Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  84 11528
For 2-3 dager siden var det en mann som ble skutt i USA etter at han hadde spist på fjeset til en anna mann.
Skjønnte ganske fort at dette har noe å gjøre med badesalt, pcp, metha eller alt for mye kokain.

Inatt leste jeg på samme nyhet om at det muligens var badesalt rus, eller at personen hadde ruset seg sterkt på kokain.
Idag leste jeg at han plutselig kunne være under LSD-rus. Dette fikk meg til å lure, ettersom at jeg aldri tidligere har hørt om noen som har hatt en slikt LSD-rus, eller gjort noe så groteskt. Og med tanken på at jeg har lyst til å prøve LSD, så skremte dette meg litt. Hva om dette skjer med meg?

Dagbladet skreiv først:"Denne overvåkningsvideoen viser fra avstand hva som skjedde da en mann i LSD-rus begynte å spise på en annen manns ansikt i Miami i helga."

men senere endret til: "Denne overvåkningsvideoen viser fra avstand hva som skjedde da en mann, som politiet mistenker var i LSD-rus, begynte å spise på en annen manns ansikt i Miami i helga."

De skriver også om muligens kokain, badesalt osv.

Lurer på hva dere mener han var ruset på, og om dette muligens kan være en LSD-rus?

Link til nyhetssaken:
http://www.dagbladet.no/2012/05/30/n...ibal/21836392/
Har lurt litt på det selv, han må jo ha bada som faen isåfall om han "bare" har droppa syre.

Jeg tror han kan ha vært psykisk ustabil, ellers kan det jo hende han har fått i seg noe Datura?
Sist endret av random63339; 30. mai 2012 kl. 16:31.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Uansett hvilke substanser denne karen her hadde innabords, så regner jeg med at han hadde noen ganske seriøse psykiske problemer fra før av.
Har allerede flyttet opp til fjellet og tatt med med masse hermetikk og våpen jeg!
Sitat av Cats Vis innlegg
Lurer på hva dere mener han var ruset på, og om dette muligens kan være en LSD-rus?
Vis hele sitatet...
Har ingen førstehåndserfaring med LSD, men har ikke videre inntrykk
av at det fremkaller slik oppførsel. Jeg ville tro en psykose fremkalt
av amfetamin, PCP eller muligens kokain er mer nærliggende.
TA EN TITT PÅ DENNE VIDEOEN
De kaller det "Excited Delirium" og det er faktisk litt zombie lignende, syke greier!
Utifra hva jeg har sett på cops (haha), så tipper jeg det var PCP han var ruset på, har ikke gidda lese meg opp på hva dette er for noe siden jeg ikke har noe interesse av stoffet,men folka som er rusa på det blir jo heeelt på tur og utrolig sterke og skal man tro det man ser, krever ofte 6-7 politifolk for å legge dem i bakken.

Tror du skal ha en del issues utenom for og klare få til dette på lsd.

Er vel muligens og noe nytt jævla slumdop fremstillt i en kjeller av noen homies som skal tjene mest mulig penger på minst mulig tid.

Lenge leve forbudet.

Får håpe offeret overlever angrepet og blir "frisk" igjen, at første patruljebil tar 16minutter før den kommer vil vel si at etter søksmål så har vel karen en sum som ligner røkke og thon sine formuer sammenlagt.
Sikkert samme galskap cocktail som ABB hadde tatt.
Høres ut som en PCP-rus spørr du meg.
Sitat av Dragoon Vis innlegg
Sikkert samme galskap cocktail som ABB hadde tatt.
Vis hele sitatet...
hvilke stoffer tok han som gjorde han gal? jeg har bare lest efedrin, koffein og steroider... du blir ikke gal av det..
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Var det virkelig nødvendig å drepe han?
Politiet kunne ikke prøvd å få han på glattcelle eller sykehus? De må jo ha skjønt at han var ruset på et eller annet.
Det der hadde aldri skjedd i Norge.
Jeg synes synd på Eugene, tripper som faen også blir han skutt at på til. Kanskje en befrielse?

