Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1430
Anonym bruker
"Rik Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Noen som vet om det kan være farlig å blande, eller innta alkohol, amfetamin, xanax og rivotril samme kveld?
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
ja
Vis hele sitatet...
Vet du noe om farlighetsgrad? Blir man bare dårlig eller kan det gå veldig gale?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer til å få god form men det er ikke akkurat bra for hjertet og nyrene, kroppen generelt. Det er nok av folk som har dødd av komboen, men i de fleste tilfeller går det bra, kokain hadde vært verre sånn sett. Men man gambler jo litt, ville droppa alkohol om jeg var deg.
Sitat av 59115615 Vis innlegg
Vet du noe om farlighetsgrad? Blir man bare dårlig eller kan det gå veldig gale?
Vis hele sitatet...
Når man kombinerer alkohol, speed og benzo så merker du ikke så lett at du overdoserer, fordi flere av effektene motvirker hverandre.

Har du gjort klart alt på forhånd og vet hvor mye du skal ta iløpet av kvelden, så kan man til dels ha litt kontroll.

Da snakker jeg om typ 3 enheter alkohol, 0,2 speed og 1 mg xanax/rivo(med lav toleranse).
Sist endret av Superspurv; 22. mai 2022 kl. 17:36.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Når man kombinerer alkohol, speed og benzo så merker du ikke så lett at du overdoserer, fordi flere av effektene motvirker hverandre.

Har du gjort klart alt på forhånd og vet hvor mye du skal ta iløpet av kvelden, så kan man til dels ha litt kontroll.
Vis hele sitatet...

Åja skjønner, har ikke gjort klart enda, må få oversikt over hvor mye jeg har liggende av hver

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Når man kombinerer alkohol, speed og benzo så merker du ikke så lett at du overdoserer, fordi flere av effektene motvirker hverandre.

Har du gjort klart alt på forhånd og vet hvor mye du skal ta iløpet av kvelden, så kan man til dels ha litt kontroll.

Da snakker jeg om typ 3 enheter alkohol, 0,2 speed og 1 mg xanax/rivo(med lav toleranse).
Vis hele sitatet...
Såpass lite ja, hadde no tenkt mer en det egentlig
Sist endret av 59115615; 22. mai 2022 kl. 17:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er en fare for respirasjonssvikt. Men det er bortimot en oppskrift på skammelig oppførsel. Det sier lite om deg som person, det er en uheldig kombinasjon for å ta risikoer du ikke burde eller sløse mye penger eller si og gjøre fordentlig flaue ting...
Er egentlig kun komboen med Alkohol og benzo som er farlig her. Men når du bruker amfetamin, som motvirker benzoen, så er du langt tryggere enn om det var kun alkohol og benzo.
På en annen side så kan det være veien til en farlig felle ved at du vil merke det mye dårligere når du har tatt for mye benzo og alkohol. Plutselig har du 4 i promille og har også tatt 100 Xanax, 100 Rivo og 1g med Amfetamin. Dette passer best til en date med døden.
Sist endret av einsteindragon; 22. mai 2022 kl. 18:53.
Anonym bruker
"Rik Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er en fare for respirasjonssvikt. Men det er bortimot en oppskrift på skammelig oppførsel. Det sier lite om deg som person, det er en uheldig kombinasjon for å ta risikoer du ikke burde eller sløse mye penger eller si og gjøre fordentlig flaue ting...
Vis hele sitatet...

Takk for svar og info! Skjønner hva du mener og er enig i det du sier. Brukt bare rivotril uten andre ting selv for lenge siden, og kan love at den perioden er noe av det værste jeg har gått gjennom. Skammer meg fortsatt den dag i dag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brukt bare rivotril uten andre ting selv for lenge siden, og kan love at den perioden er noe av det værste jeg har gått gjennom. Skammer meg fortsatt den dag i dag.
Vis hele sitatet...
Og her snakker du om å bruke ikke bare alkohol og rivo, som er ren idioti i seg selv, men også Xanax (hva angår downers)?

Anbefaler deg å holde deg til en av følgende miks:

Valg 1: Alkohol, Xanax og Amfetamin
Valg 2: Alkohol, Rivotril og Amfetamin
Valg 3: Xanax og Amfetamin
Valg 4: Rivotril og Amfetamin

Jeg anbefaler deg Valg 4: Xanax og Amfetamin. Evt. Rivotril og Amfetamin. Valg 1 og 2 er bare idiotisk og patetisk. De er best egnet for idioter til å bli mer idiotiske og kanskje.. *trommevirvel* .. en fantastisk måte å få 5 år bak verdens fineste fengsel. Kanskje gir det deg noen helt fantastisk gode ideer til en ny krimroman du kan skrive, tjene penger på og få deg en date med mens du er der.
Sist endret av einsteindragon; 22. mai 2022 kl. 20:10.
Anonym bruker
"Rik Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Og her snakker du om å bruke ikke bare alkohol og rivo, som er ren idioti i seg selv, men også Xanax (hva angår downers)?

Anbefaler deg å holde deg til en av følgende miks:

Valg 1: Alkohol, Xanax og Amfetamin
Valg 2: Alkohol, Rivotril og Amfetamin
Valg 3: Xanax og Amfetamin
Valg 4: Rivotril og Amfetamin

Jeg anbefaler deg Valg 4: Xanax og Amfetamin. Evt. Rivotril og Amfetamin. Valg 1 og 2 er bare idiotisk og patetisk. De er best egnet for idioter til å bli mer idiotiske og kanskje.. *trommevirvel* .. en fantastisk måte å få 5 år bak verdens fineste fengsel. Kanskje gir det deg noen helt fantastisk gode ideer til en ny krimroman du kan skrive, tjene penger på og få deg en date med mens du er der.
Vis hele sitatet...

