Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 114761
Stinky Twinky er mitt navn

Ashe og master YI. Vil også spille som Caitlyn når jeg får råd. er lvl 11
spiller alene så litt freakselskap hadde ikke vert galt.

Så bli'ru med?
Legg til MysteryShadows (Sumooner name ice_ag).
Spiller for det meste med Master Yi, eller Ashe, i og med at jeg ikke er veldig god
Kanskje litt smart å skrive hvilken server dere spiller på da ;P
Basetrap på EU West. LvL 24,
Om noen er interessert i å game er det bare å adde.
Hei, låner denne tråden litt til et lite spørsmål jeg

er det en måte og se på LoL om jeg snart blir banna en stund for og leave games?
altså en måler for og se hvor mye som må til/er igjen?
Leter etter en spiller som vil gå duo queue i ranked. Er på 1200 elo, håpløst å prøve å carrye 3-4 stk, selv om jeg ikke skal klage.

Kan spille alle rollene veldig bra.

IGN: Glenni
EUW
Sist endret av Glenni; 7. august 2012 kl. 00:24.
Jeg husker ikke
96 8
kan god joine noen her spiller litt for mye med folk som er LANGT bedre en meg (altså venner)er ikke den beste menmen,
hadde vert lit greit å skype så vi kan kominisere fortere en chat.

IGN: rexol1337
EU WEST
Sitat av 1nameless Vis innlegg
Hei, låner denne tråden litt til et lite spørsmål jeg

er det en måte og se på LoL om jeg snart blir banna en stund for og leave games?
altså en måler for og se hvor mye som må til/er igjen?
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på du får advarsler ettersom du leaver. Forresten første gang du blir bannet er bare i 2 dager.
Legg meg til: Yololifemann
Joiner lett noen games:
Beerhemoth EUNE

Spiller alle roller ganske decent. Er level 30, og om noen skulle være keene på litt ranked games rundt 1300-1500 ELO så er jeg lett med. Skype er alltid ett pluss
Jeg husker ikke
96 8
ups skreiv litt feil dær er på EU nort east
beynte me lol den første måneden av lol's existens, hadd en lang pause. Spiller nå på EU west main: rammus, ryze og twitch. Add meg; Eatyoface ; )
LiquidZXZ EUW, 1400+ elo. Åpen for Duo og ranked team. Spiller alt, avhengig av hva som trengs.
http://www.own3d.tv/Waxstah/live/136319

Streamer en del, jungler mest!
Jeg spiller på EU West, spiller mest ranked, trenger et premade 5v5 lag egentlig, hvis det er noen som er interisserte i å danne et lag, så hadde det vært kjekt, spiller best som Mid, men kan også de fleste andre roller.
EU season two regional final Europeisk Sesong 2 league of legends finale (live stream). Sk mot M5. runde 2 starter nå straks, m5 vant første runde
Sist endret av elderpo; 19. august 2012 kl. 14:59.
Sitat av elderpo Vis innlegg
EU season two regional final Europeisk Sesong 2 league of legends finale (live stream). Sk mot M5. runde 2 starter nå straks, m5 vant første runde
Vis hele sitatet...
Satser på at M5 tok førsteplass? Lå og sov når det skjedde, men fikk med meg dag 1 og 2
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva syntes Freaksa om Season 3?
Join EUNE!! add: Ethors
Noen som har/skal lage et Ranked team det hadde vært mulig og joine?
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Noen som har/skal lage et Ranked team det hadde vært mulig og joine?
Vis hele sitatet...
Hmm, hva spiller du?
Han spiller vell LoL! Haha dårlig spøk.
eg kan også være interessert i å joine ranked 5v5 team. Har allerede et ranked 3v3 team med noen kompiser.
Jeg spiller helst support med taric, zill, lux, voli, soraka og eventuelt sona og alistar. Kan også spille mid eller top. Men er som sagt best i support.
Har en kompis som spiller top, jungle og mid om det trengs.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Prefer top, adc spiller på Eune add BrilleSheik
Sitat av Farriz Vis innlegg
Hmm, hva spiller du?
Vis hele sitatet...
Spiller for det meste ranged adc som Ashe, Twitch og Teemo, men spiller også Xin. Er alltid åpen for og prøve nye ting, og mestre det.
Sist endret av PopeSweetJesus; 17. desember 2012 kl. 17:32.
Er lvl 11, spiller på West, heter Heenriik
Hadde vert kult om noen noen joiner å lage et Freak ranked team på LoL. EU West.
Jeg kan være support. Hvis noen vil være med så post nicket deres her eller send meg det på PM så kan vi se hva vi kan få til
Sitat av Zetta Vis innlegg
Hadde vert kult om noen noen joiner å lage et Freak ranked team på LoL. EU West.
Jeg kan være support. Hvis noen vil være med så post nicket deres her eller send meg det på PM så kan vi se hva vi kan få til
Vis hele sitatet...
Joiner jeg.

