Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 41363
Heisann! Jeg har det siste året lært meg php og sql, samt jquery og annet snacks. Har designet ett mafiaspill før men blir aldri fornøyd med designet jeg lander på, så lurer på om noen vil hjelpe meg med ett design?
Er villig til å betale

Ta kontakt med meg her så skal jeg gi deg min discord så kan vi snakke videre der
Som i frontend utvikling eller bare en designmal?
Sitat av Rosander Vis innlegg
Som i frontend utvikling eller bare en designmal?
Vis hele sitatet...
Bare designmal
Hva er budsjettet ditt?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hva er budsjettet ditt?
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål! Har ikke bestilt design på den måten før så vet ikke hva jeg skal forvente å betale, men vet at godt arbeid skal betales godt, så gjerne send pm så blir vi alltid enige om noe!
Om du lager noe likt "Mafiano" så kjenner jeg mange som vil begynne å spille
Designet var rolig og funksjonene i spillet var ulikt mange andre spill.
Har selv hatt lyst til å lage ett slikt, men har bare aldri hatt tålmodighet til å lære koding.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
nuffins's Avatar
Trådstarter
Jobbet litt med spillet mitt og landet på ett design som ser helt ok ut. Linken er mafioso.no om noen ønsker å sjekke det ut
▼ ... noen måneder senere ... ▼
nuffins's Avatar
Trådstarter
Tiden har flydd og det har skjedd en del på spillet og hadde offisiell lansering i dag, hadde sett pris på om folk ville tatt en titt
Linken er lagret, skal definitivt sjekke det ut senere! Ser bra ut det lille jeg har sett hittil ��
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pirelli Vis innlegg
Linken er lagret, skal definitivt sjekke det ut senere! Ser bra ut det lille jeg har sett hittil ��
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Gleder meg til å se deg online
Sitat av nuffins Vis innlegg
Tiden har flydd og det har skjedd en del på spillet og hadde offisiell lansering i dag, hadde sett pris på om folk ville tatt en titt
Vis hele sitatet...

Hadde jeg hatt tid, skulle jeg gjort det. Men jeg tar gjerne en titt Det var jo et mafiaspill for en del år tilbake og da ble alt for hekta

Nå har jeg akkurat startet med å lære spillutvikling i Unity, så da blir jeg nysgjerrig nok til i det minste å ta en titt
Hei!
Kan du vennligst fortelle meg hvordan passordet jeg registrerer blir lagret?
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stingray Vis innlegg
Hei!
Kan du vennligst fortelle meg hvordan passordet jeg registrerer blir lagret?
Vis hele sitatet...
Det blir lagret i klar-tekst

Neida, det blir hashet og kryptert, samt lagret i en sikker og trygg database
Flott, da gjenstår det bare å finne spilleren din og drepe den... Snakkes!
morsomt spill
Bug:
Trakk 3 kort på blackjack, og da forsvant knappene så langt med at jeg ikke fikk trykt på noe.

https://imma.gr/93003x13e72
har spilt lenge nå. digget spillet. kommer til å spille dette mye frem over.
Sist endret av spider_man; 15. august 2020 kl. 08:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
link til spillet?
R.i.p 23.04.2021
Ganske fet spill,tar meg tilbake til barndommen. Ser for meg at det kommer til og bli brukt endel timer på dette ja!

Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
link til spillet?
Vis hele sitatet...
Mafioso.no
Sist endret av Tarm; 15. august 2020 kl. 10:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nuffins's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for koselige tilbakemeldinger!