Jeg tror neppe det var LSD som var årsaken til hendelsen. Det er mye rart dop der ute!

Som Bombasa skrev tror jeg han muligens kan ha hatt psykiske problemer fra før.
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Nei det hadde ikke skjedd i Norge, og se nå. Nå spyr vi ut hundretalls millioner for å dømme en mann som drepte et titalls mennesker. Rasjonelt?
Dette 'badesalt' dere snakker om.. Det er RC' dere mener? Som jo ofte blir solgt som *bathsalts* for å lure seg under loven?

Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Nei det hadde ikke skjedd i Norge, og se nå. Nå spyr vi ut hundretalls millioner for å dømme en mann som drepte et titalls mennesker. Rasjonelt?
Vis hele sitatet...
Ja.
Sist endret av random42099; 30. mai 2012 kl. 17:30.
Var det ikke snakk om en mulig heftig kokaindose så han kokte innvendig, hence why han strippa seg for klær? Kanskje i forbindelse med noe annet..
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Var det virkelig nødvendig å drepe han?
Politiet kunne ikke prøvd å få han på glattcelle eller sykehus? De må jo ha skjønt at han var ruset på et eller annet.
Det der hadde aldri skjedd i Norge.
Jeg synes synd på Eugene, tripper som faen også blir han skutt at på til. Kanskje en befrielse?

Jeg tror neppe det var LSD som var årsaken til hendelsen. Det er mye rart dop der ute!

Som Bombasa skrev tror jeg han muligens kan ha hatt psykiske problemer fra før.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ikke prøvd å sette en jævel som nettopp har spist ansiktet til en fyr i håndjern, tviler du hadde prøvd også.
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Jeg hadde ikke prøvd å sette en jævel som nettopp har spist ansiktet til en fyr i håndjern, tviler du hadde prøvd også.
Vis hele sitatet...
Får snakke for meg selv da, men jeg ser det som ennå mindre sansynelig at jeg hadde drept personen. Men jeg er kanskje gal.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Kokain får deg ikke til å springe rundt naken å spise mennesker i trynet.
Kokain er et særdeles mildt dop, jeg kjenner ingen som noen sinne har fått "halliser" på det.

Det er mange andre dop som får hjertet ditt til å pumpe, kroppen til å svette og hodet til å snappe.

Jeg vil kanskje tro han har tatt en sterk dose MXE.
Leste at han var i en "kokain-psykose", derfor han var naken fordi man visst nok føler at kroppen koker opp innvendig. Om han virkelig var i en så kalt kokain-psykose vet jeg ikke.
Var VG eller DB som skrev dette.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Jeg hadde ikke prøvd å sette en jævel som nettopp har spist ansiktet til en fyr i håndjern, tviler du hadde prøvd også.
Vis hele sitatet...
5 sterke politimenn skulle ikke hatt problemer med å få han i bakken og lagt han i jern. Hadde nok ikke prøvd på det alene, men hadde kontaktet det norske politiet.
Å sitte her over nett å gjette hva han har tatt er dødfødt. Kan godt være at han bare hadde en diagnose. Eller det kan være diagnose i kombinasjon Gudvethva.

Mitt bidrag er: pcp. Jeg har aldri prøvd det, men har lest mye skummelt om det. Er sikkert pcp.

Enda en pcp kanibal
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Lurch
Er det ikke mulig å få tatt en blodprøve umiddelbart av fyren da og sjekke opp mot teoriene; kokain, LSD o.s.v
Så får man avklart med en gang hva det var eller om han bare var gal
Sist endret av Gloss; 30. mai 2012 kl. 17:38.
Teit!
Folk er lett kannibaler uten substitutter,pressefjas!
Sitat av kn^tte Vis innlegg
5 sterke politimenn skulle ikke hatt problemer med å få han i bakken og lagt han i jern. Hadde nok ikke prøvd på det alene, men hadde kontaktet det norske politiet.
Vis hele sitatet...
Det _skulle_ ikke vært et problem med 5 sterke politimenn nei, men jeg har sett flere tilfeller hvor 4-5 menn ikke har klart å holde 1 person nede. Og mtp politimenn, så så jeg en episode av "Politiet" på TVNorge, at 2-3 politimenn ikke klarte å holde en fyr nede, fordi han var alt for svett så de fikk ikke grep eller noe sånt.

