Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1662
Vært der, gjort det.
150mg kodein, 3 halvlitere øl, og god hasj, samt 1 2mg rivotril igår og en idag. Vil de 3 sistnevnte objektene klare og sende meg i søvn til tross for opiatkløa?
Tok paralgin forte'n for max 3 timer siden.

Har både seroquel og atarax liggende, burde jeg prøve noe av disse? Skal også sies at jeg har bivirkninger etter en metamfetamin-tur. Kramper.

Håper på vennlige og raske svar, og ingenting om kombinasjon som kan gi respirasjons-depresjon osv.

På forhånd, takk!
Atarax er allergimedisin og bør fungere mot kløe. Seroquel og rivotril slår deg nok i søvn og tar bort det meste av loken etter en meta tur.
Nå er nok kløen gitt seg så du kan prøve en neste gang.

Lykke til
Ja atarax er antihistamin som virker spesielt mot kløe, men gjør også folk trøtt, har faktisk hørt om at det har blitt skrevet ut nettop for å hjelpe mot søvnvansker, skal også være mildt angstdempende. Ordet ataraxi betyr noe sånt som "ro, frihet fra bekymring". Jeg har det liggende og sover faktisk på det av og til, får av og til random kløe når jeg skal sove (kanskje jeg dusjer for varmt eller noe) og da funker det supert, 30mg, Blir trøtt OG kløefri.

Seroquel er også godt å sove på, og spesielt bra for å lande etter stimulanter. Lander helt på en times tid og sover faktisk GODT også. tar 25mg. Jeg har disse på resept forresten.

Skjønner ikke helt hva du mener med "disse tre siste"... hvor mange ting skal du ta? Av alt du nevner så ville hver sort alene sendt meg i søt søvn, kanskje unntatt pils, alkohol er dårlig for søvn: