Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1843
Hei. Jeg var innom en headshop i går og spurte hvordan jeg skulle få fyr på hasjen. Da hadde jeg med meg (på øyemål) 0,5 gram hasj som jeg hadde lagt i en metalldings med hull på som jeg festa rundt kanten av pipa slik at det skulle bli lettere å rense pipa. Dama i butikken sa imidlertid til meg at jeg hadde en altfor stor klump med hasj så jeg måtte smuldre den i mindre biter som jeg puttet oppi pipa igjen og så fyre på. Jeg gjorde som hun sa, og jeg fikk fyr på hasjen - jeg tok sannsynligvis en tredjedel av den klumpen og brakk den i tilsammen 6 deler (2 ganger med 3 biter). Problemet er imidlertid at jeg ikke ble beruset. Resten av klumpen (ca to tredjedeler) puttet jeg oppi 0,5 liter iste og drakk. Jeg drakk sannsynligvis isteen med hasj i klokka 20 - 4 timer etter at jeg røyka hasj. Jeg kan ikke si at jeg har blitt beruset av det heller. Hva skal jeg gjøre for å bli beruset?
Hvor mange trekk tok du?
Sitat av spektakulær Vis innlegg
Hei. Jeg var innom en headshop i går og spurte hvordan jeg skulle få fyr på hasjen. Da hadde jeg med meg (på øyemål) 0,5 gram hasj som jeg hadde lagt i en metalldings med hull på som jeg festa rundt kanten av pipa slik at det skulle bli lettere å rense pipa. Dama i butikken sa imidlertid til meg at jeg hadde en altfor stor klump med hasj så jeg måtte smuldre den i mindre biter som jeg puttet oppi pipa igjen og så fyre på. Jeg gjorde som hun sa, og jeg fikk fyr på hasjen - jeg tok sannsynligvis en tredjedel av den klumpen og brakk den i tilsammen 6 deler (2 ganger med 3 biter). Problemet er imidlertid at jeg ikke ble beruset. Resten av klumpen (ca to tredjedeler) puttet jeg oppi 0,5 liter iste og drakk. Jeg drakk sannsynligvis isteen med hasj i klokka 20 - 4 timer etter at jeg røyka hasj. Jeg kan ikke si at jeg har blitt beruset av det heller. Hva skal jeg gjøre for å bli beruset?
Vis hele sitatet...
Har jeg forstått dette riktig?
Du tok med deg en ferdigmekka pipe med et halvt gram hasj inn i en headshop for tips og triks til å bli fjern?
Hvis du vil spise det så må du varme det først, så thc-a kan omdannes til mer aktiv thc og binde seg til fett. Feks smør/kokos
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som dårlig hasj.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke du poste et bilde av de 160 g med hasj du har kjøpt for 26k (var det vel?)?

Har aldri vært borti noen som slet så mye med å få i seg hasj, da er det greit å bekrefte at du faktisk har hasj.
Det sier jo seg selv.
1. Du har dårlig røyk
2. Du røyker for mye
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Satan.... 26k for 160g?? for en scam.
Varm hasjen(0,3-0,5) med lighter. Bland godt å pulveriser hasjen med tobakk fra en sigg.

Røyk det som normal tobakk i pipe, eller rull i en joint. Er det første gangene du røyker, så bare prøv noen ganger. Relativt normalt å ikke merke noe første gangene.
Altså mange blir ikke fjern første gangen av å røyke. I dine tidligere tråder skrev du at du hadde spist hasj nylig. Man får toleranse av å spise det, som varer et par dager, så kanskje prøve å røyke igjen når det nærmer seg jul?
Anonym bruker
"Flirende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av discorebel Vis innlegg
Altså mange blir ikke fjern første gangen av å røyke. I dine tidligere tråder skrev du at du hadde spist hasj nylig. Man får toleranse av å spise det, som varer et par dager, så kanskje prøve å røyke igjen når det nærmer seg jul?
Vis hele sitatet...
Tull og tøv. Fyren har bare kjøpt seg 160g med nærmest thc-fri hasj til blodpris