Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 5418
Kjøpte noen tønner med Testosteron for en tid tilbake. Det har seg sånn at da jeg setter den så blir jeg ekstremt støl, er helt umulig å gå i trapper. Har hørt at grunnen til jeg blir så støl er at oljen er for tykk, stemmer dette? Hva kan jeg gjøre for å tynne den ut isåfall? Jeg kan ikke trykke den her for det er så jævlig vondt dagen etter

.......
Sist endret av Stboy; 27. august 2018 kl. 13:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Er det enanthate eller acetate?
Trådstarter
34 2
Enanthate. Har 2 forskjellige merker den ene er vondt å den andre går helt fint. Begge er test E

Daiki-vet å generic pharma er merkene.
Sist endret av Stboy; 27. august 2018 kl. 14:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet du at dette er rent? Er mye dritt på markedet. Om du får problemer så ville jeg bare droppet den du plages av å skaffet noe bedre fra annen vendor. Stølhet kan også komme av selve injeksjonen. Du renser godt før injeksjon? Kan og forsøke å sette spruta en annen plass for å se om det hjelper.
1 er det rent og stoler du på produktet?

2 detter du på ny ubrukt mål hver gang, og ny nål før du setter den i kroppen? Du skal dra opp med 1 nål, og sette med ny nål

3 setter du den riktig? Er nålen lang nok? Bruk lang blå nål. Nåla må inn i muskelen, ikke fettet.

4 renser du både tønna og området du setter sprøyta godt?

Jeg antar du setter feil sted og ikke dypt nok, eller dårlig produkt.

Setter du riktig, så kjenner man som regel ingenting, ihvertfall ikke I rompeballen. Av og til bittelitt blåmerke følelse noen timer. Blir du støl og får klump og vondt er det noe feil.

Hvis alt ovenfor er korrekt må du huske på å bruke god tid når du setter. Minst 30 sekunder på 1ml. Varm gjerne væska litt så den blir tynnere. Feks ha tønna i varmtvann eller lighter forsiktig osv.
Sist endret av Darkbull; 27. august 2018 kl. 15:10.
Trådstarter
34 2
Vet ikke hvor rent dette er men oljen virker veldig tykk da den får ut gjennom spissen. Kan prøve å injesere en annen plass. Hva tror dere om å blande dem to?

Jeg bruker nytt utstyr vær gang, drar opp med en nål å bytter før den skal inn i meg. bruker dem nålene jeg skal, treffer riktig å jeg renser meg å tønna før jeg stikker.
Skjønner bare ikke hvorfor den ene tønna funker som den skal men s den andre gjør så jævlig vondt dagen etter å 4 dager frem i tid.

Ingen som har vært borti samme problem?
Sist endret av Stboy; 27. august 2018 kl. 21:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har vært i samme situasjon som deg trådstarter. Jeg kunne nesten ikke gå, nesten ihvertfall. Aldri vært så "støl" i hele mitt liv. Måtte lyve til folk rundt meg om at jeg hadde skada meg på trening for jeg halta som en idiot.

Det hjalp å trene og beve seg, selv om det gjør jævlig vondt i starten. Når jeg hadde det på det værste så satt jeg skuddet for nærme kneet tror jeg, ble en utrolig belastning og bevege knærne/skritte. Sett skuddet i rompa eller baksiden av låret, det hjalp for meg. Det gikk også bedre utover kuren, det var vont hele veien men det værste var i starten.
Trådstarter
34 2
Hehe Kjip situasjonen det der.. Helt sinsykt støl også blir kneet hovent på en måte. Skal prøve tipset ditt å sette den i ræva. Vet ikke om det er dårlig varer eller hva det er. Hva mener du?
Det er veldig viktig at du varmer den opp først. Legg den i en pose i varmt vann, ta deg en varm dusj så du varmer opp musklene litt. Så smeller du den etter dusjen, og masser området godt i hvertfall 20 minutter. Fordel om du skal trene bein samme dag for å få blodsirkulasjon og varmet opp musklene godt. Det er hvis du setter i låret. Funka bra for meg etter noen nybegynnerfeil.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du seriøs i det du skriver til han her?virker som du har ekstremt lite peiling på hva du snakker om. En kar som prøver å få noen tips å da kommer du med tullesvar at han må varme opp testoen å masere i 20min etter stikk? hva er det for noe tull?
Kan du forklare hva som er galt med det?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor varme opp oljen?den blir like tykk da den blir kald igjen. Hvorfor masere? Dette er ikke å anbefale. Hvorfor trene bein like etter? Blodsirkulasjonen har ingenting med stølheten etter den er satt. Skjønner ikke hva du ville frem til
Hvor mange ml injiserer du på samme sted? Det er god skikk å fordele på flere steder om du skal sette mye over 2 ml.
Masser huden rundt innstikksstedet etterpå, og sørg for at oljen er godt temperert, heller varm enn kald.
Men til syvende og sist er det nå engang slik at dype IM-injeksjoner oftest vil kjennes, og enanthat er en middels tykk olje som vil
bruke tid på å fordele seg.

