Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3723
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv har jeg 50-60 i hvilepuls til vanlig. Tar keg amfetamin er den gjerne 160 kan kan være det i et par dager. Hva er deres erfaringer?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin er stimulerende og øker farer for supraventrikulære arytmier som f.eks. atrieflimmer. Har du 160 i puls over flere dager er det lurt å få tatt et EKG med pågående rask puls for å avklare hva slags hjerterytme det. Å gå med rask puls i lengre perioder i kombinasjon med rusbruk kan gi alvorlig hjertesvikt over tid.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
160? det er mye ass, min ligger på 90-100 på makka, men så trener jeg kondisjon 3 ganger i uken, trener du?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Tror ikke han har 50-60 til vanlig og 160 i dagsvis heller. Bekreft for oss at du måler det skikkelig
Jeg tror også at TS må måle på nytt. Hvis du måler manuelt, mål i et helt minutt i stedet for å gange opp ti sekunder med seks. Hvis du hadde hatt 160 i hvilepuls tror jeg du hadde dratt til legavakta.

Men jeg har faktisk opplevd å hatt oppi 120 i puls over en periode på et par timer når jeg var jævlig tent og bare satt i en stol. Det synes jeg var ubehagelig. Vanligvis pleier den å ligge på 50-60 til vanlig og 90-100 på makka.

Her om dagen opplevde jeg noe dritubehagelig med hjertet. Satt i sofaen, og fikk en rar følelse i brystet og jeg kjente at hjertet mitt slo dritfort. Aner ikke hvor fort, men det var langt over 120 i hvert fall. Det varte i kanskje 5-10 sekunder, det gikk sluttet veldig plutselig. Jeg snakka med en kompis om det, og han sier det samme pleier å skje med han ganske ofte. :S
Sist endret av TrippyKing; 28. april 2020 kl. 13:53.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg tror også at TS må måle på nytt. Hvis du måler manuelt, mål i et helt minutt i stedet for å gange opp ti sekunder med seks. Hvis du hadde hatt 160 i hvilepuls tror jeg du hadde dratt til legavakta.

Men jeg har faktisk opplevd å hatt oppi 120 i puls over en periode på et par timer når jeg var jævlig tent og bare satt i en stol. Det synes jeg var ubehagelig. Vanligvis pleier den å ligge på 50-60 til vanlig og 90-100 på makka.

