Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 685
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
God aften,

Jeg har planer om å kjøpe meg platespiller, og dette er et helt nytt felt for meg og følgelig lurerjeg på om noen kunne anbefalt meg en grei spiller. Jeg er på ingen måte lyd-geek og jeg håper egentlig å klare meg på under to lapper, aller helst 1500... Jeg har forstått at jeg har lyst på RIAA, slik at jeg ikke trenger noen særlig kunnskap, utover det er jeg helt uten innvendinger. Håper noen mer bevandrede lyd-folk har noe å si.

Mvh

Ffojt
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=35416521

Dual-spilleren kanskje? Vet ikke nok om de forskjellige til å si om Lencoen er verd merutlegget. Eventuelt er det kanskje mulig å få tak i brukte Rega-spillere til den prisen...?
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Jeg har denne spilleren, og den funker heeelt fint til å spille platene mine på. Jeg bare hooker den opp med hjemmekinoen, ved hjelp av denne. Nålen jeg har er en numark groov tool. Eg er heller ikkje noko "lyd-geek", så trur dette oppstette kan passe