en papp bit først feks?
Ville anbefalt den her typen:

https://oft-shop.no/produkt/grog-squeezer-25-ski/

Den er herlig på glatte flater mens tuppen blir fort ødelagt på grovere overflater.
Eller: Sprittusjer av alt mulig slag. Pensel og fargestifter tel, du trenger bare en vegg og noe å tegne/ male med.

Øv på gata, vær ute om natta, du kommer til å drite deg ut en eller annen gang uansett så bare å begynne.
Sist endret av Majao Gibensis; 7. april 2023 kl. 05:15.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Ville anbefalt den her typen:

https://oft-shop.no/produkt/grog-squeezer-25-ski/

Den er herlig på glatte flater mens tuppen blir fort ødelagt på grovere overflater.
Eller: Sprittusjer av alt mulig slag. Pensel og fargestifter tel, du trenger bare en vegg og noe å tegne/ male med.

Øv på gata, vær ute om natta, du kommer til å drite deg ut en eller annen gang uansett så bare å begynne.
Vis hele sitatet...
Nice 25-ski er det 25mm eller?
Litt usikker på hvor mange MM jeg trenger, tenker å bare hamstre inn litt diverse når jeg får penger.

Da vil jeg vite hvilke merke som er bra, den squeezer tusjen så veldig behagelig ut. Tenker å ta 4 stykker i litt forskjellige varianter
Er Montana det de fleste går for eller? Hvilken nettside er best å bestille fra? Det dere har linka hittil har vært hjelpsomt, Men må være sikker på hva jeg skal handle inn også.

Jeg synes lilla er kult, svart må jeg ha for noen outlines men ikke hovedfarge, ellers så er blå/turkis/grønt Nice, mulig jeg må ha med hvit også.
Ikke bry deg så mye om hvordan dine tags ser ut i starten. Bare se på Xeqt FY. Han har jo veldig mye kule tags, men 99% av det han lager er «FY» med helt enkle bokstaver, bare for å markere, og han er legendarisk i norsk målestokk, men du må nesten drive med det selv for å kunne sette pris på det.

Det kommer til å ta årevis med tags før du ikke er toy lengre, en frisk og unik stil er noe man får etter årevis med repetering og utprøving, med mindre du kopierer andre(don’t do it). For de aller fleste kommer kvantitet over kvalitet. Føles mye bedre å teppebombe ett område enn å lage én piece liksom.
Lite som slår den følelsen av å komme over ting du lagde i fjor, eller for 10 år siden, som du hadde glemt helt ut.

Ville forresten ikke gått over 10mm nibs i starten, mye vanskeligere å lage tags med skikkelige feite tusjer.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ikke bry deg så mye om hvordan dine tags ser ut i starten. Bare se på Xeqt FY. Han har jo veldig mye kule tags, men 99% av det han lager er «FY» med helt enkle bokstaver, bare for å markere, og han er legendarisk i norsk målestokk, men du må nesten drive med det selv for å kunne sette pris på det.

Det kommer til å ta årevis med tags før du ikke er toy lengre, en frisk og unik stil er noe man får etter årevis med repetering og utprøving, med mindre du kopierer andre(don’t do it). For de aller fleste kommer kvantitet over kvalitet. Føles mye bedre å teppebombe ett område enn å lage én piece liksom.
Lite som slår den følelsen av å komme over ting du lagde i fjor, eller for 10 år siden, som du hadde glemt helt ut.

Ville forresten ikke gått over 10mm nibs i starten, mye vanskeligere å lage tags med skikkelige feite tusjer.
Vis hele sitatet...
Takk! Snakket litt i chat med en fra nettsiden og hen anbefalte grog 02-04 APP, streetpaint markers, og dabber 10/18.

Jeg har hatt lyst til å gjøre det her siden jeg var 14, men aldri vært noe god på å tegne så har ikke giddet liksom. Men ser på det som en liten sommer terapi i år