Sitat av Stone1 Vis innlegg
Bug:
Trakk 3 kort på blackjack, og da forsvant knappene så langt med at jeg ikke fikk trykt på noe.

https://imma.gr/93003x13e72
Vis hele sitatet...
Skal undersøke dette!
Jeg får meldinger om at jeg er vervet til heist, men får ikke svart på det. Får bare varsel, men ikke melding
R.i.p 23.04.2021
Sitat av ronniba Vis innlegg
Jeg får meldinger om at jeg er vervet til heist, men får ikke svart på det. Får bare varsel, men ikke melding
Vis hele sitatet...
Samme her,trur det har noe og gjøre med at man ikke har høy nok rank enda
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av ronniba Vis innlegg
Jeg får meldinger om at jeg er vervet til heist, men får ikke svart på det. Får bare varsel, men ikke melding
Vis hele sitatet...
Ja, du må være Viserådmann eller høyere for å bli med i heist :/
Sitat av nuffins Vis innlegg
Ja, du må være Viserådmann eller høyere for å bli med i heist :/
Vis hele sitatet...
Ok takk for svar
Lyst på litt hjelp? Kjeder meg om dagene, programmerer masse random ting. Snakkes kanskje på pm?
R.i.p 23.04.2021
Hadde hvert nais med en mobil app
Nå har jeg prøvd å gjøre div kriminalitet i Oslo og det forholder seg på 0% på alle muligheter, hele tiden.
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av ronniba Vis innlegg
Nå har jeg prøvd å gjøre div kriminalitet i Oslo og det forholder seg på 0% på alle muligheter, hele tiden.
Vis hele sitatet...
Dette er på grunn av byskatten, sjekk statistikk og reis til en by med lav byskatt

Sitat av Tarm Vis innlegg
Hadde hvert nais med en mobil app
Vis hele sitatet...
Den skal være ganske fin på vanlig mobil-browser

Sitat av Stingray Vis innlegg
Lyst på litt hjelp? Kjeder meg om dagene, programmerer masse random ting. Snakkes kanskje på pm?
Vis hele sitatet...
Jeg trenger ikke noe assistanse pr dags dato, men jeg tar gjerne kontakt om jeg trenger hjelp! tusen takk
Sist endret av nuffins; 15. august 2020 kl. 15:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Aha. Så det lønner seg faktisk å reise rundt got it
Lett å se at det var "Mafiaens Hevn" som sto for inspirasjonen.. Flere av funksjonene er jo så og si bare copy paste.
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Lett å se at det var "Mafiaens Hevn" som sto for inspirasjonen.. Flere av funksjonene er jo så og si bare copy paste.
Vis hele sitatet...
Skal ikke lyve å si at jeg oppfant hjulet, har tatt inspirasjon fra Mafiaenshevn, gambinomafia, mafiaspillet og nordicmafia. Om du leter så finner du likheter blant alle disse spillene, eneste jeg misliker mest med de andre spillene er hvordan styret et satt sammen og hvordan de oppfører seg ovenfor kundene sine.
Sitat av nuffins Vis innlegg
Skal ikke lyve å si at jeg oppfant hjulet, har tatt inspirasjon fra Mafiaenshevn, gambinomafia, mafiaspillet og nordicmafia. Om du leter så finner du likheter blant alle disse spillene, eneste jeg misliker mest med de andre spillene er hvordan styret et satt sammen og hvordan de oppfører seg ovenfor kundene sine.
Vis hele sitatet...
Kan si meg enig med den siste delen der.
Uansett kult at du har fått det til
Laget meg en bruker for å sjekke det ut litt.
Rått spill men mangler oppdrag slik som på Nordicmafia for å komme opp i rank... Bare rane og stjele tar vel lang tid :P

