Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1103
I normalt forbruk.

Jeg tenker på å bestille fra myprotein.no, sender de fra Norge eller utlandet?

Prisene i Norge er svindyre, sammenlignet med utlandet.
Theanine kan du føre inn. Har bestilt det sikkert hundre ganger, og selv om tolletaten har åpnet enkelte pakker så har de blitt sendt videre til meg...

Myprotein sender fra en plass i EU
Sist endret av Inflammasjon; 8. desember 2018 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
å det sier dere hjelper mot lett stress og angst ? rett i kaffekoppen å swoop? ? Jeg er noob på dette men det høres ut som lykkepille i pulverform ?
Sitat av stompenheimer Vis innlegg
å det sier dere hjelper mot lett stress og angst ? rett i kaffekoppen å swoop? ? Jeg er noob på dette men det høres ut som lykkepille i pulverform ?
Vis hele sitatet...
Vil ikke si det er en "lykkepille", men det kan hjelpe mot de negative effektene en kan oppleve av koffein, og noen synes det hjelper mot stress generelt. Jeg for min del likte ikke effekten av det, så det er ingen garanti. Brukte forøvrig "Suntheanine".
Vil du lære mer, basert på vitenskap og ikke anekdoter, anbefaler jeg deg å sjekke ut Examine.
Sist endret av sinkpad; 10. desember 2018 kl. 00:07.