Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 939
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann. Lurer på hvordan den komboen fungerer, har noen prøvd det? Bruker Subutex i stort sett hver dag og har en del sopp liggende. Tenkte at den rusen sikkert blir ganske digg. Eller kan Subutex blokkere soppens virkning? Mange "downers" blokkerer jo sopp, men usikker på om Sub gjør det. Tenkte å spørre her før jeg prøver, vil ikke sløse vekk sopp.
Hvis du bruker sub for rus så er det digg når turen er omtrent over eller du er godt på vei ned.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tro det er en mulighet for at visse effekter blir svakere/blokkert om man er betydlig påvirka/liten toleranse,men ser du sier du bruker Sub daglig,da vil jeg i min totalt ukvalifiserte mening påstå at det ikke vil være av veldig stor betydning i alle fall,please rett meg noen om dette skulle være helt bak mål.Rusa meg på mye forskjellig,inkludert psykedelika i flere former i årene jeg brukte sub daglig uten at jeg noengang engang tenkte tanken på at det var mulighet for at subben ville ødelegge effekten av andre stoffer.
Anonym bruker
"Vred Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har selv lurt en god del på akkurat dette. Bruker daglig en dose på 10 mg subb. Har brukt en del flein i høst og har ofte opplevd at jeg har blitt trøtt og bare sovnet. Men har også fått ganske morsomme, spennende, lærerike turer der jeg har hatt det fantastisk sammen med typen min. Prøv deg litt frem og se tror ikke det blir til at du sløser vekk soppen.
Anonym bruker
"Trygg Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en grufull kombo
Hvis jeg var deg, ville jeg droppet subutexen før du begir deg ut på turen. Opiater, alkohol og benzodiazepiner har en tendens til å redusere de mest interessante sidene av psilocybin-turer. De få gangene jeg har testet kombinasjonen, har jeg i grunnen bare følt meg kake. Nå skal det legges til at jeg bruker opiater sjeldent. For deg som bruker subutex regelmessig, stiller det seg kanskje annerledes. Eventuelt kan du jo forsøke å halvere dosen med subutex før trippen? Så kan du eventuelt fylle på dersom du blir abstinent eller opplever uforholdsmessige plager?

Personlig foretrekker jeg å kombinere flein med en moderat dose ketamin, kanskje supplert med et par pipetrekk med noe skikkelig grønt. Jeg har hatt noen høyst interessante turer under påvirkning av den miksen.