Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  229 105285
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av martthor Vis innlegg
Er det fremdeles mulighet for å kjøpe disse??
Vis hele sitatet...
Er det noe som tilsier at det ikke skulle være det?

http://www.duffywear.com/freak.html <--- Link i OP
Faktisk fått faktura jeg og, skal sende dem en mail nå og spørre hva f*** dem styrer med så lar det vente så lenge.
Er vel egentlig trist at nFF valgte en så useriøs bedrift.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Faktisk fått faktura jeg og, skal sende dem en mail nå og spørre hva f*** dem styrer med så lar det vente så lenge.
Vis hele sitatet...
Quote gjerne her hva de sier.
Fikk nå faktura som hadde forfall i august i sommer. Og kan med sikkerhet si at jeg ikke har fått noen faktura fra de tidligere.

På fakturaen står det forøvrig også Betaling: Completed + "Betalt av D***** *******""
Sitat av laxzzi Vis innlegg
På fakturaen står det forøvrig også Betaling: Completed + "Betalt av D***** *******""
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke er på kvitteringen?

Fikk faktura denne uka, men jeg drøyer en tre-fire uker med å betale, trenger det jeg har av penger for øyeblikket.

Med alt det surret de har kommet med så langt, tviler jeg på at det dukker opp noen purring innen den tid.
Siden mange har opplevd tull med duffywear, så bestillte jeg nå og håper at jeg ikke får noe faktura.
Har penger til å betale, men sier jo ikke neitakk til gratis ting
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Siden mange har opplevd tull med duffywear, så bestillte jeg nå og håper at jeg ikke får noe faktura.
Har penger til å betale, men sier jo ikke neitakk til gratis ting
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde lest de siste svarene i tråden hadde du sett at folk har fått faktura. Ganske naivt å tro at en slik eventuell feil hos Duffywear ikke hadde blitt oppdaget på over 7 måneder.
Jeg har lest posten, og har fått med meg at noen har fått faktura. Naiv, kan vel kansskje være enig i det, men kommer til å betale hvis jeg får faktura såklart
Sist endret av Fjøsnissen; 28. mars 2013 kl. 13:52.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Jeg har lest posten, og har fått med meg at noen har fått faktura. Naiv, kan vel kansskje være enig i det, men kommer til å betale hvis jeg får faktura såklart
Vis hele sitatet...
Fikk du faktura?
Sitat av Obster Vis innlegg
Fikk du faktura?
Vis hele sitatet...
Fikk pakken for snart 2 uker siden, men ingen faktura. Som flere skriver tar det ofte veldig lang tid. Så blir ikke overrasket om det kommer et brev om 4-6 uker, men hadde jo ikke gjort noe å få gratis klær
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bumper denne jeg er det noen som vet om de fortsatt sender ut?
Sitat av HeavyMacro Vis innlegg
Bumper denne jeg er det noen som vet om de fortsatt sender ut?
Vis hele sitatet...
Bestilte t-skjorter en gang i mai/juni, jeg fikk pakken et par dager senere, men jeg har fortsatt til gode å se faktura. Kommer vel om et år eller så
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Bestilte t-skjorter en gang i mai/juni, jeg fikk pakken et par dager senere, men jeg har fortsatt til gode å se faktura. Kommer vel om et år eller så
Vis hele sitatet...
Så fett! Skal kjøpe ett par hettegensere og tskjorter når jeg er tilbake fra ferien, hva synes du om kvaliteten på stoffet?
må bestille. er jo tilbud nå!

Dette står om du velger faktura som betalingsmetode

Faktura legges ved forsendelsen, med 10 dagers forfall. Purregebyr er kr 65,- så husk å betale i tide.
Vis hele sitatet...
hah!
Sist endret av mo3; 14. juli 2013 kl. 15:15.
Tar ca et år før fakturaen kommer, og personlig har jeg gitt en god faen i å betale denne.