Her om dagen opplevde jeg noe dritubehagelig med hjertet. Satt i sofaen, og fikk en rar følelse i brystet og jeg kjente at hjertet mitt slo dritfort. Aner ikke hvor fort, men det var langt over 120 i hvert fall. Det varte i kanskje 5-10 sekunder, det gikk sluttet veldig plutselig. Jeg snakka med en kompis om det, og han sier det samme pleier å skje med han ganske ofte. :S
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener ass, jeg har hatt 100 i puls i over 15 timer nå, hjertet slår hardt med pustebesvær. Lurer på om jeg fucka det etter overdoseringen min på makka i går..
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overdoserte, lå på intensiven med EKG i to døgn. Hjertefrekvens på 160
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Overdoserte, lå på intensiven med EKG i to døgn. Hjertefrekvens på 160
Vis hele sitatet...
Samme her, fikk i meg pmma, sykebil å hele pakka, forferdelig å ha så mye i puls over tid. mareritt
Sist endret av FranzLiszt; 28. april 2020 kl. 16:42.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er dette jeg misliker sterkt med stimulanter som amfetamin, psyken er en ting, men satan hjertet å karsystem får kjørt seg, å da skjøner jeg ikke hvordan folk kan gå våken i en uke med sikkert helt fucka puls? Eller roer pulsen seg end? Høres jo ut som coctail på selvmord.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av evievu Vis innlegg
Samme her, fikk i meg pmma, sykebil å hele pakka, forferdelig å ha så mye i puls over tid. mareritt
Vis hele sitatet...
Kan du si noe om hvor du fikk tak i den, som området/fylke/dnmno? Lurer på om det er den samme som har vært i omløp i det siste.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du si noe om hvor du fikk tak i den, som området/fylke/dnmno? Lurer på om det er den samme som har vært i omløp i det siste.
Vis hele sitatet...
Midt-Norge - Trondheim by.
Ikke for å stjele tråden, men har fått høre av kommunal ruskontakt, at det er bøffa amfetamin ute i omløp på Levanger også, ca 8 mil nord for Trondheim.
Var flere rutinerte oldtimers som skyter, som har fått uheldige opplevelser og som ikke skjønner wtf som slo dem.
Så vær OBS alle sammen, coronnaprofittører blomstrer hist å pist, vær forsiktig!
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Ikke for å stjele tråden, men har fått høre av kommunal ruskontakt, at det er bøffa amfetamin ute i omløp på Levanger også, ca 8 mil nord for Trondheim.
Var flere rutinerte oldtimers som skyter, som har fått uheldige opplevelser og som ikke skjønner wtf som slo dem.
Så vær OBS alle sammen, coronnaprofittører blomstrer hist å pist, vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
Lønner seg å ha bra kilder der man har byggd opp en stødig tillit nå ja ;-P
Sist endret av FranzLiszt; 28. april 2020 kl. 19:12.
Jeg har fått sånn utbuffa speed igår selv med det pustebesværet du nevnte å sviie i åra. Det er av typen hvit og tørker relativt fort. Ikke det store men funker hvis vi sammenligner med peppern nåtildags....
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan var den når den tørket? Som papir? Det er ganske risky sport å holde på sånn som vi gjør, injisere noe vi egentlig ikke vet helt er. Har lyst til å legge nåla på hylla for godt før det skjer noe veldig drastisk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan var den når den tørket? Som papir? Det er ganske risky sport å holde på sånn som vi gjør, injisere noe vi egentlig ikke vet helt er. Har lyst til å legge nåla på hylla for godt før det skjer noe veldig drastisk.
Vis hele sitatet...

Hmm, som papir sier du? Som at den fester seg til kakkekniven/kortet som et tynt ark/laken å detter av på samme måte?
Speed er helt tullete og skyte, men veldig godt.

Vet om flere har hatt fått nyresvikt og annen jeg var med, som tok en smell, normal smell ikke nå massivt. Løp ut til postkasse og tilbake. Satt seg i sofaen og stille ble han. Hjerte bare slutta og slå.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Hmm, som papir sier du? Som at den fester seg til kakkekniven/kortet som et tynt ark/laken å detter av på samme måte?
Vis hele sitatet...
Haha, dårlig formulert. Rettelse : Det ser ut som en grøt av vått papir. Hadde denne her, så gikk jeg på toalet mens blanding var klar, når jeg kom tilbake var det kun grøt.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Hmm, som papir sier du? Som at den fester seg til kakkekniven/kortet som et tynt ark/laken å detter av på samme måte?
Vis hele sitatet...
Hva vil det si om den er som papir, hva kan det kjennetegne?
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Speed er helt tullete og skyte, men veldig godt.

Vet om flere har hatt fått nyresvikt og annen jeg var med, som tok en smell, normal smell ikke nå massivt. Løp ut til postkasse og tilbake. Satt seg i sofaen og stille ble han. Hjerte bare slutta og slå.
Vis hele sitatet...
Forferdelig..har han konsumert mye amfetamin over mange år?

Det er dette jeg er redd da hjertet har fått kjørt seg helt hinsides til tider, blodtryksfall. hjerteflimmer og tungt å puste..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva vil det si om den er som papir, hva kan det kjennetegne?
Vis hele sitatet...

Kjennetegner egentlig ingenting som helst, men litt greit å lete etter mønster, om du skjønner.
Har selv en litt større sprekk for tiden dog bare 50-80mg hver morgen, å varene mine kommer fra NT så å være skeptisk er bare helt innafor.
Sist endret av Eyeamare; 28. april 2020 kl. 19:47.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Kjennetegner egentlig ingenting som helst, men litt greit å lete etter mønster, om du skjønner.
Vis hele sitatet...
Den fester seg lett å ligger mye bøff igjen i vannet. Jeg skulle gjerne likt å visst hva det er for noe, noe sier meg ether men...
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ettersom vi er i gang å snakker om injisering, så ønsker jeg feedback på kosekroken min. Lurer på om det er mye arrvev som har bygget som opp igjennom tiden ettersom den har blitt så kraftig stor. Det er ingen smerter der, men kan blodpropp oppstå ved kontinuerlig stikking i samme åra? https://imgur.com/1o21mBj
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ettersom vi er i gang å snakker om injisering, så ønsker jeg feedback på kosekroken min. Lurer på om det er mye arrvev som har bygget som opp igjennom tiden ettersom den har blitt så kraftig stor. Det er ingen smerter der, men kan blodpropp oppstå ved kontinuerlig stikking i samme åra? https://imgur.com/1o21mBj
Vis hele sitatet...
Ja selvfølgelig, jeg fikk også liten mini kul der jeg satt sprøyta å det var ikke bomskudd, det er nok all shiten i pulveret
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av carttown Vis innlegg
Ja selvfølgelig, jeg fikk også liten mini kul der jeg satt sprøyta å det var ikke bomskudd, det er nok all shiten i pulveret
Vis hele sitatet...
Alle dritten i pulveret? Pulveret går jo inn i blodåren, hmmm.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Huden er tykk der så må være my arrvev?
Sitat av evievu Vis innlegg
Forferdelig..har han konsumert mye amfetamin over mange år?

Det er dette jeg er redd da hjertet har fått kjørt seg helt hinsides til tider, blodtryksfall. hjerteflimmer og tungt å puste..
Vis hele sitatet...
Jaja han var vel i midten av 50årene. Kjørt hardt når han var ute, men stortsett i fengsel siste 30 årene.

Amfetamin er no drit. Så mange speed freakere blir heroinister for da for kroppen og hodet allefall ro.

Jeg gikk fra speed til hero, da klarte jeg holde avtaler med nav og komme meg til psykolog etc..
Jeg vet ikke om noe rusmiddel som kjører kroppen og hodet så fælt som speed.

Vet om mange som har blitt skada.


En som fikk lazyeye etter en speed runde, og flere som har blitt til nærmest grøt i hodet.

Han ene kompisen min som jeg starte med når jeg var 15-16 de første gangene, er totalt ødelagt nå. Han snakker ikke sammenhengene, egentlig bare mest mumlelyder og han er max psykose stuka adferd som nykter.
Ingenting gir mening, bare usammenhengene ord

"Ja, kaffe, oi hei, tekanne maling goodie , kdns tetete , du a? "

Han går rundt i nabolaget sitt og plukker småstein mens han snakker med seg selv osv...


Så har jeg en annen kompis fra samme tiden, han virker normal fram til man har vært med han sånn 10 minutter og da må han fortelle noe som syk du ikke kommer til å tro på osv.
Han har de siste 3 årene trodd at han kan fange usynlige aliens som er trådformet og laget av en type energi.
Før dette så han folk i ulike farger en periode, så han fikk vel egentlig en advarsel der.

Jeg fikk holde en alien sist. Han digga at noen andre endelig kunne se dem.
Lol

Vet om flere som har fått mye fakter, men der er ghb værre en speed. Folk som får tics og lager rare ansiktsutrykk og lyder.


Jeg bruker aldri speed om jeg ikke vet hva som er å.og at det ikke er blandet noe farlig. Folk kan jo finne på å putte foreksempel hjertemedisin.. og er det noe som helst lukt eller fuktighet så fjerner jeg det før jeg tar.

Jeg koker også alt jeg injiserer.


Har to venner som har hatt nekrofiserende-fasit etter å skutt speed. Det er en kjøttetende bakterie.
Begge fikk skjært bort før de måtte amputere fot på ene og arm på andre.
Han med armen kan aldri strekke ut armen helt igjen.

Så vet jeg om sykt mange som har utvikla epilepsi av rivotril. Det virker som kan komme relativt fort hos noen.

Så selvfølgelig andre personer som har tatt heroin og sovnet på varmekablene på badet og våknet opp med smeltet ansikt. 3 stk faktisk 3 forskjellige steder og tidspunkt.

En som skøyt heroin og sovnet med sprøyten i hånda med spissen opp så den gikk i øyet hans når han duppet ned mot fanget sitt.

Flerfoldige som har hatt dropphand, altså lam en periode i en arm.

Min skumleste opplevelse, var når jeg sovnet i lutus-stilling. Da jeg våknet opp funket ikke beina mine. Det var i en park, var ingen der og begynnte bli mørkt. Jeg klarte etter lang tid med panikk å få en liten bevegelse i en tå og jobbet meg oppover til jeg klarte stå litt ustøtt. Ble fort bra når jeg kunne gå igjen.

Rus er farlig og er ofte de uventa tingenene som er skumle, men min opplevelse etter å ha vært hard narkoman i 3 år og seinere en av og til bruker, at speed er det som er værst og skyte fordi det er mest uforutsigbart. Alle fysiske tingene son kan skje, alt mulig som kan være indet også ødelegger det psyken til folk veldig fort.

Mens ghb kanskje er hva personer opplever mest drit på. Vanlig og voldta andre eller gjøre drøyre ting. Har guttevenner som har blitt voldtatt. Ene ble tatt med inn i en leilighet i oslo av noen som sikkert fikk betalt for å føre han ditt.

Da han var der så en vegg med bilder av masse folk, nakne osv.. rusa eller i søvn. En av de han så var en felles beskjent av oss. Han klarte komme seg ut. Kontakten han som var på bildet etter noen dagen og han sa vet ikle hva som skjedde der og at han helst ikke ville vite det. Før han holdt tilbake litt gråt.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Jaja han var vel i midten av 50årene. Kjørt hardt når han var ute, men stortsett i fengsel siste 30 årene.

Amfetamin er no drit. Så mange speed freakere blir heroinister for da for kroppen og hodet allefall ro.

Jeg gikk fra speed til hero, da klarte jeg holde avtaler med nav og komme meg til psykolog etc..
Jeg vet ikke om noe rusmiddel som kjører kroppen og hodet så fælt som speed.

Vet om mange som har blitt skada.


En som fikk lazyeye etter en speed runde, og flere som har blitt til nærmest grøt i hodet.

Han ene kompisen min som jeg starte med når jeg var 15-16 de første gangene, er totalt ødelagt nå. Han snakker ikke sammenhengene, egentlig bare mest mumlelyder og han er max psykose stuka adferd som nykter.
Ingenting gir mening, bare usammenhengene ord

"Ja, kaffe, oi hei, tekanne maling goodie , kdns tetete , du a? "

Han går rundt i nabolaget sitt og plukker småstein mens han snakker med seg selv osv...


Så har jeg en annen kompis fra samme tiden, han virker normal fram til man har vært med han sånn 10 minutter og da må han fortelle noe som syk du ikke kommer til å tro på osv.
Han har de siste 3 årene trodd at han kan fange usynlige aliens som er trådformet og laget av en type energi.
Før dette så han folk i ulike farger en periode, så han fikk vel egentlig en advarsel der.

Jeg fikk holde en alien sist. Han digga at noen andre endelig kunne se dem.
Lol

Vet om flere som har fått mye fakter, men der er ghb værre en speed. Folk som får tics og lager rare ansiktsutrykk og lyder.


Jeg bruker aldri speed om jeg ikke vet hva som er å.og at det ikke er blandet noe farlig. Folk kan jo finne på å putte foreksempel hjertemedisin.. og er det noe som helst lukt eller fuktighet så fjerner jeg det før jeg tar.

Jeg koker også alt jeg injiserer.


Har to venner som har hatt nekrofiserende-fasit etter å skutt speed. Det er en kjøttetende bakterie.
Begge fikk skjært bort før de måtte amputere fot på ene og arm på andre.
Han med armen kan aldri strekke ut armen helt igjen.

