Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 40785
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Send dem en mail der du spør. Eller stikk innom kontoret nestegang du kjører forbi. Alternativt kan du jo ringe dem, eller til og med sende dem en faks.
Sitat av Up Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Eneste som er der er generell informasjon og prisliste. Trodde adressen var en butikk, og sendte en mail etter å ha vært der, og de har bare lager og kontor der...
Det er det som er problemet her i Norge. Slike spesialforetninger har bare lager og kontor, ikke en konkret butikk du kan komme inn og kjøpe fra...

Sitat av Nygaard Vis innlegg
Send dem en mail der du spør. Eller stikk innom kontoret nestegang du kjører forbi. Alternativt kan du jo ringe dem, eller til og med sende dem en faks.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg egentlig spure her var for å høre med de som allerede har kjøpt derfra... Men har sendt mail og jeg fikk svar etter jeg postet her at jeg skulle ringe... Så får vel det neste gang jeg er i området..
Sist endret av Pyrotecnican; 2. september 2010 kl. 23:07.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av hana-holmens Vis innlegg
Last ned vår bestillingskatalog og prisliste i PDF-format og send oss din bestilling.

E-post:
Vis hele sitatet...
Må bare lese litt vettu
Sist endret av Up; 7. september 2010 kl. 16:34.
Det er jo bare å banke på døren, å spørre .. de er helt sikkert hveldig snill.
▼ ... over et år senere ... ▼
kan jeg bruke rein industri betong for å lage dyse til raketter . når jeg tar på betongen det så
er det akurat som støv. og det blir hardere en stein(tørker på ca 10 min).
merk at det er den hareste betongen som finnes på markede.
sparkelen/betongen er beregnet til bruk på industri gulv, der man legger på 2-3mm over vanlig betong på grunn av sin styrke.
det er ikke mulig å slipe den etter den har tørket, blir hard som stål

er dette noe som kan la seg bruke til dyse på raketter?
Sist endret av intreserte; 23. desember 2012 kl. 22:05.
Det er jo bare å prøve Jeg syns det høres ut som at det kan fungere. Jeg ville vært veldig forsiktig i alle fall de førte gangene fordi det kan hende en sånn dyse blir et farlig prosjektil hvis noe går galt.

Ta et par tester der du fester raketten så den ikke kan gjøre noe skade, og se på dysa etterpå om den er like hel eller om den har erodert bort. Du bør kanskje eksperimentere med hva som skjer hvis raketten skulle sprenge også. Det er mulig du kan unngå farlige prosjektiler hvis du bare lager pluggen tynn nok.