Såklart, det er jo flere faktorer som kan spille inn, som foreks ovenfor om en person er ganske svett, så kan det minske sjangsen for å få et ordentlig grep. Jeg så også noen nevne "excited delirium", og utifra de det jeg har lest og sett av forskjellige "klipp", har ikke fysisk styrke vært et problem for dem tydligvis. Det kan du se om du søker på "excited delirium" på youtube.

Jeg vil også legge til at jeg synes heller ikke at å skyte han virket som det rette å gjøre først, men jeg kan ikke uttale meg om hva som hadde vært rett, for jeg var ikke der, og de fleste hadde vel mest sannsynelig ikke hatt tid og fokus til å planlegge en strategi..?
Sist endret av Bruskork1; 30. mai 2012 kl. 17:51.
Sitat av detvarvondtdet Vis innlegg
Bilder av offeret.

ADVARSEL...svært grafisk







http://www.youtube.com/watch?v=DFQ5f...feature=relmfu
Vis hele sitatet...
Wow, det var rimelig intense skader.
Sitat av detvarvondtdet Vis innlegg
Bilder av offeret.

ADVARSEL...svært grafisk







http://www.youtube.com/watch?v=DFQ5f...feature=relmfu
Vis hele sitatet...
Minner meg om The Walking Dead.
La oss ikke glemme at det er ett offer her (ja, bestemt entall), som ble spist (!) av en fyr, her snakker vi nok kontinuerlig spising og at det hastet. Tilstanden hans er kritisk enda. Det var én politimann i området. Han skjøt gærningen først i et lem, men fyren stoppa ikke. Han skjøt deretter for å drepe. Dette kan ha reddet offeret. Dette er nesten ikke diskutabelt en gang. Selvfølgelig er det en tragedie for alle parter, men noenganger må man ta et valg, og her syns jeg det var det rette med tanke på ressursene tilgjengelig. Ettersom skadene øker proporsjonalt med spisingen er det ikke noe å avvente, her må det reageres.

Dette er dog O/T.
Sitat av downing Vis innlegg
La oss ikke glemme at det er ett offer her (ja, bestemt entall), som ble spist (!) av en fyr, her snakker vi nok kontinuerlig spising og at det hastet. Tilstanden hans er kritisk enda. Det var én politimann i området. Han skjøt gærningen først i et lem, men fyren stoppa ikke. Han skjøt deretter for å drepe. Dette kan ha reddet offeret. Dette er nesten ikke diskutabelt en gang. Selvfølgelig er det en tragedie for alle parter, men noenganger må man ta et valg, og her syns jeg det var det rette med tanke på ressursene tilgjengelig. Ettersom skadene øker proporsjonalt med spisingen er det ikke noe å avvente, her må det reageres.

Dette er dog O/T.
Vis hele sitatet...
Hva er du på?
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Hva er du på?
Vis hele sitatet...
Og hva er du på? Hallo, han spiste ansiktet til fyren!
Skulle hatt stun gun i slike situasjoner.
Sist endret av kimmy9gga; 30. mai 2012 kl. 18:52.
Uansett om det var syre, må han enten psyken hans ha vært like sprekk som en utsulta maur, eller så fikk han i seg en GOD DEL mer enn bare noen lapper :P
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Hva er du på?
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det? Han kom med et relevant og saklig innlegg.
Sitter her og venter på at Mentalmelt og Dodecha skal komme og si noe

Creepy sak det her, men det kan umulig bare ha vært droger som har vært medvirkende faktorer her...
katt
Trådstarter
Har folk i det heletatt lest det som sto på db?