Anonym(agressiv) bruker over her er av en eller annen grunn helt imot det folk i bransjen har lært av flere års erfaring, kanskje
grunnet en mangel på erfaring men stor iver i å uttale seg.
Sist endret av synthetic; 28. august 2018 kl. 12:03.
Trådstarter
34 2
Blir forvirret her jeg. Jeg Bruker å sette 2,5ml. Kan prøve varme opp litt å se hvordan det går også sette kanskje 2ganger i uka istede for 1, vil det ha noe å si? Noen andre tips? Bruker og stikke i låret å bytter bein annenhver gang.

noen som har noen linker til noen bra steroide forum jeg kan lese litt på?
Sist endret av Stboy; 28. august 2018 kl. 12:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyll testo i sprøyta, skru varmt vann på springen og hold sprøyta under til oljen er god og varm.

Gjort dette i 6 år nå med testo jeg får PIP av
Masser før stikk, ikke etter!
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor varme opp oljen?den blir like tykk da den blir kald igjen. Hvorfor masere? Dette er ikke å anbefale. Hvorfor trene bein like etter? Blodsirkulasjonen har ingenting med stølheten etter den er satt. Skjønner ikke hva du ville frem til
Vis hele sitatet...
Fordi når oljen er varm trekkes den opp lettere og fordeler seg mye bedre i muskulaturen. Derfor.
Varm olje blir jo ikke kald igjen nær den kommer i kroppen...

Men 2.5ml er ganske mye. Jeg tar maks 1ml alle steder unntatt rompeballen hvor jeg tar maks 2 I en rompeball. Tar du får mye sprenger du litt småting osv og får du vondt ja.
Trådstarter
34 2
Hvor varmt må det være sånn ca?

Ingen som vet?
Sist endret av Stboy; 28. august 2018 kl. 22:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare skyll den under varmt vann, så varmt du orker fra springen. Du vil se at oljen blir mer lett flytende
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Stboy Vis innlegg
noen som har noen linker til noen bra steroide forum jeg kan lese litt på?
Vis hele sitatet...
Har ikke mye erfaring med dette selv, henviser til roidboard.biz evt hushboard.biz
Der er det mye info..

Lykke til!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Er vanlig med noe "stølhet" / smerte?

Jeg varmet aldri en eneste pumpe, men husker at winestrolen og trenbolone'n gjorde meg ganske invalide i et døgn eller to.

Fikk dog trent uansett.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet litt er Normalt men skal vell ikke være så ille at det sprenger å er vondt å gå?
Hvor setter du sprøyta da? Prøv ta maks 1ml I vanlige muskler og maks 2ml I rompa og se om det hjelper. Og sett dem sakte, minst 30sek per 1ml. Så det får tid til å spre seg og ikke lager små sprekker i muskelen
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker å sette den i låret. Kan prøve å ta den under varmt vann som dere har sagt, også sette max 1ml. Takk for tips folkens
▼ ... over en måned senere ... ▼
Underground kan variere mtp tykkhet, har opplevd det du sier med både tykk olje og smerter dagen etterpå men aldri på apotekvarer, er to ting du kan gjøre for og skyte fortere 1. Varme opp olja som nevnt 2. skyte med den grønne
Sist endret av freebird; 20. oktober 2018 kl. 00:33.
Hvor mange mg pr ml er det? Har opplevd underground som skulle være 500mg og fikk så PIP i nesten en uke hver gang at det hindret trening. Kunne nesten ikke jobbe. Som freebird sier har apotekvare aldri gitt pip. Alltid varm opp olja først er mitt tips og unngå billig overdosert ug.

Er mulig å tynne ut med andre oljer, men hvorfor ta seg bryet, det er neppe bra produkt uansett
Sist endret av DHB; 20. oktober 2018 kl. 00:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av DHB Vis innlegg
Hvor mange mg pr ml er det? Har opplevd underground som skulle være 500mg og fikk så PIP i nesten en uke hver gang at det hindret trening. Kunne nesten ikke jobbe. Som freebird sier har apotekvare aldri gitt pip. Alltid varm opp olja først er mitt tips og unngå billig overdosert ug.

Er mulig å tynne ut med andre oljer, men hvorfor ta seg bryet, det er neppe bra produkt uansett
Vis hele sitatet...
Hadde jeg hatt noe underground produkter som skulle være 500mg så hadde jeg faen ikke betalt for det engang.

300-400mg er greit når det gjelder apotekvare.
Helt enig, men det var min første injectable kur sant. Lærte fort av det, tror du ikke
Det jeg hadde var vell tren E på 300 og testo E på 350 mener jeg, husker ikke hvordan kuren var dosert men kruttsterkt var det og økte fra 70 til 100 i benken i en alder av 16 år!
Sist endret av freebird; 21. oktober 2018 kl. 00:24.
Sitat av freebird Vis innlegg
Det jeg hadde var vell tren E på 300 og testo E på 350 mener jeg, husker ikke hvordan kuren var dosert men kruttsterkt var det og økte fra 70 til 100 i benken i en alder av 16 år!
Vis hele sitatet...
Du brukte Trenbolone i en alder av 16år?

Du hadde lett klart 100kg i benk utstyrsfritt uten steroider.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Du brukte Trenbolone i en alder av 16år?

Du hadde lett klart 100kg i benk utstyrsfritt uten steroider.
Vis hele sitatet...
Var 66 kg (før testoen) og 178cm
Sitat av freebird Vis innlegg
Var 66 kg (før testoen) og 178cm
Vis hele sitatet...
Eg var 67kg og 169cm høy i en alder av 16 med 160kg i knebøy, 220kg i markløft og 120kg i benkpress ustyrsfritt når jeg var 16.