Oi i alle dager. Tror det har vært noen missforståelser her. Jeg har absolutt ingen plan om å ta hele den syke cocktailen jeg skrev om. Jeg la ut innlegget bare fordi jeg var nysgjerrig og kom til å tenke på det. Hjernen min er på høygir nå å da kommer det rare ideer og spørsmål bare fordi jeg er nysgjerrig av natur. Men jeg er ikke født i å på ingen måte dum. Jeg har nok bare formulert meg på litt feil måte som var dumt, så skjønner reaksjonen. Men det jeg derimot ikke respekterer er å bli kalt for idiot og bli latterliggjort. Fatter heller ikke hvorfor du må være overlegen frekk i kjeften, blir ikke noe kulere av det hvis det er det du tror. Morsom er du heller ikke.
Her har det oppstått misforståelser fordi jeg ikke har formulert meg noe bra og ikke fått frem poenget. Men uansett går det an å svare på en respektfull måte - gjerne med litt normal folkeskikk også.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt den kombon masse,aldri sjedd noe annet enn bra form
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oi i alle dager. Tror det har vært noen missforståelser her. Jeg har absolutt ingen plan om å ta hele den syke cocktailen jeg skrev om. Jeg la ut innlegget bare fordi jeg var nysgjerrig og kom til å tenke på det. Hjernen min er på høygir nå å da kommer det rare ideer og spørsmål bare fordi jeg er nysgjerrig av natur. Men jeg er ikke født i å på ingen måte dum. Jeg har nok bare formulert meg på litt feil måte som var dumt, så skjønner reaksjonen. Men det jeg derimot ikke respekterer er å bli kalt for idiot og bli latterliggjort. Fatter heller ikke hvorfor du må være overlegen frekk i kjeften, blir ikke noe kulere av det hvis det er det du tror. Morsom er du heller ikke.
Her har det oppstått misforståelser fordi jeg ikke har formulert meg noe bra og ikke fått frem poenget. Men uansett går det an å svare på en respektfull måte - gjerne med litt normal folkeskikk også.
Vis hele sitatet...
Ah, ja, da er det nok jeg som har missforstått. Trodde du hadde planlagt å ta hele den mixen og ønsket litt tips med nøyaktig mix og dose. Men jeg mente ikke at du var dum, ble heller ikke sint eller forsøkte å latterliggjøre deg på noen måter.

Jeg har mye erfaring med mobbing, så det er noe jeg aldri ville gjort mot noen, uavhengig av om det var fortjent eller ikke, for ingen fortjener det. Ble faktisk heller redd for deg, altså for at du skulle ta mye alkohol og benzo, og at denne blandingen skulle gjøre deg så kritikkløs og risikovillig at du kanskje ville ha dyttet i deg flere gram med amfetamin. Og således enten dødd av overdose eller gjennomgått så mye tortur at du ville begått selvmord.

Og selv om jeg hadde syntes at du var både patetisk, dum og kanskje også tilbakestående så ville jeg aldri forsøkt å offentlig gjøre deg til latter. Synes ikke du er dum, patetisk eller tilbakestående forresten. Bare så det er sagt. Men beklager visst jeg skrev på en slik måte at det ble oppfattet sånn.

Jeg har en fantastisk god evne til å missforstå og bli missforstå ting. Typisk når det er snakk om noe alvorlig som dette.

Ser forresten ikke på meg selv som overlegen heller, for det er jeg ikke og har aldri vært. Far from it.
En katt og en mus er langt mer overlegen enn meg.
Sist endret av einsteindragon; 22. mai 2022 kl. 22:04.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Ah, ja, da er det nok jeg som har missforstått. Trodde du hadde planlagt å ta hele den mixen og ønsket litt tips med nøyaktig mix og dose. Men jeg mente ikke at du var dum, ble heller ikke sint eller forsøkte å latterliggjøre deg på noen måter.

Jeg har mye erfaring med mobbing, så det er noe jeg aldri ville gjort mot noen, uavhengig av om det var fortjent eller ikke, for ingen fortjener det. Ble faktisk heller redd for deg, altså for at du skulle ta mye alkohol og benzo, og at denne blandingen skulle gjøre deg så kritikkløs og risikovillig at du kanskje ville ha dyttet i deg flere gram med amfetamin. Og således enten dødd av overdose eller gjennomgått så mye tortur at du ville begått selvmord.

Og selv om jeg hadde syntes at du var både patetisk, dum og kanskje også tilbakestående så ville jeg aldri forsøkt å offentlig gjøre deg til latter. Synes ikke du er dum, patetisk eller tilbakestående forresten. Bare så det er sagt. Men beklager visst jeg skrev på en slik måte at det ble oppfattet sånn.

Jeg har en fantastisk god evne til å missforstå og bli missforstå ting. Typisk når det er snakk om noe alvorlig som dette.

Ser forresten ikke på meg selv som overlegen heller, for det er jeg ikke og har aldri vært. Far from it.
En katt og en mus er langt mer overlegen enn meg.
Vis hele sitatet...

Det har vist bare blitt litt misforståelser fra begge sider.
Har lett for å misforstå ting jeg også, så forstår godt reaksjonen din. Veldig glad for svar og en forklaring fra deg - så jeg skjønner at du ikke mente noe vondt. Nei jeg tok nok feil ang det med å være overlegen, beklager det. Du virker nå heller som en hyggelig, reflektert, omtenksom og grei person! Ha en fin kveld videre😊