Så vet jeg om sykt mange som har utvikla epilepsi av rivotril. Det virker som kan komme relativt fort hos noen.

Så selvfølgelig andre personer som har tatt heroin og sovnet på varmekablene på badet og våknet opp med smeltet ansikt. 3 stk faktisk 3 forskjellige steder og tidspunkt.

En som skøyt heroin og sovnet med sprøyten i hånda med spissen opp så den gikk i øyet hans når han duppet ned mot fanget sitt.

Flerfoldige som har hatt dropphand, altså lam en periode i en arm.

Min skumleste opplevelse, var når jeg sovnet i lutus-stilling. Da jeg våknet opp funket ikke beina mine. Det var i en park, var ingen der og begynnte bli mørkt. Jeg klarte etter lang tid med panikk å få en liten bevegelse i en tå og jobbet meg oppover til jeg klarte stå litt ustøtt. Ble fort bra når jeg kunne gå igjen.

Rus er farlig og er ofte de uventa tingenene som er skumle, men min opplevelse etter å ha vært hard narkoman i 3 år og seinere en av og til bruker, at speed er det som er værst og skyte fordi det er mest uforutsigbart. Alle fysiske tingene son kan skje, alt mulig som kan være indet også ødelegger det psyken til folk veldig fort.

Mens ghb kanskje er hva personer opplever mest drit på. Vanlig og voldta andre eller gjøre drøyre ting. Har guttevenner som har blitt voldtatt. Ene ble tatt med inn i en leilighet i oslo av noen som sikkert fikk betalt for å føre han ditt.

Da han var der så en vegg med bilder av masse folk, nakne osv.. rusa eller i søvn. En av de han så var en felles beskjent av oss. Han klarte komme seg ut. Kontakten han som var på bildet etter noen dagen og han sa vet ikle hva som skjedde der og at han helst ikke ville vite det. Før han holdt tilbake litt gråt.
Vis hele sitatet...
Så tragisk og surealistisk som det høres gir det meg motivasjon til å legge mye av dette på hylla å heller ta en øl i ny og ned. Jeg har hatt 4 overdoser å det stoppet ikke meg fra å ruse meg, å jeg vil hvertfall ikke ende opp med kronisk psykose da jeg har en BP1 diagnose fra før, jeg kaster bensin på bålet å etterjeg startet med amfetamin kjenner jeg hvordan hjernen min blir lagt i bløt.

Skal hvertfall prøve så godt jeg kan å holde meg fra speed når jeg leser dette, jeg har jo hørt mine historier, men er fint å bli påminnet hvordan utfallet kan bli igjennom det du forteller.
Det er mange sjeler der ute som dør i sakte film, å det du forteller om bakterier og amputering er bizzard. Dette var en tanke vekker. Takk for historien!

Knarke miljøet her virkelig ett mørkt sted, jeg vet om en person som blackmailet en pedofil som mishandlet dateren sin, så lenge han fikk pengene var han fornøyd, brydde seg ikke om kidn som ble voldtatt. Det er kynisk det.
Sist endret av FranzLiszt; 28. april 2020 kl. 20:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke spesielt merkelig at et stoff med en gjennomsnittlig renhet på 40 % gir et VIDT spekter av skadevirkninger ved jevnlig injisering akkurat. Kombinert med typiske dårlige søvn- og kostholdsvaner så har man virkelig en rødglødende branntrekant for psykiske og fysiske problemer på sikt, ville heller røyka PCP eller spist piggeple med jevne mellomrom enn å drevet med dette skitne pisset her. For øvrig merkelig hvor få tråder det er om skyting av medisinske former for amfetamin mtp. utbredelse, det måtte jo ha bidratt endel i positiv retning for misbrukerne.
Sitat av evievu Vis innlegg
Så tragisk og surealistisk som det høres gir det meg motivasjon til å legge mye av dette på hylla å heller ta en øl i ny og ned. Jeg har hatt 4 overdoser å det stoppet ikke meg fra å ruse meg, å jeg vil hvertfall ikke ende opp med kronisk psykose da jeg har en BP1 diagnose fra før, jeg kaster bensin på bålet å etterjeg startet med amfetamin kjenner jeg hvordan hjernen min blir lagt i bløt.

