Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2203
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal dere ut på byen. Hva kjører dere? Snakker vi bare alkohol, typ hva da? Og drinker på byen? Eller kombinerer med andre drugs, evt hvilke?
Kun øl og tobakk for min del
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes det er ingenting bedre enn å blande alkohol og cannabis. Dog litt vanskelig mtp skjule inntak av cannabis mens man er ute på byen og drikker. Men den komboen er helt nydelig..
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes det er ingenting bedre enn å blande alkohol og cannabis. Dog litt vanskelig mtp skjule inntak av cannabis mens man er ute på byen og drikker. Men den komboen er helt nydelig..
Vis hele sitatet...
Ser den. Men hvordan får du røyka ute på byen? Skal vel godt gjøres og skjule det som du sier.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Var alltid kokain og øl for min del, og 1mg rivotril. Det ble standard komboen hver gang jeg var ute. Nå har jeg ikke drukket en eneste øl på snart 4 år tror jeg. Heller ikke en stripe coke heller. Pillene er det verre med og er på fjerde nedtrapping på halvannet år nå

Hey, 1500 innlegg. Hurra for meg og takk til Freak og crew
Sist endret av NodSquad; 20. mars 2022 kl. 16:46.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Var alltid kokain og øl for min del, og 1mg rivotril. Det ble standard komboen hver gang jeg var ute. Nå har jeg ikke drukket en eneste øl på snart 4 år tror jeg. Heller ikke en stripe coke heller. Pillene er det verre med og er på fjerde nedtrapping på halvannet år nå

Hey, 1500 innlegg. Hurra for meg og takk til Freak og crew
Vis hele sitatet...
Kokain hver eneste helg? Må jo ha ødelagt lommeboka di?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kokain hver eneste helg? Må jo ha ødelagt lommeboka di?
Vis hele sitatet...
Pusha mengder med hasj og weed på den tiden så det gikk jævlig bra det. Brukte sikkert 15000 på kokain i måneden i perioder. Så ble det dårlig stemning over penger på cannabis salget og da var det på tide å kaste inn håndkleet. Like greit det, ble ikke tatt, og la det bak meg
Anonym bruker
"Pensjonert Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå om dagen holder det fint med en bacardi eller rom drink, eller to øl for min del. I yngre dager starta jeg med cider så gikk det i hjembrenr før jeg var gammal nok til å komme inn på byn. Da jeg begynte å gå på byn bøtta jeg nedpå med drinker og shots med vodka eller rom men det pleide ikke ende så veldig bra og jeg angrer så jævlig bittert på alle tusenlappene jeg brukte på alkohol på byn de åra der. Kunne jeg gjort det om igjen hadde jeg drukket på vors istedet for å kjøpe 8 drinker på byn hver gang.

For å bli skikkelig faded digga jeg kombien alkohol og pot.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser den. Men hvordan får du røyka ute på byen? Skal vel godt gjøres og skjule det som du sier.
Vis hele sitatet...
Jeg røyker stort sett hver gang jeg er på byen. Mekker på dass og går ut på et gatehjørne og røyker. Verre er det ikke.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kun alkohol for min del.

Røyka en del før, da før jeg dro ut, men da var det alltid til de barene hvor jeg visste at det var få folk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser den. Men hvordan får du røyka ute på byen? Skal vel godt gjøres og skjule det som du sier.
Vis hele sitatet...
De aller fleste utesteder har et avgrenset røykeområde utendørs, slik at du kommer inn uten å stå i kø på nytt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser den. Men hvordan får du røyka ute på byen? Skal vel godt gjøres og skjule det som du sier.
Vis hele sitatet...
Jeg har røyka joint på uteplasser med røykesteder. Null stress.
Aduvanz fungerer fint til byturer og leg-day. Har som vane å runde av kvelden med litt gress hvis jeg drar tomhendt hjem.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser den. Men hvordan får du røyka ute på byen? Skal vel godt gjøres og skjule det som du sier.
Vis hele sitatet...
Er bare å gå bak et hjørne litt unna utestedet mens du skal "gå en tur/stikke å kjøpe tyggis/møte en kompis", bare stå mellom noen conteinere, benk i en park, trappeparti, inngangsparti til en borettslagsbakgård eller whatever. Bare så ikke dørvakta ser deg. Folk som går forbi gir faen men gå litt unna der det er mest folk. Har røyka hundrevis av ganger på byen og aldri fått noe pes for det.
Sist endret av celtseus; 25. mars 2022 kl. 19:31.