Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1376
Gått av Oxy og vært uten i 72 timer. Sov godt natt til å igår til tross for rastløse ben.

I natt har jeg ikke sjans. Jeg er oppe i 30mg Zopiclone, 20mg vival og 3 mg Xanax.

Hver for seg sovner jeg omtrent av en enhet uansett hvilken jeg tar av disse.

Gjør miksen det vanskeligere og gir meg motsatt effekt?

Jeg tygger også magnesium, og føler ingen andre tegn til abstinenser fra Oxy, så det makes no sense.

Kan legge til at jeg også er på 75mg Venlafaxin (i 20 år)

Noen tips?
Blir personlig mer våken på benzo, på den måten at jeg må være lenger våken før jeg blir særlig trøtt og humøret blir slik at jeg ikke ønsker å sove.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Blir personlig mer våken på benzo, på den måten at jeg må være lenger våken før jeg blir særlig trøtt og humøret blir slik at jeg ikke ønsker å sove.
Vis hele sitatet...
Ja det kan være noe der. Bare føles rart, for meg jeg kjører benzo på dagtid på jobb så får jeg umiddelbart lyst til å legge meg på "stillerommet"

Kan for øvrig si at det hjalp å sette stramme strikker på lårene (all den tid jeg ikke har tilgang på flust med støttestrømper)

Chuck Rhodes style - for de som tar den referansen.
Sist endret av Direktøren; 14. juni 2022 kl. 08:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Hvor lenge har du gått på oxy. Erfaringene mine sier at dag 3 er når det først setter igang og bli ille, så har du rundt 3-4 dager til med faenskap før det begynner å roe seg. Men søvnproblemer kan pågå en god stund. Skjønner det er no dritt hvis du ikke er vant til det. Selv har jeg levd med slikt hele livet
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hvor lenge har du gått på oxy. Erfaringene mine sier at dag 3 er når det først setter igang og bli ille, så har du rundt 3-4 dager til med faenskap før det begynner å roe seg. Men søvnproblemer kan pågå en god stund. Skjønner det er no dritt hvis du ikke er vant til det. Selv har jeg levd med slikt hele livet
Vis hele sitatet...
i 4 mnd. 100mg/døgn inkludert Oxynorm og Oxycontin.

Trappet ned fra 100 til 0 på 3 uker. Er faktisk ikke så ille.

Gikk cold torquey på Tramadol en gang - DET var et hælvette det.
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
Kan faktisk være Benzoen, føler akkurat det samme hvis jeg kombinerer benzo med Quetapin/Seroquel. Da slutter seroquelen å fungere totalt.

Høres dumt ut, men; har du prøvd å kun ta melatonin. En grei dose ekstra ekstra tidlig på kvelden/ettermiddag- for så å sove ut til 04-5 neste dag pleier å fungere med å 'resette' døgnrytmen min
Sist endret av Blastabel; 14. juni 2022 kl. 11:54.
Sitat av Blastabel Vis innlegg
Kan faktisk være Benzoen, føler akkurat det samme hvis jeg kombinerer benzo med Quetapin/Seroquel. Da slutter seroquelen å fungere totalt.

Høres dumt ut, men; har du prøvd å kun ta melatonin. En grei dose ekstra ekstra tidlig på kvelden/ettermiddag- for så å sove ut til 04-5 neste dag pleier å fungere med å 'resette' døgnrytmen min
Vis hele sitatet...
Høres absolutt ikke dumt ut, men jeg har testet og det ga null effekt.

Jeg har gått til innkjøp av kompresjonsstrømper og det virker faktisk å gjøre susen på uroen i beina. Da skal jeg i teorien ikke få problemer med søvnen i kveld igjen. Men starter nok pent med 7,5 Zcln
Kan anbefale Phenibut dersom man er desperat etter å få sove.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg tar oxycontin føler jeg nesten jeg blir speeda umulig å sove på mange timer