Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 439
Har litt over gjennomsnittet interesse i lys og lyd, i formål med å arrangere det ene og det andre. Tenker på innkjøp av noe nye lys og effekter. Har per nå en strobe på ish 400w som funker forholdsvis godt men er litt svak, en grei laser som funker fjell med røykmaskin som jeg også har. Røykmaskinen skal jeg nok oppgradere snart, men ikke i første runde.

Jeg har titta litt rundt på diverse nettbutikker og bruktmarkeder, men vil gjerne ha litt input av dere. Har dere noen tips til butikker eller merker som selger kvalitets lys og andre party effekter? Veldig pluss om det også ikke er for dyrt, men forstår at kvalitet ofte reflekterer pris. Har titta litt rundt, men jeg finner stort sett de samme varene kamuflert under et annet varemerke.

Musikken som skal spilles når dette er montert er rask og dunkende elektronisk musikk, så lysene og effektene må kunne komplimentere dette til en viss grad. Altså såpeboblemaskiner og lignende er helt uinteressant.
Sist endret av Emilher1; 27. mars 2023 kl. 17:54.