Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2512
Hei!

Da har tiden kommet for å anskaffe seg en ny bluethoot høyttaler. Viktig at den ikke trenger strøm fra vegg, men at speller helt trådløs.

Noen som har anbefalinger? Jeg er aldeles ikke audiofil men krever en god del bass og at den speller ganske høyt.

Budsjett 3k ish.

Har kun hatt ganske små speakere før, så nesten alt vil bli en massiv oppgradering. Håper noen freaks kan dytte meg i en eller annen retning.

Lest igjennom en del tester på nettet, sett en del reviews på tuben men ikke blitt noe sikrere.

Egenskapene jeg setter høyest: Batteri, bass og maks volum.

heartslava
Jeg har brukt JBL sin største Charge (?) mye på jobb, synes den har god futt og gir bra lyd ☺️
Finnmarking
https://prisguiden.no/produkt/monste...blaster-278850

Med ditt budsjett ville jeg gått for denne.
Som nevnt, JBL Charge har ganske imponerende bass og varer en stund. Selges i alle elektronikkbutikker til ~2k.
Charge er en grei høytaler som nevnt, ellers synes jeg UE's Megaboom er bra. Ser de også har sluppet en som heter MegaBlast med stemmestyring; det kan være en kul feature.
Takk for innspill!

Etter mye tube og tester, blir det nok noe fra JBL. Rives frem og tilbake mellom Xtreme2 og Charge 4.
En kompis jeg tok noen kalde bjørnunger med hadde Xtreme. Ble riktig imponert!
Som nevnt har jeg hatt veldig budsjettvennlige speakere før, så omtrent alt vil bli en enorm oppgradering. Mine to srs x11 holder ikke mål lenger, krangler med blåtann og sliter med avstand fra enhet og stereo modus.

Har også siklet på alt fra UE gjentatte ganger over årene, får prøve å bli klokere og teste noen i affæren

heartslava
Sist endret av heartslava; 31. mars 2019 kl. 18:40.
Innser nå at det er Xtreme jeg har erfaring med (de ser jo helt like ut :s), veldig nice med skulderrem og greier. Finn en butikk og lytt selv.
Skal du ha boom boom er det extreme. Skal du lade telefon, bruke den som batteripakke og gadget er det charge.
Enda ikke endt opp med noe ennå. Ufattelig hvor interessant det er å se reviews og tester på tuben. Er totalt oppslukt av det nå.

Gøy å se på noen av de større fra Sony (XB60 etc) og JBL (Boombox, partybox 300) men blir nok med tanken. 8 kilo+ er ikke ideelt.

In the end of the day er nok xtreme 2 best for meg. Kommer til å lure og fundere litt til.

Blir noen timer til med reviews!

heartslava

Da gikk jeg for CHARGE 4!

Regner med at dette gir god lyd nok for mitt bruk. Eventuelt kan man enkelt linke opp flere med JBL connect+. En mulighet da er å gå for den rimelige FLIP 4, da få like god lyd (eller bedre) som XTREME 2.

Takk til de som bidro i tråden

heartslava
Sist endret av heartslava; 3. april 2019 kl. 03:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.