Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1644
Så.. satte meg nettopp et dopskudd som vanlig. Har mildt sagt skada årer så godt som overalt, har aldri hatt særlig gode årer selv før jeg begynte injeksjonskarrieren, så etter snart en tiårs karriere på sprøyta er det ikke mye liv å finne blandt årer, for å si det sånn. Ble derfor nødt til å sette et noe merkelig sted, altså på håndflata rett og slett-ish. På en måte på håndflata mellom tommelen og håndleddet, det blir vel så nøyaktig jeg kan forklare stikkpunktet. Har stukket der før uten problemer, både pluss og minus. Både med forferdelig butikkjøpt sitronsyre og ordentlig askorbinsyre, denne gangen askorbinsyre. Heldigvis lenge siden jeg har vært nødt til å bruke sitronsyre da det er et så sviende helvete uansett hvor lite jeg tar oppi. Så ble mildt sagt overraska da så fort jeg begynte å sette væska etter jeg fikk godt med blodsvar at jeg kjente muligens den desidert verste brenninga/svia jeg noensinne har følt, denne svia var t.o.m. verre enn svia som kan komme av sitronsyre, selv svia som har kommet av det der jeg har vært noe uheldig og tatt oppi så vidt mer enn ytterst nødvendig for å få blanda ut. Var jævlig merkelig.
Men selvfølgelig, inn skal dopet så jeg sprøyta inn i et rimelig tempo, men måtte ta pauser da det svei og brant så fælt. Grøss, assa.. bruker alltids stas og må ofte ha den på relativt stramt til tider for å bevare blodsvaret, noe jeg heldigvis ikke trengte nå da det var mer enn nok svar selv uten stas i det hele tatt (altså, jeg pleier å begynne med å stramme relativt mye, ikke sånn ekstremt men må stramme en del, og slipper opp en grei del, som regel hvert fall, så fort jeg har tydelig svar). Hender jo av og til at det kan svi bittelitt ekstra dersom man skyter med litt stram stas, dog minimalt, spesielt ved bruk av askorbinsyre som generelt sett ikke svir, så lenge man ikke drysser oppi massevis. Bruker alltid så lite syre som mulig selv ved ordentlig askorbinsyre, trenger jo kun nok til at dopet får blanda seg ut/kokt opp ordentlig. Antar dette er nok forklaring på prosessen min, hehh.. men ja, da gjenstår spørsmålet.
Hvorfor i alle dager skjedde dette? Brukte ikke mye syre, og brukte ordentlig askorbinsyre. Har satt på nøyaktig samme plassen tidligere uten samme reaksjon som nå (hvilket ikke kun var brenninga/svia, hvilket var EKSTREMT nok i seg selv, men ble også akutt rød og middels hoven. Fortsatt noe hoven nå 15-20 min senere, samt fortsatt så vidt rød, men veldig veldig lite rødt igjen). Den brennende følelsen holdt seg litt selv etter jeg ble ferdig, så har holdt no is over en liten stund.

Men, ja.. jeg skjønner iingenting. Har som sagt skutt på nøyaktig samme plassen før, brukte lite syre osv, ingen grunn jeg kan se til den vanvittige svia. Føltes bokstavelig talt ut som om jeg ble brent, var så jævlig. Noen som har noen som helst idé på hva som kan ha skjedd her? For jeg er blank.. HJELP MEG!! 😭😭😭😭
▼ ... over en måned senere ... ▼
Lever du?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er mulig at dopen var bøffa ut med noe. En kompis fortalte akkurat det du beskriver, en jævlig vond sviende/brennende følelse, i ettertid fikk han bekreftet at dopen var bøffa ut med salt altså pulverisert bordsalt. (Ikke engelsk salt)
Anonym bruker
"Utstø Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Lever du?
Vis hele sitatet...
Neppe..
Anonym bruker
"Identisk Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lol dere ser jo han var aktiv for 23min siden seff lever han
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er mulig at dopen var bøffa ut med noe. En kompis fortalte akkurat det du beskriver, en jævlig vond sviende/brennende følelse, i ettertid fikk han bekreftet at dopen var bøffa ut med salt altså pulverisert bordsalt. (Ikke engelsk salt)
Vis hele sitatet...
Er det ikke sånn at hvis man skyter vanlig salt så bare dør man tvert? Husker ikke hvor jeg har det ifra men.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du dør ikke tvert, det kan garanteres..