Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1677
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey, har ikke noe store pupiller når jeg tar aduvanz eller de neste 6 timene etter.
Men tok det rundt 11 og fikk først store pupiller nå 7 timer senere, ordentlig molly pupiller. Vet noen hvorfor dette skjer? Sykt rart
De varer i 12 timer, Aduvanz skilles ut i kroppen sakte gjennom systemet hele dagen. Det er ikke depot, lisdeksamfetamin. Bruk google, da alt står der, til og med på norsk.

Store pupiller er normalt for å svare konkret på spm
Sist endret av yomomma; 2. august 2022 kl. 10:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
bumper denne, er det noe jeg kan gjøre for å dempe store pupiller?

har folk som lurer på om jeg er rusa, noe som ikke er helt heldig.

30+15mg aduvanz daglig, gått på det i flere måneder, skulle tro det forsvant med toleransen.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
bumper denne, er det noe jeg kan gjøre for å dempe store pupiller?

har folk som lurer på om jeg er rusa, noe som ikke er helt heldig.

30+15mg aduvanz daglig, gått på det i flere måneder, skulle tro det forsvant med toleransen.
Vis hele sitatet...
Går det bedre med deg? Er ihvertfall langt mindre ville påfunn og idéer fra deg her inne..
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Går det bedre med deg? Er ihvertfall langt mindre ville påfunn og idéer fra deg her inne..
Vis hele sitatet...
mindre dopamin sug, flere "venner", hatt sommerferie og mere livsglede om dagen.
står fortsatt bak alt jeg har sagt, isolasjon er ikke bra

beklager veldig
Sitat av Nøddy Vis innlegg
mindre dopamin sug, flere "venner", hatt sommerferie og mere livsglede om dagen.
står fortsatt bak alt jeg har sagt, isolasjon er ikke bra

beklager veldig
Vis hele sitatet...
Godt å høre! Ingenting å beklage, i mine ferske øyne var du en av de rare og morsomme som gjorde forumet fargerikt og attraktivt.

Hva mener du med "venner"?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Godt å høre! Ingenting å beklage, i mine ferske øyne var du en av de rare og morsomme som gjorde forumet fargerikt og attraktivt.

Hva mener du med "venner"?
Vis hele sitatet...
vi har det hyggelig å koser oss, men ikke lik tankegang som meg og ikke helt samme drømmer som meg.
har bare møtt 2 personer igjennom mitt liv som virkelig klarer å melke hodet mitt for gode følelser og utfordre ideene mine sjelden vare.

selvom vi ikke har veldig mye til felles, så føles det godt å bare være med noen andre en meg selv
Sist endret av Nøddy; 24. august 2023 kl. 12:06.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Idiot forslag: siden 45mg gir deg store pupiller så kan du øke dosen i noen dager, så senke den til 45mg igjen. Da vil du være mer herdet mot det.

Bruker selv 70mg, får aldri store pupiller.. men så står jeg på en hestedose morfin i tillegg.. det er ingenting som er mer effektivt mot store pupiller enn det!
Sitat av Nøddy Vis innlegg
bumper denne, er det noe jeg kan gjøre for å dempe store pupiller?

har folk som lurer på om jeg er rusa, noe som ikke er helt heldig.
Vis hele sitatet...
Regner med dette er noe du har resept på? Isåfall hva er problemet?

Du tar medisiner forskrevet av lege. Verken arbeidsgiver, kompiser eller foreldre bør bry seg da(?)
Sitat av Nøddy Vis innlegg
vi har det hyggelig å koser oss, men ikke lik tankegang som meg og ikke helt samme drømmer som meg.
har bare møtt 2 personer igjennom mitt liv som virkelig klarer å melke hodet mitt for gode følelser og utfordre ideene mine sjelden vare.

selvom vi ikke har veldig mye til felles, så føles det godt å bare være med noen andre en meg selv
Vis hele sitatet...
Sånn blir det gjerne en periode, man trenger selskap og det er ikke alltid så viktig hva slags selskap det er.
Typ kvantitet over kvalitet. Jeg har vært der, så har flere andre her inne. Er man heldig og legger i litt innsats, finner du sånne folk du nevner og trenger, igjen. Send meg gjerne dm om du vil fortelle om togturen din.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Idiot forslag: siden 45mg gir deg store pupiller så kan du øke dosen i noen dager, så senke den til 45mg igjen. Da vil du være mer herdet mot det.

Bruker selv 70mg, får aldri store pupiller.. men så står jeg på en hestedose morfin i tillegg.. det er ingenting som er mer effektivt mot store pupiller enn det!
Vis hele sitatet...
Morfin og heroin, vil jeg vel si er mest effektivt mot store pupiller ja. MEN!:

MEN, jeg vil også si at det litt for ofte kan bli veien til døden.[/list][/i][/b]
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Morfin og heroin, vil jeg vel si er mest effektivt mot store pupiller ja. MEN!:

MEN, jeg vil også si at det litt for ofte kan bli veien til døden.[/list][/i][/b]
Vis hele sitatet...
Dust. Du kaster bort alles tid med tastinga di, hva er poenget?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Morfin og heroin, vil jeg vel si er mest effektivt mot store pupiller ja. MEN!:

MEN, jeg vil også si at det litt for ofte kan bli veien til døden.[/list][/i][/b]
Vis hele sitatet...
Hvis det er ett problem så kan du bruke subutex heller. Den trekker sammen pupillene like effektiv- uten fare for dødelig overdose.

Løsninger som dette bør være siste alternativ, det er en ganske hardcore løsning på ett minimalt problem.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hvis det er ett problem så kan du bruke subutex heller. Den trekker sammen pupillene like effektiv- uten fare for dødelig overdose.

Løsninger som dette bør være siste alternativ, det er en ganske hardcore løsning på ett minimalt problem.
Vis hele sitatet...
Jeg har byttet fra Subutex til Buvidal, får bare mindre pupiller et par timer er min erfaring gjeldende buprenorphin.

Såklart er det en hard-core siste utvei, derfor jeg også advarer at det kan føre til døden med SKRIFT SOM DETTE! Med andre ord, ikke anbefalt
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Dust. Du kaster bort alles tid med tastinga di, hva er poenget?
Vis hele sitatet...
Les svaret mitt til han andre duden rett over her. Du ser virkelig ikke poenget og har null kapabilitet til å lese mellom linjene på første svaret mitt? Poor thing.