Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 11077
Fuck dagbladet, blir så jævlig forbannet når jeg ser hva de poster på Facebook for å få klikk.

Har du fått noen bivirkninger?
Ny rapport: - Dette er mye
Jeg har tatt første dose moderna, og har unngått å møte opp til andre dose. Vurderer å spørre om pfizer, men kanskje det hele blåser over snart...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ble rådet til å ta pfizer av helsesøstra.. hu sa den var bedre mot hybrid varianter av corona...hvis jeg fikk velge idag så ville jeg tatt den sa hu.... så da stolte jeg på hu.. man skal vel stole på fagfolk
Sist endret av Paranoid83; 18. oktober 2021 kl. 04:28.
Dosene var jo helt like nesten jo. 0,003% forskjellige var det?
Så viser det seg at den ene er mye bedre enn den andre…

De vet jo faktisk ikke hva de pratet om og hele greia er prega av hastverk. Selv om det selvfølgelig er naturlig så skjønner jeg også at folk er skeptiske.
1. Dose øm arm
2. Dose øm arm og kvalme, gikk over etter ca 2t

Influensavaksine. Vondt i kroppen og trøtt varte ett døgn

Så mer bivirkning av influensa vaksinen en av covid vaksinen.
1 dose øm arm
2 dose hadde mosjonert litt rett før, så ble ti ganger mer støl enn ellers. Feber(frøs foran peisen) 1 dag så merka jeg ingenting
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dose 3

Annerlede bivirkninger enn 1 og 2?

Skal skyte dose 3 med moderna snart. Lite bivirkning dose 1, større ved dose 2 (feber og influensa følelse).
Deres erfaring med dose 3?
Sist endret av Hårnett; 14. februar 2022 kl. 20:22.
Sitat av Hårnett Vis innlegg
Dose 3

Annerlede bivirkninger enn 1 og 2?

Skal skyte dose 3 med moderna snart. Lite bivirkning dose 1, større ved dose 2 (feber og influensa følelse).
Deres erfaring med dose 3?
Vis hele sitatet...
Fikk litt mindre med 3 enn 2, men hadde Pfizer på tredje og moderna på andre.
Har to doser, men har foreløpig avventet nr.3. Fikk ingen bivirkninger av de to foregående.

Tenker som så at jeg verken er i risikogruppen eller mye eksponert for andre. I tillegg beskytter jeg meg og opptrer hensynfult.
Regner det som sannsynlig at det vil bli behov for en dose neste høst/vinter uansett, men mulig jeg tar feil.
3x pfizer her. Litt øm men ellers frisk som en rakfisk. Ta vaksinen folkens, bare gjør det. Dere er ikke spesielle eller medlem av en eksklusiv klubb som «har skjønt det». Dere står i samme bås som Kari Jaquesson lissom, burde være nok til å tenke seg om.

Det gjelder seff ikke de med ulike sykdommer eller svekkede immunsystem osv.
Sitat av *pi Vis innlegg
Fikk litt mindre med 3 enn 2, men hadde Pfizer på tredje og moderna på andre.
Vis hele sitatet...
Akkurat samme her. Moderna på 2. dose ble til et døgn i senga. Pfizer på 3. dose gav litt redusert allmenntilstand i to dager.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
3x pfizer her. Litt øm men ellers frisk som en rakfisk. Ta vaksinen folkens, bare gjør det. Dere er ikke spesielle eller medlem av en eksklusiv klubb som «har skjønt det». Dere står i samme bås som Kari Jaquesson lissom, burde være nok til å tenke seg om.

Det gjelder seff ikke de med ulike sykdommer eller svekkede immunsystem osv.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du "klubben" ikke er spesiell? liksom at du er medlem der

Fra spøk til alvor, don't be that guy. Det er frvillig, respekter dem som ikke ønsker eller tar vaksinen. Verden hadde vært så chill om vi bare gir faen
Ekspert på påstander
Første dose pzifer ble jeg slapp, sliten og veldig øm på stikkstedet i 3-4 dager.
Andre dosen fikk jeg muskelverk i hele kropen, lett feber og veldig sliten.
3 dosen kjente jeg ingenting, var i god form. Bare litt ømt på stikkstedet.
3 x Moderna her.
Første dose - kun øm i armen.
Andre dose - Lett feber og følte meg litt slått ut i 24 timer
Tredje dose - En del feber og følte meg litt slått ut i 36 timer
Sist endret av UrbanFreak86; 15. februar 2022 kl. 00:30.
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Hvordan vet du "klubben" ikke er spesiell? liksom at du er medlem der

Fra spøk til alvor, don't be that guy. Det er frvillig, respekter dem som ikke ønsker eller tar vaksinen. Verden hadde vært så chill om vi bare gir faen
Vis hele sitatet...
Eneste respekten de får fra meg er at jeg ikke verbalt og fysisk angriper folk som ikke har grunn til det. Poke litt på nett må de rett og slett tåle. De gir like godt som de får uansett
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Verden hadde vært så chill om vi bare gir faen
Vis hele sitatet...
Helt enig i at det er frivillig, men jeg skal love deg at verden nå ikke hadde vært mye chill om alle ga faen.