Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 8786
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kommer langt med 0,2 makka og 3-4 halvlitere. Men før da jeg hadde skikkelig angst ble jeg alltid griserusa eller drita.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril, rohypnol, flertalls benzopiller med alkohol.... Gode forslag her for å bli festens midtpunkt! Hvis man vil bli lagt merke til fordi man er en rusa dust som dryhumper alle, stjæler fra alt man kommer over, sikler og snøvler, er umulig å ha en oppegående samtale med og pæser ut på do så alle bare vil ha deg vekk fra festen.

Mao. ikke anbefalt
Anonym bruker
"Taktløs Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mdma folkens? Virkelig ?
Ser godt om noen har tatt mdma, rullende øyne og grimaser.. Hakker tenner. Nei, ikke ta der ihvertfall! Ikke verdt det dagen etter heller. Om du skal ta noe så tar du deg råd til kokain
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mdma folkens? Virkelig ?
Ser godt om noen har tatt mdma, rullende øyne og grimaser.. Hakker tenner. Nei, ikke ta der ihvertfall! Ikke verdt det dagen etter heller. Om du skal ta noe så tar du deg råd til kokain
Vis hele sitatet...
Enig med deg men er det så mye bedre å bli høy på coke og oppføre seg som en cockty tufs som håner andre og skryter av våpnene sine han ikke har eller i mildeste fall prater som en foss og holder foredrag ingen er interessert i

Helt ærlig det beste rådet er å takle sånne situasjoner uten å ruse seg. Sliter man med angst ta en sobril men om man begynner med sterkere benzo går det fort galt og om man begynner med kokain hver gang man skal på fest ender man fort med avhengighet som fucker psyken og livet enda mer
Skaff deg litt skolopamin !
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikker sjelden. Vitsen med å miste alle hemmninger når man drikker?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drikker sjelden. Vitsen med å miste alle hemmninger når man drikker?
Vis hele sitatet...
Pga sosial angst kanskje. Når man drikker for å miste hemninger er min erfaring at det ikke er noen mellomting. Enten sitter man å stammer og svetter eller så føler man seg tipp topp og null angst.
Amfetamin evt coke hvis man tror man er kul, har man litt erfaring blir det ikke lagt merke til engang.

Ville styrt langt unna benzo iaf, blir jo helt mongo, spes i kombo med alko.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Pga sosial angst kanskje. Når man drikker for å miste hemninger er min erfaring at det ikke er noen mellomting. Enten sitter man å stammer og svetter eller så føler man seg tipp topp og null angst.
Vis hele sitatet...
Og når angsten endelig slipper taket da er man gjerne ikke tipp topp selv om det føles slik. Da er man gjerne over til stadiet der en blir slitsom for alle andre.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Skaff deg litt skolopamin !
Vis hele sitatet...
Er det mulig å oppdrive i Norge? Er ikke det det ransdopet de bruker i colombia og Afrika på turister som får de til å si bankkortkoden sin og gi bort alle eiendelene sine med godt humør uten å skjønne en dritt av hva de holder på med?
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Ja det er din opplevelse av rusen, og supert for deg kompis, men jeg personlig liker Aduvanz dårlig, ja det er ren rus, men varer alt for lenge. Alle kropper er forskellige
Vis hele sitatet...

Det med tiden misunner jeg ddg greit, jeg går på 100mg, det tar somregel et par timer før jeg når "toppen", så har det god effekt i 2-3 timer så stopper effekten så brått at jeg er ubrukelig festen av dagen.

Liker å bare åpne kapslene å helle det i munn, da får jeg kjappere og sterkere effekt, men da slutter den også kjappere..