Sorry :P Så det var oppdrag nå men var vel muligens litt vel skjult?
Sist endret av Oddiii; 15. august 2020 kl. 19:17.
Hva er greia med byskatt? Er jo håpløst
Hvordan sletter man brukeren?
Enermet bandit ved min.bet slutter å gi 7ere, etter noen runder. Da blir man fort blakk:O
Er i Beijing og under brekk står det ran et hus i Queens?
Sitat av nuffins Vis innlegg
Tiden har flydd og det har skjedd en del på spillet og hadde offisiell lansering i dag, hadde sett pris på om folk ville tatt en titt
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke i målgruppen mer her er hva jeg synes. Det var litt intetsigende å gå inn på nettsiden. En må registrere seg og det helt uten å få vite noe av verdi? Hadde jeg blitt tipset om siden litt random så hadde jeg nok bare stoppet innom, tittet raskt og dratt. Kanskje du burde lagt ut litt mer info, screen shots, whatever som gjør at man faktisk ønsker å registrere seg. Nå ser det jo faktisk ut som du primært ønsker å høste data.
R.i.p 23.04.2021
Er det meningen at familieadvokaten forsvinner etter midnatt og man må kjøpe nivåene vær dag? Isåfall burte du opplyse om at den resetes daglig så folk ikke blir forvirret. Samme med smugling når man har spart opp endel cannabis.
drit bra spill. ting kunne vært bedre forklart osv men ellers bra.
Sitat av Stone1 Vis innlegg
Hva er greia med byskatt? Er jo håpløst
Vis hele sitatet...
Poenget er vel å oppfordre spilleren til å fly mer rundt. Byskatten er forskjellig fra by til by.
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Kanskje ikke i målgruppen mer her er hva jeg synes. Det var litt intetsigende å gå inn på nettsiden. En må registrere seg og det helt uten å få vite noe av verdi? Hadde jeg blitt tipset om siden litt random så hadde jeg nok bare stoppet innom, tittet raskt og dratt. Kanskje du burde lagt ut litt mer info, screen shots, whatever som gjør at man faktisk ønsker å registrere seg. Nå ser det jo faktisk ut som du primært ønsker å høste data.
Vis hele sitatet...
Skjønner! Skal ta å få laget litt infotekst + bilder på forsiden
Sitat av Tarm Vis innlegg
Er det meningen at familieadvokaten forsvinner etter midnatt og man må kjøpe nivåene vær dag? Isåfall burte du opplyse om at den resetes daglig så folk ikke blir forvirret. Samme med smugling når man har spart opp endel cannabis.
Vis hele sitatet...
Dette.

Virker merkelig.
Familieadvokat koster veldig mye. Opptil 52 milioner og så gjelder det bare til midnatt?

Og motsatt med ransbeskyttelse. Den er for bra.
Fungerer for lenge og er for billig.
Immun i et døgn for 500k.

Ellers et kult spill så langt
Sist endret av RemaDryppert; 16. august 2020 kl. 14:26.
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av RemaDryppert Vis innlegg
Dette.

Virker merkelig.
Familieadvokat koster veldig mye. Opptil 52 milioner og så gjelder det bare til midnatt?

Og motsatt med ransbeskyttelse. Den er for bra.
Fungerer for lenge og er for billig.
Immun i et døgn for 500k.

Ellers et kult spill så langt
Vis hele sitatet...

Familieadvokatene er prissatt mtp full familie og at alle har firma. Kunne evt endret prisen til en utregning av hvilke firma medlemmene har?

Ransbeskyttelsen trenger nok en liten re-do ja, tusen takk for tilbakemeldinger
Prøver å kjøre igang et heist, men brukerene jeg inviterer finnes ikke får jeg beskjed om, på tross av å dobbeltsjekke at det er riktige navn.

Det ene heistet ble annullert og jeg måtte betale på nytt da siden ble lastet inn på nytt.

Fortsatt et morsomt spill
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av ronniba Vis innlegg
Prøver å kjøre igang et heist, men brukerene jeg inviterer finnes ikke får jeg beskjed om, på tross av å dobbeltsjekke at det er riktige navn.

Det ene heistet ble annullert og jeg måtte betale på nytt da siden ble lastet inn på nytt.

Fortsatt et morsomt spill
Vis hele sitatet...
Kan du legge meg til på discord (Skitzo#9315) så kan jeg undersøke dette?
Sitat av nuffins Vis innlegg
Kan du legge meg til på discord (Skitzo#9315) så kan jeg undersøke dette?
Vis hele sitatet...
Bruker ikke Discord dessverre.
Fett spill kommer nok til å bruke noen timer her fremover, gleder meg til å se utviklingen
R.i.p 23.04.2021
Fet spill ja ,spillt 30t de siste dagene,får leddgikt i mobilhånden