"Politimannen nærmet seg og befalte så den nakne mannen til å fjerne seg fra personen. Men da mannen ignorerte advarselsen og valgte å fortsette, skjøt politimannen ham.

Det første skuddet var ikke dødelig, og mannen skal har fortsatt å tygge på offeret. "


Han skjøt først èn gang for å få mannen til å stoppe, når han ikke stoppet, så drepte han mannen.
Er dere seriøse med meg? Om du skyter noen og de overser at de har blitt skutt, skal dere da prøve å nærmere dere mannen for å evt. arrestere han eller skyte han med stunt-gun?

Det er åpenbart at han var ruset på noe, ellers hadde han stoppet pga. smerten!
Sudlabadel
Høres veldig ut som "Excited Delirium" som Munchies nevnte... Uansett, så er dette ganske sykt.
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Sitter her og venter på at Mentalmelt og Dodecha skal komme og si noe

Creepy sak det her, men det kan umulig bare ha vært droger som har vært medvirkende faktorer her...
Vis hele sitatet...
Ikke en gang Mentalmelt eller Dodecha kan vite hva han var påvirket av, om han i det hele tatt var påvirket av psykoaktive stoffer. Å sitte her å gjette blir som sagt av InTrance bare synsing.

Og til deg Cats, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for at du blir kannibal om du prøver LSD, selv om det skulle vise seg at det var det han hadde tatt. Slike handlinger kommer ikke av seg selv, og jeg vil tørre å påstå at gjerningsmannen må ha vært det vi kaller psykisk syk, selv om jeg virkelig misliker den kategoriseringen av mennesker som ikke passer inn i vårt moderne samfunn.
Han har virkelig tygt godt på trynet på den stakkars uteliggeren.. Fy faen. 0o
Rart de ikke brukte tazer istedet for å skyte fyren point blank

sjekk miamiherald istedet for db og vg osv. video ligger der også

http://www.miamiherald.com/2012/05/2...ly-detail.html
Sist endret av Cutzilla; 30. mai 2012 kl. 20:57.
Sitat av Cutzilla Vis innlegg
Rart de ikke brukte tazer istedet for å skyte fyren point blank
Vis hele sitatet...
Han ble skudd av et projektil som gikk inn i kroppen hans og han fortsatte å spise på fyren, og du tror en tazer hadde stoppet han....?
Sudlabadel
Sitat av Cutzilla Vis innlegg
Rart de ikke brukte tazer istedet for å skyte fyren point blank[/url]
Vis hele sitatet...
Hvis det virkelig er "Excited Delirium", som det så fint heter, så skal visst den som har utbrudd klare å blokke ut så og så all smerte under heten... (bokstavelig talt)
Var offeret ubevisst? Må jo en del til for å spise 80% av et ansikt, spesielt av en levende dude.
De med enhver kunnskap rundt rusmidler forstår at dette etter all sannsynlighet ikke er utlöst av LSD, men badesalt (eksempelvis MDPV) eller amfetamin/kokain. Angel dust/PCP kan det også väre, men stoffet blir mer og mer sjeldent å komme over.

Sök litt rundt på nettet etter filmer hvor du ser mennesker i "bath salts psychosis" så forstår du/man fort hva jeg snakker om. Jeg har fortsatt til gode å se noe slikt når det kommer til LSD.

Psykoser utlöst av LSD pleier ikke å skade omverden slik badesalt ("shadow people") gjör.


Jeg tror, som fler her inne, at det ligger noe mer bak psykosen/utbruddet til denne mannen, men badesalt alene kan få et normalt/friskt menneske til å gjöre noe slikt hvis det inntas i en lengre periode.

