Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1661
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har lang fartstid med rusmidler, særlig amfetamin. Dette fører til at når noen kommer over noe nytt, spør de gjerne meg. Nå har det kommet inn en type amfetamin jeg aldri har vært borti, og jeg aner ikke hvorfor den er i den formen den er.

Link til bilde: https://ibb.co/jzbY47d

Det var en bekjent av meg som fikk tak i. Da han kom hjem oppdaget han at den var i våt form. Gjorde derfor det gamle trikset: Ta ut av posen og legg på fat i fryseren i 20-30 min. Sett annet fat i mikrobølgeovnen i ca. 30 sekunder. Skrap over amfen til det varme fatet og sett under kjøkkenvifta på full effekt. Kakk og rør, kakk og rør.

Det ble litt tørrere, men var fortsatt klebete og seig. Kompis gjorde derfor samme prosess om igjen. Samme resultat. Så satt han ovnen på rundt 70 grader og lot produktet ligge der i 10-15 minutter. Da han fikk samme resultat igjen, bestemte han seg for å nok en gang prøve frys-tine trikset en siste gang, og lot denne gangen produktet ligge under vifta i en god time.

Etter min mening har han gjort alle de steg som skal gjøre at sluttresultatet ble pulver, men som dere ser i bildet jeg deler ble det ikke sånn. Fremdeles nå, etter 3 dager i ei varm lomme med sporadiske lufteturer holder den samme form.

Det lukter amf (ja, vet at ren amf er tilnærmet luktfri, men jeg tror alle skjønner hva jeg mener med amf-lukt). Den har hatt helt grei funk, han fikk den vanlige søvnløsheten, oppheng på telefon, pratekick osv. Likevel manglet rus-opplevelsen den gode eufori-følelsen.

Det er klebete og derfor vanskelig å kakke opp. Det blir bare klumper og det henger igjen på kortet. Han må gjøre skjærebevegelser med kortet for å dele det opp. Det hele ender med at han drar klumper opp i nesen. I ettertid har han kjent på en følelse av kløe i halsen og små sår på tunge og rundt drøvel. Produktet setter seg fast i posen og føles litt som en myk plastalin.

Kan noen forklare hva han har kommet over her?
Konsistensen du beskriver er ikke så uvanlig, men fargen er det.
Kan ikke huske å ha sett det så oransje.
Hvit, gult og rosa, men ikke så mørk oransje/brun som den på bildet.

Den "gode eufori-følelsen" du nevner syns jeg nesten ikke er tilstede på meth.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti samme type guff før. Den typen løste seg lett opp i vann med en gang og funka fjell og trykke. De som ikke skjøt droppa den i rizzla og noen til og med SPISTE! da det var mere prakke og dra det opp i nesen enn det var verdt og styre å plages med.
Når man tar en teskje med den gurbaen der eller annen amfetamin / meta for den del og stapper i munn og tygger til og svelger ned.. da er man barskere enn Lars Monsen noen gang kommer til og bli, om man frivillig utsetter munn og smakssanser for den dritten.
De fikk veldig blemmer og hvit sår i munn og svelg av den typen som var som den der.
Sikkert veldig god for helsa
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glemte og få med poenget mitt, og det var at den typen som var lik den der vi flørta med var metamfetamin. Dealer hadde flere typer hvorav amfetaminen var normal og metaen hun hadde var oransje og mere leire aktig mer som den kladden der.
Euforien er heller ikke som på amfetamin med metamfetamin.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk tak i eksakt samme. Aldri vært bort i før. Tipper fargen er konditorfarge eller lignende. Hadde bra funk men måtte ta det i drop fordi den ikke løste seg opp i vann. Definitivt noe meta i også.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merkeligste amfen jeg har vært bort i. Har selv lang tid. Skyter ikke men pleier å legge litt vann for å se om det løser seg opp. Klumpen var pasty, umulig å snorte. Hadde god eufori personlig og effekten varte lenge. Hadd tenkt å kjøpe mer av den men tomt nå dessverre.. sliter med å finne dealere hvor jeg bor :P
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Konsistensen du beskriver er ikke så uvanlig, men fargen er det.
Kan ikke huske å ha sett det så oransje.
Hvit, gult og rosa, men ikke så mørk oransje/brun som den på bildet.

Den "gode eufori-følelsen" du nevner syns jeg nesten ikke er tilstede på meth.
Vis hele sitatet...
Hva, er ikke denne konsistensen uvanlig? Jeg har gjennom årene hatt i befatning betydelige mengder med amfetamin fra alle kriker og kroker, men aldri sett eller hørt om det i denne formen.

Å få marsipan er greit, men min erfaring er at den alltid er mulig å tørke til pulver. Amfetamin skal jo være pulver! Men i denne virker det som det ligger en konstant fuktighet som gjør den klebete og seig.

Farge reagerer jeg ikke så mye på lengre, det kan være av forskjellige årsaker og har ikke nødvendigvis så mye å si.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har vært borti samme type guff før. Den typen løste seg lett opp i vann med en gang og funka fjell og trykke. De som ikke skjøt droppa den i rizzla og noen til og med SPISTE! da det var mere prakke og dra det opp i nesen enn det var verdt og styre å plages med.
Når man tar en teskje med den gurbaen der eller annen amfetamin / meta for den del og stapper i munn og tygger til og svelger ned.. da er man barskere enn Lars Monsen noen gang kommer til og bli, om man frivillig utsetter munn og smakssanser for den dritten.
De fikk veldig blemmer og hvit sår i munn og svelg av den typen som var som den der.
Sikkert veldig god for helsa
Vis hele sitatet...
Har du noen teori på hvorfor den kommer i denne formen? Uff ja, de klumpene han har dratt opp i nesa har fulgt veien til halsen og inn i munnen og etterlatt seg sår. Er ikke bra å pumpe sånt inn i kroppen ass