Skal hvertfall prøve så godt jeg kan å holde meg fra speed når jeg leser dette, jeg har jo hørt mine historier, men er fint å bli påminnet hvordan utfallet kan bli igjennom det du forteller.
Det er mange sjeler der ute som dør i sakte film, å det du forteller om bakterier og amputering er bizzard. Dette var en tanke vekker. Takk for historien!
Vis hele sitatet...
Håper du klarer det. Speeden klarte ikke jeg slutte med. Ble så impulsiv og ustabil, så ble kastet ut avrusninger iløpet av noen dager max. Noen ganger for truende adferd jeg ikke viste jeg hadde gjort en gang.
Var virkelig ikke frisk i hodet. Når jeg ikke fikk speed, viste jeg ikke hvem jeg var mer. Var ekstremt fortvilet og paranoid.

Heroinen reddet meg, tror jeg. Anbefaler absolutt ikke gå den ruten. Ta heller noen øl eller ræv om du absolutt må ha noe så er det bare å sende en PM om du trenger en prat.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av evievu Vis innlegg
Samme her, fikk i meg pmma, sykebil å hele pakka, forferdelig å ha så mye i puls over tid. mareritt
Vis hele sitatet...
Jeg også, 170 hadde jeg liggende. Sto jeg og drev med noe var den på 186. Den så ikke ut til å gå noe over 186 selv om jeg prøvde å løpe det av meg så jeg tror jeg har funnet makspulsen min. Men ellers er det ikke uvanlig at jeg har 130-150 på amfetamin, men da gjerne med alkohol i blodet i tillegg.
Jeg har 50 til hverdag og 54 på terapautisk dose amfetamin (70mg lisdeksamfetamin). Du sier ingenting om dosen. Det er ganske viktig. 170 er nærme peak (alder - 220).
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Håper du klarer det. Speeden klarte ikke jeg slutte med. Ble så impulsiv og ustabil, så ble kastet ut avrusninger iløpet av noen dager max. Noen ganger for truende adferd jeg ikke viste jeg hadde gjort en gang.
Var virkelig ikke frisk i hodet. Når jeg ikke fikk speed, viste jeg ikke hvem jeg var mer. Var ekstremt fortvilet og paranoid.

Heroinen reddet meg, tror jeg. Anbefaler absolutt ikke gå den ruten. Ta heller noen øl eller ræv om du absolutt må ha noe så er det bare å sende en PM om du trenger en prat.
Vis hele sitatet...
Du bruke amfetamin i 3 år? Jeg har kun brukt det knapt en måned, å merker hvor avhengig man blir. Men det var en andre veien from meg, det var dolcontin jeg banka i ca 3 år før amfen kom i bildet. Morfin var ett helvette å komme seg bort fra så skjønner hva du mener. Håper hjernen din kommer seg etter alle kokingen av amfen, belønningene kommer etter hvert.
Ha en fin kveld man.
Sitat av evievu Vis innlegg
Du bruke amfetamin i 3 år? Jeg har kun brukt det knapt en måned, å merker hvor avhengig man blir. Men det var en andre veien from meg, det var dolcontin jeg banka i ca 3 år før amfen kom i bildet. Morfin var ett helvette å komme seg bort fra så skjønner hva du mener. Håper hjernen din kommer seg etter alle kokingen av amfen, belønningene kommer etter hvert.
Ha en fin kveld man.
Vis hele sitatet...
Brukte fra 2010 til ut i 2012 en gang fast.
Samme type, men fra ulike som kun kanskje hver 3 mnd. Stortsett veldig lik den forrige.. Steiner som var ublandet. Målte rundt 75% Tok ikke annet om jeg så fikk gratis.

