Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1983
Hei, jeg er på jakt etter noen som kan lage en youtube intro for meg.
Har prøvd selv uten store hellet.

Denne introen skal ikke være lang, det er bare irriterende, men skal brukes for å Identifisere meg og kanalen.

Kanalen heter #NoobTV og er en kanal hvor jeg skal legge ut de Live stream som kommer fremover. (Aldri brukt youtube for å laste opp filmer før, så har en del liggende)

I filmen må følgende komme fram.

Kanalens navn = #NoobTV
Mitt alias = Chanassa
Twitch siden = www.twitch.tv/chanassa
Youtubesiden = http://www.youtube.com/mrchanassa

Videre så må det se litt proff ut, ikke masse flammer og en intro som kommer ifra alle verdens kanter.
En intro jeg liker veldig godt er denne: http://www.youtube.com/watch?v=DPv_A3SCUjw
Uten den musikken.
Lydeffekter er lov, men ikke overdriv!

Håper noen vil hjelpe meg med denne!

Takker for svar på forhånd til alle!
Sist endret av KozyChanassa; 2. august 2013 kl. 20:16.
Hva betaler du?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trodde intro ble sett på som svært uprofesjonelt nå? Skal du virke litt profesjonell så er det nok bedre å ikke bruke intro.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Hva betaler du?
Vis hele sitatet...
Kommer an på hvor flink du er det!
Har du noe tidligere arbeid jeg kan se?

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Trodde intro ble sett på som svært uprofesjonelt nå? Skal du virke litt profesjonell så er det nok bedre å ikke bruke intro.
Vis hele sitatet...
Joa, derfor den MÅ være kort, men det er for å ha en "rød" tråd igjennom hele. Identifisering, ikke reklamering.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Trodde intro ble sett på som svært uprofesjonelt nå? Skal du virke litt profesjonell så er det nok bedre å ikke bruke intro.
Vis hele sitatet...
Jenna Marbles, som i skrivende stund har over 10 millioner abbonenter, bruker intro.
mange folk bruker intro - men den skal være kort, som i noen få sekunder. For egentlig er introer bare plagsomme og i veien, og man blir fort lei av å se samme intro om og om igjen.
Jeg husker ikke
96 8
um dette er kanskje lit offtopic men merket at du hadde lagt ut 7 videoer på 2 dager prøv heller å legge 1 om dagen så slepper du å lage noe mer på syv dager ! du bruker musikk i videoene nå vet jeg ikke om du har fått rettighetene til de sangene du bruker. men jeg antar at du ikke har det.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Sinken Vis innlegg
Jenna Marbles, som i skrivende stund har over 10 millioner abbonenter, bruker intro.
Vis hele sitatet...
Så introen hennes nå, og den var jo helt for jævlig. Har hun over 10 mill subs så burde hun klare å få til noe bedre.

En kort video med en logo eller lignende kan kanskje være greit, men 5+ sekunder så blir det alt for mye.
Jeg ville heller prøvd meg med en slags layout på videoene dine, som en slags liten ramme rundt, med kanalnavn og det andre du ville ha nede i et hjørne, også da eventuelt kjørt på med en OUTro istedenfor en intro.
The key of awsome har f.eks en grei inn og outro
Se på introen til runaway thoughts av RWJ. En sånn kort intro som det synes jeg virker veldig profesjonelt, istedenfor å gå rett på snakking. http://www.youtube.com/watch?v=0TAvZgFU5PA
Dataingeniør
Zarlach's Avatar
Hvorfor bruke intro til å identifisere kanalen? Hvis du ser på de store YouTube kanalene, så er det er stemmene og redigeringsstilen som gjelder.

De fleste introer jeg har sett er kjedelige og unødvendige. Alt av "laget av", "video tittel", "spillnavn" osv er noe som vises under videoen.

Om jeg skulle brukt en YouTube intro, skulle den vært kort og komme etter et kort klipp i begynnelsen. Om du ser på folk som FrankieOnPCin1080p har han en 3sec lang intro.
Siden jeg lagde den tråden her for å få hjelp så tar jeg til meg det dere sier og legger ikke til en Intro!
Når det kommer til rettigheter på musikken, I know.. Skal se om jeg får til noe med en del av låtene som spilles da han er en kompis av meg. Ellers får jeg bite i det sure eple og være snill gutt.

Takk for all hjelpen folkens!
Og dersom dere har flere tips, kom med de asap!

Er det noen som greier å lage en slik ramme da? Med nick osv, det hadde vært kult.
Den må være "blank" i midten, men det skjønte dere helt sikkert selv.
Må da også ha ramme rundt f.eks webcam i samme stilen så dette blir et helt stilsett!
Hvis du trenger musikk så får du bra og gratis musikk hos http://incompetech.com/music/royalty-free/
Du må bare huske å skrive navnet på sangen, Kevin Mackleod og linke til sida hans.
Sitat av Rocker-T42 Vis innlegg
Hvis du trenger musikk så får du bra og gratis musikk hos http://incompetech.com/music/royalty-free/
Du må bare huske å skrive navnet på sangen, Kevin Mackleod og linke til sida hans.
Vis hele sitatet...
Thanks! Det hjelper veldig!
Har nå fått tak i musikken og fått lov av artisten til å bruke dette, så denne er nå lovlig på kanalen!
Trenger fortsatt bilder!
Dette er bilder til Twitch (Offline-bilde og "standby-bilde") , youtube header og "profilbilde".
Er det noen som kan dette?
Ser for meg følgende:

1. bilde av vi to som har streamen sammen med nr 2.
2. Bilde av han vi får musikken av "Philter"
3. hjemmesiden til Philter "http://thephilterlounge.com/"
4. Tenker at hele bildet bør være i den stilen som Philter har lagt seg på i sine egne bilder, dette for å få en slags rød tråd i det.
5. De spillene vi kommer til å spille etterhvert (innfelt i bildet på en eller annen måte) når vi har fått satt ting litt i system (vi driver fremdeles med testing)
5.1 Dette er; starcraft, borderlands, world of planes/tanks/ships + Annet snacks du føler passer inn.

innspill?
Sist endret av KozyChanassa; 6. august 2013 kl. 11:15.