Nicket mitt er PopeSweeetJesus BTW
Sitat av Zetta Vis innlegg
Hadde vert kult om noen noen joiner å lage et Freak ranked team på LoL. EU West.
Jeg kan være support. Hvis noen vil være med så post nicket deres her eller send meg det på PM så kan vi se hva vi kan få til
Vis hele sitatet...
Kan sikkert slenge meg på.
Bmariuz på EU West. 1550 elo atm (top elopå EU North var 1910 i S2). Spiller kun Top. Mains er Irelia(250+ games), Jax(200+ games), Wukong(30+ games), Jayce(120+ games) og Khazix (70+ games). Er også brukbar på mid (ca 350+ games med Katarina, mesteparten over 1700 elo) og jungle. Suger balle som AD carry. Support er så kjedelig at jeg mister spill lysten ca 12 minutter inn i en match.

Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Spiller for det meste ranged adc som Ashe, Twitch og Teemo, men spiller også Xin. Er alltid åpen for og prøve nye ting, og mestre det.
Vis hele sitatet...
Twitch og Teemo er ikke adcer. Teemo er mid/top og Twitch er søppel.

edit: Teemo er vel strengt tatt også søppel
Sist endret av Bmariuz; 17. desember 2012 kl. 22:58.
Noen som spiller N/A her?
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Kan sikkert slenge meg på.
Bmariuz på EU West. 1550 elo atm (top elopå EU North var 1910 i S2). Spiller kun Top. Mains er Irelia(250+ games), Jax(200+ games), Wukong(30+ games), Jayce(120+ games) og Khazix (70+ games). Er også brukbar på mid (ca 350+ games med Katarina, mesteparten over 1700 elo) og jungle. Suger balle som AD carry. Support er så kjedelig at jeg mister spill lysten ca 12 minutter inn i en match.



Twitch og Teemo er ikke adcer. Teemo er mid/top og Twitch er søppel.

edit: Teemo er vel strengt tatt også søppel
Vis hele sitatet...
Vel, takker for det. Er ganske ny til Ranked, så er fint og få litt veiledning. Vet du om noen champs som er bra i Ranked da? Helst Ranged/Mage
Twitch er så adc som han kan forbli, med s3 sine nye shop er han LANGT ifra søppel, han kan være VELDIG kraftig om du veit hvilken build du skal bygge på han/tilpasser deg motstandern. Han ble nøye omdiskutert under livestreamingen hvor riot gikk gjennom S3 changes, å ble sett på som "very fun" av riot når folk konstanterte at han ville bli Op i s3. Å nå som oracle bare varer i 5min vil jeg eller si han har en stor fordel. Har hatt flere gode matcher med han i S3.Også når det gjelder teemo så er det vel ikke uten grunn han fikk en liten nerf i s3, han er overlegen hybrid solo top om du spiller korta riktig. Er ikke championen det står på, er spillern. (selvfølgelig har visse champions fordel ovenfor andre)

Spilt siden tidlig s1, så er ikke helt mørkt det jeg sier eller.
Sist endret av SaintSativa; 18. desember 2012 kl. 15:03.
Spiller på NA.
Legg gjerne til ViciousGoldfish.
Har ingen main spiller alltid det jeg føler for.
Hei spiller på Eu-west er i lvl 30 har nesten 1200 elo. Spiller mest rank, men har ingen å spille ranked med. Er middels god så hvis noen vil spille med meg så bare legg meg til: QUiPS
Sist endret av HuskaIkke; 18. desember 2012 kl. 17:33.
Noen som joiner et 3v3 med meg og en kompis nå?

