Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1181
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei helt uten toleranse ril benzo hvor mange mg xanor trenger dor å få en god rus?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Begynn med 0.5mg, om du kjenner lite gå opp til 1mg. Hadde ikke gått over 1.5mg om du har null toleranse ettersom det da er lett å blacke ut. Hadde anbefalt deg å holde deg til 1mg.
R.i.p 23.04.2021
2mg
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Tarm Vis innlegg
2mg
Vis hele sitatet...
Dette er et forferdelig dårlig råd. De fleste blacker lett ut på 2mg uten toleranse, dette er direkte skadelig informasjon.
R.i.p 23.04.2021
Det er bullshit, kommer helt an på fra person til person.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Tarm Vis innlegg
Det er bullshit, kommer helt an på fra person til person.
Vis hele sitatet...
Og? Man skal ikke bare begynne første gangen med å hive i seg store doser, man skal alltid begynne med mindre doser, SPESIELLT når man ikke har prøvd det før og har ingen toleranse i det hele tatt. Bruk hodet ditt.
Sist endret av kamelia; 15. januar 2020 kl. 17:56.
R.i.p 23.04.2021
2mg er ikke en megadose , selv om du ikke tåler en Drit betyr ikke det at andre er like svak som deg.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Tarm Vis innlegg
2mg er ikke en megadose , selv om du ikke tåler en Drit betyr ikke det at andre er like svak som deg.
Vis hele sitatet...
At det går ann å oppføre seg så barnslig. Trenger ikke komme med utsagn om meg som person bare fordi du tar feil. 2mg regnes som en sterk dose, det hadde du visst om du hadde gjort bittelitt research i stedet for å sitte her å prøve å fornærme folk. Ta deg sammen.
Sist endret av kamelia; 15. januar 2020 kl. 18:00.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det spørs jo hva du vil da. Vil du kave rundt og drite deg ut, leke tøff og lage bråk så er 2mg veien å gå.
Anonym bruker
"Enig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
2mg er ikke en megadose , selv om du ikke tåler en Drit betyr ikke det at andre er like svak som deg.
Vis hele sitatet...
For et fjottete svar. Tatt for mye xan i dag?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye har vekt å si? Blir 1mg for en på 50kg bli det samme som 2mg for en på 100kg. Hva er så fall standarden? At man veier 75kg?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mye har vekt å si? Blir 1mg for en på 50kg bli det samme som 2mg for en på 100kg. Hva er så fall standarden? At man veier 75kg?
Vis hele sitatet...
Veier selv 92kg, 2mg knocker meg ut uten toleranse. 1mg får meg i god form.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kamelia har helt rett. For en uten toleranse kan 2mg sparke jævlig fra seg. Personlig da jeg var helt fersk på benzo så var et bikkjebein mer enn nok
Anonym bruker
"God Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Huh, rare greier. Jeg tar lett 4mg uten å bli ape
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Huh, rare greier. Jeg tar lett 4mg uten å bli ape
Vis hele sitatet...
Xanor gjør ofte at man tenker slik.
Sitat av Tarm Vis innlegg
2mg er ikke en megadose , selv om du ikke tåler en Drit betyr ikke det at andre er like svak som deg.
Vis hele sitatet...
LOL

Benzohumør?
1-1.5mg er nok bedre råd enn 2mg for å få rus første gangen. En som har erfaring med benzoer kan (selv om han ikke har toleranse) håndtere det betydelig bedre enn en total noob. Men noen er retards, og de er retards uansett selv om de tar xanor eller ikke. Sånn er det bare.
Begynn med 0,5 eller 1. Er det de lilla eller hvite knekkere forresten?

Jeg blacker lett på kryssere. Blir helt amøbe og kan ikke snakke. Kommer selvsagt an på formen og hva annet du har tatt.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har tatt totalt 3 mg idag god form er bikkjebein.
2mg uten toleranse, spørs helt åssen form du indikerer til. Lightmode, Northug bodyhigh mode eller blackout mode.