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Glemte og få med poenget mitt, og det var at den typen som var lik den der vi flørta med var metamfetamin. Dealer hadde flere typer hvorav amfetaminen var normal og metaen hun hadde var oransje og mere leire aktig mer som den kladden der.
Euforien er heller ikke som på amfetamin med metamfetamin.
Vis hele sitatet...
Så du tenker det kan være dominerende metamfetamin i den?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg fikk tak i eksakt samme. Aldri vært bort i før. Tipper fargen er konditorfarge eller lignende. Hadde bra funk men måtte ta det i drop fordi den ikke løste seg opp i vann. Definitivt noe meta i også.
Vis hele sitatet...
Ja, nå skal jo amfetamin så vidt jeg vet, løse seg opp i vann da. Så at den ikke gjorde det er jo et ræva tegn..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Merkeligste amfen jeg har vært bort i. Har selv lang tid. Skyter ikke men pleier å legge litt vann for å se om det løser seg opp. Klumpen var pasty, umulig å snorte. Hadde god eufori personlig og effekten varte lenge. Hadd tenkt å kjøpe mer av den men tomt nå dessverre.. sliter med å finne dealere hvor jeg bor :P
Vis hele sitatet...
Løste den seg opp hos deg da?


Det vi nå prøver å finne ut, er jo; har han her kommet over noe jævlig bra, eller er det bøff og drit?
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Løste den seg opp hos deg da?


Det vi nå prøver å finne ut, er jo; har han her kommet over noe jævlig bra, eller er det bøff og drit?[/quote]

Nei, den løste seg opp dårlig. Det er mye dritt i den, aner ikke hva det er. Jeg har lite erfaring med gate-speed (for en grunn) - er vant til nettet og høyere kvalitet. Denne hadde definitivt endel meta i seg.

I forhold til om det er bøff eller jævlig bra kommer jo an på hva du liker i utgangspunktet. Jeg har ikke noe i mot meta selv. Min spekulasjon er at denne er veldig mye meta i og veldig mye annet dritt i som jeg ikke aner hva er. Løste seg opp utrolig dårlig i vann, trenger lite for å få LANG effekt ved drop.

Kjøper kun gate-amf ved nød, og bruker ikke fast, men jeg mistenker veldig meta i denne, ja. Dette er ikke akkurat noe tørr blomster speed. Men funket for meg, fikk bra rus. Men drop den eller bare spis den tror jeg er det beste alternativet.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Løste den seg opp hos deg da?


Det vi nå prøver å finne ut, er jo; har han her kommet over noe jævlig bra, eller er det bøff og drit?
Vis hele sitatet...
Nei, den løste seg opp dårlig. Det er mye dritt i den, aner ikke hva det er. Jeg har lite erfaring med gate-speed (for en grunn) - er vant til nettet og høyere kvalitet. Denne hadde definitivt endel meta i seg.

I forhold til om det er bøff eller jævlig bra kommer jo an på hva du liker i utgangspunktet. Jeg har ikke noe i mot meta selv. Min spekulasjon er at denne er veldig mye meta i og veldig mye annet dritt i som jeg ikke aner hva er. Løste seg opp utrolig dårlig i vann, trenger lite for å få LANG effekt ved drop.

Har også hørt rykter om at det er mye meta-amf i gateamfen her i omløp. Vet ikke om dette stemmer, men ville ikke overrasket meg. Men heller det enn å få bøff ala tørket maling med nada effekt.
Kjøper kun gate-amf ved nød, og bruker ikke fast, men jeg mistenker veldig meta i denne, ja. Dette er ikke akkurat noe tørr blomster speed. Men funket for meg, fikk bra rus. Men drop den eller bare spis den tror jeg er det beste alternativet.[/quote]
Hvor ofte finner du "Tørr blomster speed" i Norge?
I så fall er jeg interessert..
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, den løste seg opp dårlig. Det er mye dritt i den, aner ikke hva det er. Jeg har lite erfaring med gate-speed (for en grunn) - er vant til nettet og høyere kvalitet. Denne hadde definitivt endel meta i seg.

I forhold til om det er bøff eller jævlig bra kommer jo an på hva du liker i utgangspunktet. Jeg har ikke noe i mot meta selv. Min spekulasjon er at denne er veldig mye meta i og veldig mye annet dritt i som jeg ikke aner hva er. Løste seg opp utrolig dårlig i vann, trenger lite for å få LANG effekt ved drop.

Har også hørt rykter om at det er mye meta-amf i gateamfen her i omløp. Vet ikke om dette stemmer, men ville ikke overrasket meg. Men heller det enn å få bøff ala tørket maling med nada effekt.
Kjøper kun gate-amf ved nød, og bruker ikke fast, men jeg mistenker veldig meta i denne, ja. Dette er ikke akkurat noe tørr blomster speed. Men funket for meg, fikk bra rus. Men drop den eller bare spis den tror jeg er det beste alternativet.
Vis hele sitatet...
[/quote]

Sant, kvalitetensvurderingen blir jo på en måte objektiv siden folk har forskjellige preferanser.

Det overrasker meg ikke at denne løste seg opp seint. Har inntrykk av at den inneholder litt mer bøff enn gjennomsnittet. At du antar meta kan jeg si meg enig i.

Men altså, meta i speed er vel ikke akkurat en ny greie som er i omløp nå.. Har vært mer normalen enn unntaket på mine trakter så lenge jeg kan huske hvertfall. Det har mer blitt en vane her, så nå blir vel folk sure om den får amf uten meta i