Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1847
jeg trenger folk å spille blink 182 inspirert/cover med
barndomsdrøm som må bli virkelighet hehe

jeg er en jente på 24 bor i oslo.
Sist endret av elliemellie; 24. januar 2013 kl. 13:46.
Må bare få sagt skikkelig kult. Utrolig mange fete låter fra dem.

Punk jente - noe hottere?
Hva spiller du da? Eller synger du?
Hvor ofte er du interessert i å øve? Lokale?

Jeg har en bass og et par gitarer og kunne tenkt meg å spille litt på fritiden, selv om det ikke er helt min sjanger skal jeg klare å trykke ut 3-greps sanger og basslinjer uten noe stress. Send meg en PM du
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Jeg har spilt slagverk en del år, da punk /rock inspirert..

Du kan jo sende en pm når du vet mer.
hoved instrumentet er vell sang, men jeg spiller oxo gitar og bass og litt ukulele
Sitat av elliemellie Vis innlegg
hoved instrumentet er vell sang, men jeg spiller oxo gitar og bass og litt ukulele
Vis hele sitatet...
Blink-182 ukulele cover version! Hadde vert dødskult om du hadde fått til noe sånt, hørtes ut som en spennende blanding.

Lykke til med prosjektet, skulle gjerne vert med selv, men bor dessverre i feil by.
Det skal finnes et øvingshotell i Oslo hvor man kan sjekke inn på ett rom og øve. Står trommesett der og diverse annet. Man må ta med f.eks. trommestikker, gitar osv.
valar morghulis
skralle's Avatar
Vi sees på urørt!
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hvorfor gå halvveis? Blink 182 er en kjedelig, masseprodusert versjon av den tidlige, bra punken. Det er der du burde hente inspirasjonen din fra.
Jeg er tilgjengelig som gitarist dersom dere ender opp uten. Blink er ihjelspilt, så kanskje leke med en annen sjanger? Spesielt da siden det er jentevokal. Mye fett man kan gjøre med det.
Send en PM!
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Det skal finnes et øvingshotell i Oslo hvor man kan sjekke inn på ett rom og øve. Står trommesett der og diverse annet. Man må ta med f.eks. trommestikker, gitar osv.
Vis hele sitatet...
Hvor? Kanskje du skal fortelle hvor dette er.
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Hvor? Kanskje du skal fortelle hvor dette er.
Vis hele sitatet...
https://www.ovingshotellet.no/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Hvorfor gå halvveis? Blink 182 er en kjedelig, masseprodusert versjon av den tidlige, bra punken. Det er der du burde hente inspirasjonen din fra.
Vis hele sitatet...
jeg bryr meg ikke så mye om at det er punk eller en hvis sjanger når det kommer til musikk. har bare lyst til å spille litt blink fordi det får meg til å koooose meg gløgg i hjel! så det er der jeg henter min inspirasjon fra! KOS!
Sitat av elliemellie Vis innlegg
jeg bryr meg ikke så mye om at det er punk eller en hvis sjanger når det kommer til musikk. har bare lyst til å spille litt blink fordi det får meg til å koooose meg gløgg i hjel! så det er der jeg henter min inspirasjon fra! KOS!
Vis hele sitatet...
Pop-punk*