Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1782
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er disse Galenika Rivotrilene som det kryr av på norsk deepweb ekte? Tok 1 nå, og synes smaken ikke er lik som jeg husker. Nesten litt «mint» aktig smak, men samtidig søt. Nå er det riktignok flere år siden jeg tok rivotril sist.

Disse er i brett, men har forstått at det egentlig ikke har noe å si om de er presset eller ikke.
Smaker melk spør du meg, men ja, dem er ekte.
Rivotril har hatt en mint aktig å søt smak så lenge jeg kan huske ihvertfall, er nok bare du som har glemt hvordan de smakes :P
Anonym bruker
"Analog Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av alle piller på gata ville jeg sagt at alt i blister fra Galenika er blant det tryggeste en kan få tak i
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De smaker eksakt slik de skal gjøre. Hadde 0 toleranse for noen år siden og tok 2stk, svart ble det...det var roche.
Fikk tak i galenika brett nå, smakte som sagt helt likt, men merket ingen effekt i heletatt. Startet forsiktig men det dempet ikke uro. Tok en til og en til..halvliter pils i tillegg til 5mg diazepam. Lang histore kort, på under 24t så hadde jeg spist 12riv. Ikke riv loka i heletatt dagen etter, og disse så, så legit og i smak også som en kan få det.. tydeligvis noen som funker og andre ikke. Jeg er hvertfall skeptisk til at alle galenika brettene der ute er ekte...
Det hadde hjulpet med et bilde, men 99/100 tilfeller så er Galenika ekte varer. Aldri glem at clonazepam bruker litt tid på å fungere, så ikke hiv innpå fler fordi du ikke kjenner noe. Mest sannsynlig så er du fjellrusa uten av å være klar over det. Klassisk tabbe. Det innser man gjerne dagen(e) etter, det er da jeg føler at legemidlet fungerer på sitt beste. Halveringstiden på Rivotril er jo lang nok til å kurere hungersnøden i verden, og fra mine erfaringer så er det de to dagene etter inntak man får fult utnytte av de angstdempende og muskelavslappende effektene av Rivotrilen.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rart jeg ikke passa ut da når jeg fikk i meg 24mg clonazepam på ett døgn.. uten pepper, men med andre beroligende midler; alkohol og valium. Ikke innspist på noe annet enn 5mg diazepam om dagen. Ikke bilder å vise til men samme som er lagt ut her i andre tråder.. Like som AB hadde i sin tid, de virket. Men jeg var kanskje uheldig med den ene %
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rart jeg ikke passa ut da når jeg fikk i meg 24mg clonazepam på ett døgn.. uten pepper, men med andre beroligende midler; alkohol og valium. Ikke innspist på noe annet enn 5mg diazepam om dagen. Ikke bilder å vise til men samme som er lagt ut her i andre tråder.. Like som AB hadde i sin tid, de virket. Men jeg var kanskje uheldig med den ene %
Vis hele sitatet...
Kom disse på brett?
Så man er relativt trygg på å ha fått alprazolam når man bestiller fra de mest kjente vendorene på dark web?

https://imma.gr/109878xdcf78
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Så man er relativt trygg på å ha fått alprazolam når man bestiller fra de mest kjente vendorene på dark web?

https://imma.gr/109878xdcf78
Vis hele sitatet...
Nytt design fra produsenten sin side. Har prøvd samme brettet der og ga normal funk.