Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2487
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om man kjøper noe fra utlandet og det blir stoppa. Får man beskjed da? Blir man oppsøkt?
Helt avhengig av innholdet, hvor mye ressurser den lokale polisen har, og flaks.

Kjøper du narkotika får du mest sannsynlig besøk uten noe form for beskjed.

Kjøper du et uskyldig legemiddel som Sildenafil får du typiskt brev fra tollen om at pakken blir destruert.
For noen år siden bestilte jeg litt RC-benzo fra Nederland. Pakken kom ikke frem og noen måneder senere fikk jeg ett brev fra politiet der det sto at pakken var tatt, men at saken var henlagt på grunn av bevisets stilling. Ringte politiet allikevel, spilte dum og latet som at jeg ikke visste noe om dette. De sa at vanligvis gjør de razzia i slike saker. Husker ikke hvorfor de ikke gjorde det hos meg.
Du får flashbang gjennom vinduet mens de rapellerer ned fra helikopter og skriker mafaka legg deg ned!!!
Sist endret av Sæd; 11. desember 2021 kl. 18:26.
Sitat av Sæd Vis innlegg
Du får flashbang gjennom vinduet mens de rapellerer ned fra helikopter og skriker mafaka legg deg ned!!!
Vis hele sitatet...
Tulling
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde bestilt 5g hasj som ble sendt fra utlandet (shady selger), da fikk jeg kun innkalling til avhør. Det var ca. 30 minutter uanstrengt samtale hvor de stiller noen generelle spørsmål, jeg sa egentlig bare at jeg ikke visste hvordan det kunne ha skjedd, så var det over. Men jeg tror reaksjonen korrelerer med hva og hvor mye du har bestilt.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sæd Vis innlegg
Du får flashbang gjennom vinduet mens de rapellerer ned fra helikopter og skriker mafaka legg deg ned!!!
Vis hele sitatet...
I noen mindre kommuner så er ikke det så langt fra realiteten. Vet en nord i Nordland som fikk rambukk og politi med MP5 gjennom døra etter å ha bestilt frø fra Amster. Kanskje ikke prosedyre, men kan hende de lette etter en sak de kunne trene på væpnet aksjon med?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
De er drittrege med pakker nå, jeg har bestilt masse greier fra utlandet som har ankommet terminal, men ligget stille der siden 1 november! Og jeg har ikke bestilt noe ulovlig
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville nok heller anbefale dere å bestille innenlands, via TOR browser. Men kan utifra hva jeg har hørt mister di noen pakker der også men tror di sjekker grundigere sendinger fra utlandet
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere vet vel, at slike gamle nyheter som at det ikke brukes hund på innlandspost er FEIL! Leste nylig en artikkel som omhandlet darknet,innlandspost og narkotika. Der sto det at dem har satt inn store ressurser på å få bukkt med narkohandel på nett!
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så nå er stealth viktigere enn noen gang!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dere vet vel, at slike gamle nyheter som at det ikke brukes hund på innlandspost er FEIL! Leste nylig en artikkel som omhandlet darknet,innlandspost og narkotika. Der sto det at dem har satt inn store ressurser på å få bukkt med narkohandel på nett!
Vis hele sitatet...
Du kan gjerne linke artikkelen.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det skulle jeg gjerne ha gjort men husker rett å slett ikke hvor! Har lest så mye artikkler siste uka og jeg sletter loggene daglig. Men jeg skal prøve å finne det
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.fhi.no/nettpub/narkotika...otikamarkedet/ Darknet handel er jo ikkno nytt akkurat, så at det har fått konsekvenser til slutt, er vel ikke så veldig rart. Har egentlig gått å venta på at det skulle skje!
Har kompiser i postsystemet som mener at det umulig kan skje på noen skala. I den siste tiden har det blitt fremmet anektoder av en vendor på DMNO som på mystiskt vis "mister" pakker han sender ut, han er den eneste dette skjer med.

Artikkelen du linker til er fra 2018 og den omhandler ikke innenlandspost.
Sist endret av AutismusMaximus; 13. desember 2021 kl. 04:28.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er bombesikker på at jeg har lest det jeg påstår. Men vanskelig å bevise det når jeg ikke husker artikkelen! Ja jeg vet den saken var fra 2018, det som var poenget. Har egentlig syntes det har vært merkelig at dem ikke har brukt ressurser på innlandspost mye før, med tanke på all narkoposten som blir sendt om dagen!
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men dette vil vi uansett finne ut av stemmer eller ikke. Kommer det mye artikkler fra politiet om beslag av narko i posten fremover så vil det jo vise seg at det stemmer (eller ikke)
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestilte 120gvsom ble sroppa på gardemoen,snutn kom ca måna etter det hadde sjedd bare nekta på alt å jadde brukt pgp å btc så fikk kun wi bot for det de fant akkurat da fikk nada straff på pakkene vart til sammen 7pakker
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er bombesikker på at jeg har lest det jeg påstår. Men vanskelig å bevise det når jeg ikke husker artikkelen! Ja jeg vet den saken var fra 2018, det som var poenget. Har egentlig syntes det har vært merkelig at dem ikke har brukt ressurser på innlandspost mye før, med tanke på all narkoposten som blir sendt om dagen!
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å søke på Google? Siden du husker artikkelen, husker du vel nok nøkkelord til å generere et treffsikkert søk vel?