Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2085
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De siste månedene har jeg drukket en del øl og røyks noen j’s hver kveld. Jeg ser frem til jobb og hverdagsliv etter ferie, dette blir for mye for meg.

Merker at alkoholen og hasjen forsterker hverandre. Noen ganger nesten litt psykedelisk. Som å ha tatt sopp.
Andre med samme erfaring?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Crossfaded e dritt nais så lenge du ikke altfor full.
Lett å spy som en gris om man e dritings og tar en jay.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikker jeg to 0.33l å tar meg en spliff forsterker d veldig mye til meg,å blir MYE fjernere
Helt vanlig reaksjon når de blandes. Men klarer du å finne den perfekte sweetspotten er det lite som er bedre
Jupp syntes crossfade er digg, holder med 2-4pils for min del max en 6er, 0,5l er en regel for meg hvertfall.
Men kommer litt ann på dagsform men blir veldig stein, av og til ish psykedelisk men da skal det en del.

God sjanse for kvalme dog, å må vite sine grenser
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
God kombo
jeg blir grisefucka om jeg røyker f,eks på narsj, spy gjør jeg også men et par øl og en jay kan være fint men jeg liker å være alene da
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes det er en god kombinasjon, forutsatt at du ikke overdriver noe. Sprit er kanskje ikke så lurt, men drikker sjeldent det. Mister kontrollen på sprit alene. Øl/vin funker fint. Jeg føler du får den gode alkoeffekten, men uten det negative. Blir ikke aggressiv, blir mer sosial på byen f.eks., kan snakke med fremmede uten å være så redd for hva de tenker meg, men uten å være egoistisk. Blir mer empatisk og tilstedeværende. Lettere å møte damer i den tilstanden!
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fin kombinasjon, uten toleranse på alkohol er 3-4 øl og en joint spot on for meg, etter jeg har røyka koser jeg meg i en 30 min for så og lage en dram + ny pils. Pilsen sipper jeg bare på nå, den skal vare helt til neste joint, samme med drammen, så lenge man tar det med ro så er det en utrolig deilig kombo
Bra kombo er det, men fikk så sykt munch og spiste til jeg sprengte. I dag har jeg pressa ut 3 runder diaré haha
en slurk whiskey før jointene er kos. Digger å være ballefjern, men ikke full som faen.
Jeg liker ikke denne komboen. I de aller fleste tilfellene jeg har prøvd denne komboen, er når det har blitt røyket på vors, eller nach. Jeg blir utrolig kvalm og dårlig, og ofte spyr jeg. Det kommer mest sannsynlig av at jeg har drukket for mye.

Jeg har også prøvd å drikke to halvlitere hjemme alene med å ta en joint. Da er en joint alene minst like digg og jeg har spart 60 kroner i ølkostnader.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det kommer mest sannsynlig av at jeg har drukket for mye.
Vis hele sitatet...
Dette er sant!
Det er i hvert fall slik jeg husker det. Være dritings og så røyke er = katastrofe.