Trenger en person, kan sikkert ha med fler også, og gå 5v5.

forresten 1700 elo forrige sesong, 1500 elo nå.

Allerede 190 ranked games spilt i sesong 3.
1013 normal wins.

Hey Im ez
EUNE
Sist endret av EliteBook; 20. desember 2012 kl. 20:59.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har lyst til å joine meg og en annen på noen 3v3 games? Normal altså ;P
Rather exquisite
insistens's Avatar
66 8
Bare å adde zevsdrugs

Spiller flere timer daglig
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Kan adde meg også heter BrilleSheik (eune).
Spiller adc og er på Silver V.
Spiller endel heter pyex og er på eune.
Spiller alt men mest adc,mid,top har rundt 450 wins tror jeg
High Magus
10100's Avatar
Deadblade97 -eune - Mainer jungle, men kan også spille mid/top
Vil noen spille normal med meg og noen kompiser? EUW! Send PM. Ingen krav stilles (bortsett fra å spille på EUW)
Spiller på EU west som adc så om noen vil adde meg er det bare å gjøre det (CrazyCrook)

Har skype og mic så vi kan prates der
Sist endret av Crooket; 1. april 2013 kl. 17:41.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Twitch og Teemo er ikke adcer. Teemo er mid/top og Twitch er søppel.

edit: Teemo er vel strengt tatt også søppel
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du påstå noe sånt? Handler bare om å kunne spille han riktig så er han nesten broken.
Sitat av Ullsokk1 Vis innlegg
Hvordan kan du påstå noe sånt? Handler bare om å kunne spille han riktig så er han nesten broken.
Vis hele sitatet...
Han er da ikke broken, men han er jo på lik linje som stort sett alle andrea AD'ene.
Noen som blir med i kveld? ca 160 wins og lvl 30, blir med både ranked og normal. Trenger bare noen å que med
West- ingame navn knait444
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Twitch og Teemo er ikke adcer. Teemo er mid/top og Twitch er søppel.

edit: Teemo er vel strengt tatt også søppel
Vis hele sitatet...
Twitch er kanskje en av de mest undervurderte adc'ene. Utrolig sterk champ!
Om noen er interissert så vurderer jeg salg av min konto.

- Alle Champions
- Rundt 110++ skins, derav alle legendarys og så si alle legacy skins(rare skins som man ikke får tak i lengre)
- 15 rune pages og en drøss med runes.
- 52000+ ip
- Endel rp
- Eu West ca.700 wins.

Brukt rundt 10-15tusen på kontoen.

4000.- eller høystbydende
Sitat av SaintSativa Vis innlegg
Om noen er interissert så vurderer jeg salg av min konto.

- Alle Champions
- Rundt 110++ skins, derav alle legendarys og så si alle legacy skins(rare skins som man ikke får tak i lengre)
- 15 rune pages og en drøss med runes.
- 52000+ ip
- Endel rp
- Eu West ca.700 wins.

Brukt rundt 10-15tusen på kontoen.

4000.- eller høystbydende
Vis hele sitatet...
Du selger den for 4000 etter å ha brukt 10-15 tusen? Vil tro at du kan få mer
Sitat av Constant Vis innlegg
Du selger den for 4000 etter å ha brukt 10-15 tusen? Vil tro at du kan få mer
Vis hele sitatet...
Vil si meg ganske så uenig, league brukere går ikke for stort..
Sitat av Constant Vis innlegg
Du selger den for 4000 etter å ha brukt 10-15 tusen? Vil tro at du kan få mer
Vis hele sitatet...
Vis man skal regne sånn ja, og all tiden man faktisk har brukt på det.. Men helt ærlig, hvem vil kjøpe en lol bruker til 20k?
Bergea på EUW.
Spiller for det meste Darius på top.
Ønsker å ha en premade mens jeg lvler, er ekstremt mange retards på low-level normal games.
add meg hvis du er mellom lvl 15-25