Det hjelp mye at jeg ikke brukte type marsipan og annen fuktig speed. Løsmidlene er vel kanskje mer farlig en speeden selv igjen.

Ja du blir normal igjen, men hver talmodig. Klarer du bare være talmodig er allerede mye gjort.

Speeden er en litt spesiell avhengighet i starten og lett å gå av ofte, men lett å gå på.
Har leflett med Amfetamin siden jeg var 17, er nå snart 41. Frem til jeg ble 30 gikk det stortsett slag i slag døgnet rundt.
Ble så fysisk å psykisk dårlig med avtenning tilslutt at jeg ikke hadde annet valg enn å kutte det ut, men gusj dette tar tiiid! siste 5 årene har vært mer eller mindre speedfritt, kanskje en tenning eller to i året, sklidd ut i år å har tent meg oftere siden januar enn jeg har gjort de siste årene tilsammen, ikke mengder i volum, men dog tent meg.
Nå sitter jeg igjen med betennelser i ledd å dritt, Bursitt i skulder igjen, å hue mitt er ikke egnet for å håndtere kriser eller følelser igjen, å jeg tror følelser er hvorfor jeg sitter me amfetamin atter engang, ironisk nok.. jævla møkkadop å jævla meg.
Gøy i starten, går te hælvette før du rekker å snu deg å si makka.
This is wot it is!
Puls får du av stimms, bodde i 4`rde etage på blokk uten heis i 20 årene, jeg måtte ofte stopp flere ganger på tur opp trappa fordi jeg fikk tunellsyn, å puls ut øyesokklene. Lever enda.
Sist endret av Eyeamare; 28. april 2020 kl. 23:27.
Jeg har holdt på med amfetamin i 9 år, og i sikkert 8.5 av de årene har jeg vært i drittdårlig, slapp form. Nesten dødd av blodforgiftning, og hatt noen psykoser. I 2019 var jeg ikke i stand til å føle glede i det hele tatt før jeg tok en pause. På speed så sitter jeg egentlig bare der og gjør ingenting, og hvis jeg først skal gjøre noe så er det med stor mental uro slik at jeg ikke greier å planlegge oppgavene på en effektiv måte. Kan gjøre B før jeg gjør A, og da blir det bare rot. Så henger jeg meg opp i en unødvendig detalj som koster meg flere timer. Samtidig føles det veldig effektivt. Så det er litt rart. Amfetamin er et drittstoff. Men slank det blir man.
Dere er garva på amfetaminen hører jeg, synes det er sykt att ingen av dere har død, å da tenker jeg på hjerte stopp når man speeder dag ut og inn. Hvordan er hjertet deres nå? Jeg har kun speedet i 3 uker, å jeg har aldri hatt så mye brystsmerter og blodtrykksfall som nå, jeg tok siste justeringa mi i dag, å jeg har fortsatt sviende vond smerte i hjerteregionen, faen så noia.
Sitat av evievu Vis innlegg
Dere er garva på amfetaminen hører jeg, synes det er sykt att ingen av dere har død, å da tenker jeg på hjerte stopp når man speeder dag ut og inn. Hvordan er hjertet deres nå? Jeg har kun speedet i 3 uker, å jeg har aldri hatt så mye brystsmerter og blodtrykksfall som nå, jeg tok siste justeringa mi i dag, å jeg har fortsatt sviende vond smerte i hjerteregionen, faen så noia.
Vis hele sitatet...
Haha, ja det er jævlig rart i grunn. Men jeg har et håp om at det føles verre enn det er. For det føles i hvertfall ikke sunt. Jeg har litt høyt blodtrykk siste gangene jeg sjekka men that's it. Man tåler en del i relativt ung alder.

Prøv å spis og sov så mye som mulig da. Alt blir så mye verre når det har gått et par dager for lenge.

