Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1922
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ket her som er litt vanskelig å dele opp, det blir nesten bare biter av det lzm å ikke pulver…
Funker det å hotplate ket?
Høres ut som shady greier, aldri hverken opplevd eller hørt om fuktig ketamin i pulverform
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Høres ut som shady greier, aldri hverken opplevd eller hørt om fuktig ketamin i pulverform
Vis hele sitatet...
Nei altså den er jo helt super, men den er bare litt klumpete, får det ikke helt i pulver bare. Den trekker på måte seg sammen i en klump igjen etter jeg har Lina den opp.
Kan du legge ut et bilde av varene? Høres virkelig ikke ut som ketamin som FlyvendeVaffel sier.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Kan du legge ut et bilde av varene? Høres virkelig ikke ut som ketamin som FlyvendeVaffel sier.
Vis hele sitatet...
Nei det er ketamin. Den er ikke fuktig heller, trodde det skulle bli enda finere etter man Lina det opp bare
Ketaminen jeg har hatt en alltid krystaller på størrelse med saltkorn eller lignende. Jeg ville ikke brukt varme på den, men heller latt den ligge fremme om du opplever at den trekker seg sammen.

Og en ting til, biotilgjengelighet på ketamin er rundt 50% i nesen og 93% intramuskulært. Så det er betraktelig bedre sånn sett å bruke det i en muskel samtidig som man ikke blir så hektet på nåla for det tar fortsatt flere minutter før man er på topp av oppturen - så man kan ikke sammenligne det med intravenøstbruk f.eks. Nå råder jeg aldri folk til intravenøst men intramuskulært føler jeg er relativt trygt og smart til ett stoff som ketamin som gjerne koster så mye som det gjør.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk nettopp ketamin i pulverform. Kompis kom innom. Han har god kjennskap,og han mener ihvertfall det er ketamin. Jeg venter fortsatt effekt.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok noen bilder jeg kan legge ut senere
Anonym bruker
"Mulig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er ikke snakk om mxe da?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mxe har vi begge kjennskap til. Mest jeg. Tok en liten lisse til å begynne med å det kjennes som ket. Har ikke fått drypp i halsen enda, så kan ikke si noe på smaken, men funken er fin
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er smaken her, nye lisser inntatt. Dette er faktisk ket.
Isåfall noe utrolig likt, for jeg merker ikke forskjellen.
Man blir dum, men ikke MXE-game over som et videospill. Glemmer ikke jeg sto midt i gata å trodde det var game over. Alt var på en måte 2D. Ble vel stående vel 20min etter eget hode(svært uberegnelig) før jeg kom meg hjem å i seng. Alle dører sto åpne etter jeg hadde kommet inn og det var spor av oppkast opp til soverommet.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren



Her er bilder
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan jo være hva som helst. Men for å få det så fint som mulig er speil/flat tallerken og tapetkniv-blad veien å gå. Først legge trykk på og skrape det rundt med flate delen(siden) av kniven, gjentatte ganger til det slutter å knitre. Så kutte det så med kniv-eggen en god stund etterpå. Jo lengre jo bedre imo.
Noen typer ket har jeg opplevd å være noe statiske, og som kan gjøre at det trekker seg sammen, men blir ikke klumper av det om forarbeid med kniv er gjort grundig.
At Ketamin ikke kan være vått er bare tull, har selv hatt flytende ketamin på glassflaske og det var vått det!
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det smakte ket, funka som ket og hadde samme varighet som ket.
Mistenker det var ket.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var sikkert ket. Eller kanskje 2-Fluorodeschloroketamine (FDCK)? Eller et av de andre analogene av ket?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ket her som er litt vanskelig å dele opp, det blir nesten bare biter av det lzm å ikke pulver…
Funker det å hotplate ket?
Vis hele sitatet...
bland ket med litt vann kast det i panna tørk det til det er helt pulvirisert
Ligner ikke på noe ketamin jeg har hatt hvert fall - og jeg har hatt en del.