21. Mars kom den i posten og har ikke orket betale denne, har ikke dukket opp noe inkasso i mellomtiden heller. Slappe folk det her, har faktisk vanskligheter med å ta dem seriøst sånn som dette foregår.
Sitat av HeavyMacro Vis innlegg
Så fett! Skal kjøpe ett par hettegensere og tskjorter når jeg er tilbake fra ferien, hva synes du om kvaliteten på stoffet?
Vis hele sitatet...
Kvaliteten på stoffet er godt, men trykken er jeg ikke like fornøyd med. "Tux-killer" trykket var en smule uskarpt.
Spørsmål: Vil opphørssalg si at de legger ned butikken?
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Kvaliteten på stoffet er godt, men trykken er jeg ikke like fornøyd med. "Tux-killer" trykket var en smule uskarpt.
Spørsmål: Vil opphørssalg si at de legger ned butikken?
Vis hele sitatet...
De har vel vert klare for stengning en stund nå tror jeg, så svaret blir ja.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg Sendte dem Mail i fjor en gang, og fikk i svar at de driver å legger ned. Jeg fikk likevel pakken min med freakswag for 2-3 mnd sider 2 uker at jeg bestilte. Faktura har jeg ikke sett noe til ennå
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bestilte i juni engang til en adresse i Bergen, så var ikke viktig om den kom fort eller ikke. Men leveringsdato på pakkseddelen var rask i forhold til når jeg bestilte. Den ventet uansett på meg idag og kom med gratis t-skjorte på kjøpet. Så med tilbudsprisen må jeg si at det ble SVÆRT billige klær. Men må si at man bør bestille minst en størrelse over. Dette er faktisk min andre jeg kjøper, og den forrige i var i størrelse L som jeg til vanlig bruker. Denne var i XL og passet perfekt Alt i alt er jeg svært fornøyd med dette kjøpet mtp. både service og pris!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Er vel egentlig trist at nFF valgte en så useriøs bedrift.
Vis hele sitatet...
Halve freakforum får gratis freak-gensere.
Det kunne jo neppe ha blitt bedre?
Sist endret av Bombasa; 8. september 2013 kl. 00:11.
Fikk en liten haug gensere og T-skjorter idag. Kjapp leveringstid, men det fulgte ikke med faktura.
Jeg fikk freakhoodie for 1 år siden og jeg har aldri sett noe faktura eller noe krav
Jeg fikk min pakke med freakswag i våres, men ikke mottat noe faktura selv. Begynner å tvile på om det kommer noe, men det gjør ikke meg noe om jeg ikke hører noe
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Så da kan jeg vel bare lage en handeliste med masse klær og betale med faktura uten å få en?
Jeg fikk faktura en liten stund senere da jeg bestilte. Det var ikke mer enn noen måneder siden.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vet tråden er gammel, men har enda ikke fått noen faktura, og det er noen år siden.
Sølte maling på den ene genseren jeg bestilte, så tenkte å gå inn på duffywear.com nå å bestille ny, og fikk bare beskjed om at "Duffywear er dessverre stengt. Send en mail til om du trenger hjelp."
Takk for gratis hoodie
Sist endret av Ondskap; 1. september 2014 kl. 03:34.
▼ ... flere år senere ... ▼
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Hva skjedde egentlig med merch?

Siden funker ikke lenger
Sist endret av 1Rapper; 3 uker siden kl. 21:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Hva skjedde egentlig med merch?

Siden funker ikke lenger
Vis hele sitatet...
Den har ikke vært oppe på nesten ti år, vi har ikke hatt noe ny runde med merch, men hvem vet, kanskje vi kunne hatt en konkurranse om grafikk å ha på ny freak merchandise.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Den har ikke vært oppe på nesten ti år, vi har ikke hatt noe ny runde med merch, men hvem vet, kanskje vi kunne hatt en konkurranse om grafikk å ha på ny freak merchandise.
Vis hele sitatet...
Det var en god idé.
Kjør på!