Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1121
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Har sett mye på speedarts i det siste, og har veldig lyst å starte. Har noen noe tips til hvor det er lurt å starte? lære de ulike funkjsonene i photoshop som trengs for det osv? Selvfølgelig er youtube sikkert det beste, men skulle gjerne hatt noen som kunne puttet meg på riktig vei når det gjelder hva jeg trenger å søke på osv
1. ) Start med en linje
2. ) Lag kunst
Lær deg å tegne - lær deg å tegne i photoshop - record it - speed it up - youtube. Jeg antar du kan filme med vanlig kamera å tegne for hånd også, så speede opp videoen etterpå. Hvis ikke det finnes en annen måte å gjøre speedart på enn å bare speede opp videoer på da.

Eller var det noe sånt du tenkte på? Isåfall - lær deg å tegne.
Sist endret av Boo-Boo; 30. juni 2013 kl. 16:05.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
tror jeg kanskje formulerte meg litt feil, og gikk litt kjapt når jeg skrev innlegget.. Men det jeg er ute etter er altså hvordan lage kunst som feks dette Ikke hvordan lage selve videoen hehe
Øving, øving og atter øving. Photoshop er genialt hvis du vet hvordan du skal bruke det. Det er ikke noe "enkel og rask" metode for å lære det. Du kan begynne med diverse youtube tutorials e.l.

Edit. Skaff deg noen videor fra lynda.com. Finner de på TPB. Da får du ihvertfall lært deg alt det grunnleggende.
Sist endret av Boo-Boo; 30. juni 2013 kl. 16:26.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Øving, øving og atter øving. Photoshop er genialt hvis du vet hvordan du skal bruke det. Det er ikke noe "enkel og rask" metode for å lære det. Du kan begynne med diverse youtube tutorials e.l.

Edit. Skaff deg noen videor fra lynda.com. Finner de på TPB. Da får du ihvertfall lært deg alt det grunnleggende.
Vis hele sitatet...
Alt dette vet jeg, derfor jeg lurer på hvor det er best å starte, enkelte nettsider hvor alt er oversiktlig og fint feks
Conceptart.org Er det største forumet innen tegning og konsepsjonell kunst. Ekstremt mye dyktige folk, og med muligheten til og lage skissebok og få respons på skissene dine. Om du virkelig mener du vil lære finner du tråder på concepart med bilder og tutorials. Med 300k medlemmer er det ingen vits og lete lenger etter likesinnede.

http://www.conceptart.org/forums/
Sist endret av Anders89; 30. juni 2013 kl. 19:03.