(kan faktisk også väre spice/cannabinoider...)
Noen som i det hele tatt har kilder på at rusmidler var innblandet? Skjønner ikke hva synsingen bygger på!
Sitat av Odonkor Vis innlegg
De med enhver kunnskap rundt rusmidler forstår at dette etter all sannsynlighet ikke er utlöst av LSD, men badesalt (eksempelvis MDPV) eller amfetamin/kokain. Angel dust/PCP kan det også väre, men stoffet blir mer og mer sjeldent å komme over.

Sök litt rundt på nettet etter filmer hvor du ser mennesker i "bath salts psychosis" så forstår du/man fort hva jeg snakker om. Jeg har fortsatt til gode å se noe slikt når det kommer til LSD.

Psykoser utlöst av LSD pleier ikke å skade omverden slik badesalt ("shadow people") gjör.


Jeg tror, som fler her inne, at det ligger noe mer bak psykosen/utbruddet til denne mannen, men badesalt alene kan få et normalt/friskt menneske til å gjöre noe slikt hvis det inntas i en lengre periode.

(kan faktisk også väre spice/cannabinoider...)
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=nizXTNeie-I
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Jeg vil kanskje tro han har tatt en sterk dose MXE.
Vis hele sitatet...
Tuller du?
Sitter akkurat nå i sterk MXE rus, og tanken på å spise trynet til noen har aldri streifet meg.

Dessuten er den sedative effekten så kraftig, at det er så vidt man kan stå oppreist. Selv sliter jeg med å skrive dette innlegget.
Sudlabadel
Sitat av stehal Vis innlegg
Noen som i det hele tatt har kilder på at rusmidler var innblandet? Skjønner ikke hva synsingen bygger på!
Vis hele sitatet...
Hvis det er excited delerium, som jeg tror dette er, og jeg har nevnt to ganger, så er det ifølge denne videoen, ofte involverte bruk av rusmidler. Sier ikke at det er det 100% av gangene, men sjansen er ganske stor
Sitat av Muradi Vis innlegg
Tuller du?
Sitter akkurat nå i sterk MXE rus, og tanken på å spise trynet til noen har aldri streifet meg.

Dessuten er den sedative effekten så kraftig, at det er så vidt man kan stå oppreist. Selv sliter jeg med å skrive dette innlegget.
Vis hele sitatet...
Enig, men du kan bli ganske spaced på overdose/for mye MXE. Husk at PCP og MXE ikke er som natt og dag.
Når dette dramaet utspilte seg, så var det ihvertfall PCP som ble utpekt som rusmiddelet han hadde fått i seg.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Tuller du?
Sitter akkurat nå i sterk MXE rus, og tanken på å spise trynet til noen har aldri streifet meg.

Dessuten er den sedative effekten så kraftig, at det er så vidt man kan stå oppreist. Selv sliter jeg med å skrive dette innlegget.
Vis hele sitatet...
Du sitter i en sterk rus og klarer å være på nff?

Jeg skrev nettopp en rapport om min siste opplevelse på MXE: http://freak.no/forum/showthread.php?t=222526

Så fjern som jeg var da i min egen verden, er det ikke lett å skille mellom hva som er virkelig og hva som er mindfuck. Kompisen min som også var på det trippet mer insane enn det jeg gjorde, hva han opplevde er for meg ganske uvisst. Hadde han tatt litt mer enn det han gjorde, tviler jeg ikke på at han kunne spist trynet til noen.

Han svettet, kledde av seg, hjertet pumpet, han krøp rundt halvnaken på gulvet og mumlet mye rart. Han var "rask", sterk, vill og gal.
Den første stunden er man gjerne avslappet, men etterhvert kan det se ut som man får ekstra "energi" og blir rastløs.
Det er som om hodet kjører sitt eget løp. Du har ingen kontroll. Kroppen og hodet er ikke "conected".

Jeg ser ikke bort ifra at denne mannen også kan ha vært på noe lignende.
Sist endret av kn^tte; 30. mai 2012 kl. 22:05.