En annen ting though...
Hver gang jeg går og legger meg, så bråvåkner jeg med småpanikk 20-30 ganger før jeg sovner. Det føles som om at det ikke er nok oksygen i luften og at jeg kveles? Jeg var halvveis i drømmeland, men følte meg lys våken (Psykose?), så jeg så for meg alle slags scenarioer med at jeg var inne i en ubåt, eller at jeg var så langt oppe på et fjell at luften var for tynn. Visste heldigvis at dette bare var tanker.
Det føles som om at den senkede respirasjonsfrekvensen man får under søvn slår inn, men så jeg fortsatt bevisst og får panikk fordi jeg puster sakte. Men aner ikke hva det faktisk kommer av. Hvis jeg tar seroquel blir det veldig mye verre.
Sist endret av TrippyKing; 29. april 2020 kl. 02:27.
Jeg får lettere noia av å lese denne tråden, selv i nykter tilstand. Kjenner jeg blir klam i hendene mens jeg virkelig lever meg inn i det dere skriver, på godt og vondt. Å lese om deres lidelse vekker en slags gnist i meg, jeg ømmer med dere, men føler samtidig en slags lykke over å ikke være fullstendig på kjøret lenger. Kall det gjerne skadefryd blandet med takknemlighet.

Gleden av å være moderat til godt stimulert tar meg vekk fra det dystre, men så fort det bikker over til veldig stimulert blir jeg paranoid og sliten, mørket senker seg og jeg vil bare forsvinne fra hodet og kroppen min.

Husker jeg snortet Pentedrone med jevne mellomrom over en hel dag, så inntok jeg 2C-C på kvelden. Gud bedre så jævlig det var å ikke kjenne følelser i armene og som en tung stein i hjerteregionen - satt paralysert med dødsangst og ekstremt høy puls i samme stilling i tre - fire timer.

Dette er farlig skummelt å leke med. Hjernen din kan virkelig dra deg ned i helvete.

Glad jeg er så godt som nykterist i disse dager, en energidrikk og tre snus i overleppa får duge.

Jeg håper dere finne det dere er ute etter.
høreS ikke digg ut å ta amf når man får så høy puls
Sitat av Anonymousesick Vis innlegg
høreS ikke digg ut å ta amf når man får så høy puls
Vis hele sitatet...
Nei, men amfetamin kan være ekstremt deilig også, det er akkurat det som fører oss tilbake, klart vi lurer oss selv ettersom baksiden er mørkere enn fasaden. Denne fasaden knuses raskere enn du skulle tro, faktisk kan den allerede være knust første gangen du kødder med amfetamin, etter et par våkenetter og X antall doser amfetamin kan den sende hvermansen rett inn i en psykose. Denne psykosen er ofte kortvarig, men i noen tilfeller kan psykosen vare livet ut. Kødder du uforsvalig med amfetamin spiller du russisk rulett med hjernen din og det er veldig enkelt å kødde med amfetamin når man gir en blank faen i det meste fordi man sliter eller er eventyrlysten.

Personlig får jeg oppheng i å diskutere politikk på forum, prøver å være en slags mellommann i rødt kontra blått diskusjonen. Når mine empatiske følelser øker under innflytelse av amfetamin elsker jeg å klekke nye argumenter samt være oppmuntrende og rose medlemmene jeg diskuterer med, for å føre rødt og blått sammen.

Jeg husker også en gang når jeg konsumerte 4-FA (4-Fluoroamphetamine), 1 gram på en dag og jeg har aldri følt meg så fresh før. Men dagen etter kom smellen, jeg følte det freshe motsatt, bare tre ganger sterkere. En nedtur fra helvete. Likevel var det på'n igjen med Pentedrone, A-PVP etc. når jeg åpnet postkassen min noen dager senere. Å bli løftet fra det dystre rett inn i glede og klartenkthet på et sniff gir mening hvis man sliter og disse stoffene kødder så jævlig med hjernen din at man ikke klarer å slutte med det ene sniffet, det er ekstremt avhengighetsskapende under påvirkelse.

Stoffene jeg nevner er sikkert ukjente for noen av dere, det er såkalte research chemicals som hadde sine glansdager på slutten av 2000-tallet og tidlig på 2010-tallet.