Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1999
https://soundcloud.com/tommynissinen/pudding2k14

Noe feedback på denne? Vi hadde det skikkeli travelt når vi tok opp vokalene og de ble litt fucked men haha :P
Anbefaler å mixe å mastre låta slik det er nå så tror jeg den er som en tykk svart overcompressed sausage. Det meste drukner generelt... Dere har fått med den klassiske russehypen noe som fungerer. Dere har også med noe vokaler noe som høres forferdelig ut da låta ikke er mastret å mixet. Alt i alt så har dere ett godt utgangspunkt. Men dere mangler det viktigste å det er selve teknikker jobben. Noe som kan ta sin tid, å det er det som er kunsten å få alle "brikkene på rett plass" (alle lydene får plass generelt) ingen krangling noen steder... Lykke til videre
Trådstarter
Hele greia bærer jo veldig preg av gutteromstudio, og har ikke så veldig god peiling på mixing og mastering, dessverre..

Den funka bra på russeslippet da! Noe å si på komposisjonen i seg selv?
Sist endret av Potetmix; 27. april 2014 kl. 14:08.
Hørtes ut som dere hadde det skikkelig travelt når dere tok opp vokalene og at de ble litt fucked.
Send en PM til BarBeats her på forumet og spør pent om han har tid til å bistå med litt krisemiksing. Han kan sakene sine
Høres veldig grøtete ut sånn som det er nå
Trådstarter
Vi skal ta opp nye vokaler i løpet av neste uke, de ble ganske på trynet D:
Helt decent russelåt! Bra jobba synes nå jeg ^^
Likte den jeg :>
▼ ... over en uke senere ... ▼
Som nevnt, fin russelåt men den er ekstremt tynn og kjedelig. Kan godt gjøre en kjapp miks og master for deg hvis du er interessert. Send meg en PM.
Den undervurderte
Veldig bra, en liten mixdown er nødvendig, thoug. Syns og det ble litt for mye sidechain i introen og i builden, men ellers guuud