Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5913
det var da voldsomt til bot.... huff
7000-10 000kr i bot og betinga fengsel for 300 g hasj

Boten ble halvert til 3500-4000 kr da jeg poengterte at min inntekt var nav
Sist endret av Jerna; 1. april 2021 kl. 12:51. Grunn: Tilegg
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan jeg sende inn klage da, og eventuelt hvordan?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk 12.000 i bot på 14 g marihuana for noen år tilbake. Ble stoppet i bil som passasjer med en ikke ruset sjåfør.
Syns det var vel drøyt. Fikk også leiligheten revet ned og stedet jeg jobbet på ble endevendt midt i beste sendetid. Førte også til at jeg mistet jobben.
Satt over et døgn på glattcelle.
Dette ødela videre arbeidsmulighetene mine, ga meg en saftig bot som det nærmest er umulig å betale på sosialhjelp. Så tusen takk til våre flotte tjenestemenn og kvinner!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk 12.000 i bot på 14 g marihuana for noen år tilbake. Ble stoppet i bil som passasjer med en ikke ruset sjåfør.
Syns det var vel drøyt. Fikk også leiligheten revet ned og stedet jeg jobbet på ble endevendt midt i beste sendetid. Førte også til at jeg mistet jobben.
Satt over et døgn på glattcelle.
Dette ødela videre arbeidsmulighetene mine, ga meg en saftig bot som det nærmest er umulig å betale på sosialhjelp. Så tusen takk til våre flotte tjenestemenn og kvinner!
Vis hele sitatet...
Ironisk nok påstår de at cannabis er farlig, men den største skaden her står de for selv, nettopp med å ødelegge for jobben din og i værste fall videre jobbmuligheter. Ja cannabis er farlig, men det er jo forbudet som gjør det nettopp det.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sorry du brøt loven da driter nordmenn i deg - er litt sant