Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 7902
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Tar noen slække uker i Montenegro med bading, pils, slivovic og grillmat, høyst tiltrengt etter et slitsomt år. Deretter månefestivalen i slutten av juli og så en tur til tyskland i august for å dra på zen-sesshin en uke i total stillhet og meditasjon.
Blir nok mye jobbing, koster å være bmw kar!

Ellers så blir det nok roadtrip til Amsterdam og mulig lengre nedover i Europa.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Planla sommerferien til mårningen når jeg fikk pip på facebook....

Amsterdam, Nederland 6. Juli.

Sensation - Into The Wild!


Gir faen i alt og alle den dagen og ditt skal jeg om jeg så må leve med hukomelses tap i 2 måneder etterpå og våkner opp på avrusnings psykiatri fengsel i Sibir, åløøøøøø :P
Sist endret av deGrønne Skoger; 21. februar 2013 kl. 19:06.
Fikk lettsykkel lappen såpass sent at jeg aldri fikk kjørt noe ifjor, så det gleder jeg meg virkelig til. Suse rundt i 25+ grader.
Så blir det jobbing på det lokale hotellet, spare opp penger til bil og snescooter
Får å starrte med respons til trådstarter.

Det er ikke veldig dyrt der, betaler 1 euro for 0,5 Liter boks med San Miguel øl på det lokale supermarkedet, et sted mellom 1,5-3 euro for en øl på bar. Betalte vel 60 kroner for en 0,35 liter med rum og 2-3 euro for en drink.
Når det kommer til valg av hotell tror jeg ikke dere kunne valgt et bedre sted å bo for festglade ungdommer. Var såvidt innom der på kvelden klokken 23:00 og da var det vors på så godt som alle balkongene, så defintivt stedet å være hvis man er ung.

Jeg var med familien så befant meg mest i Palma Nova (5 minutter å gå fra Magaluuf). Men jeg kan iallefall trygt anbefale den ene nattklubben som er helt åpen sånn ca. midtveis i gå gata. Det KOKTE der klokka 24:00 og da var det enda tidlig. Ellers så er vel boosecruise, gjøkeredet og beach party alle sikkre vinnere

OBS: Pass på å ikke kom i trøbbel med inn/utkasterne der, det er noe svære gutter du vil ha minst mulig med å gjøre.
__________________________

Hvor : Hersonissos, Kreta
Perioden : 7 dager, drar 18. juli
Hvem ? : 5 Gutter på 19-20 år fra Drammen/Oslo.
Hotel : Villa Aspro

Jeg lurer litt på det samme som trådstarter. Hvordan er prisene der nede? Er det noe særlig å oppleve utenom Star beach? Hørt rykter om at det er færre skandinavere der, men at det visstnok skal kry av tyskere og nederlendere, noen som kan av/bekrefte?



Mvh Pettle Poy
Sist endret av Pettle Poy; 22. februar 2013 kl. 10:44.
Blir musikkfestival og ferie i Vegas fra 14-30 juni.

Ellers så blir det div festivaler i europa Juli og August.

Leiligheten min er også ferdig bygd i juni så blir vel og bruke en del tid på den.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av happy violence Vis innlegg
Hva har du i mot søringer? Vi er snille folk
Vis hele sitatet...
dere har linni meister vi har tommy wirkola
planlegge 3-4ukers ferie i statene hovedsakelig i minnesota og road trip ned til new orleans og opp igjen via chicago
Jobbe utrolig mye, titte rundt på leiligheter og skaffe meg lærlingsplass.
Blir vel noen turer ned til Danmark med noe godt folk.
Eneste jeg vet er at jeg har fått en sydentur. Men om det blir sydentur eller en tur til NY får tiden vise.
Ellers hadde jeg tenkt til å ta livet med ro å bare kose meg ilag med venner
Blir nok en del nerding også.
Iår blir det skikkelig festivalsommer!
Hove, Slottsfjell, Bergenfest, Øya, Norwegian Wood... Alt som frister!
Blir også litt jobbing, men mest musikk og sol.
I sommer i år skal jeg helt sikkert ikke gjøre en dritt. Med hund er det plutselig blitt 20 ganger så vanskelig å gjøre ting spotant mer, samt at vi ikke kan dra fra den en uke i strekk for å dra på Hove eller noe.
Derfor blir det vel mest kos hjemme og hos kompiser, med grilling og pils og sånt!
Har tenkt meg på Ozora og SUN festivalen!! Og Pstero sikkert
Det gledes
Hadde planer å spille gta 5 hele sommeren, men nå som det gikk til helvete må jeg finne på noe annet.
Turen går til belgia!

Hva: Tomorrowland
Hvem: Med en kompis
Hvordan: Med fly til brussel så tog/buss til festivalområde
Hotell: 5 stjeners Royal Windsor Hotel

Har vært en drøm i 2 år som endelig har gått i oppfyllelse!
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Blir vel sommerjobb (forh. fast deltid etterhvert) og ellers ingen planer som vanlig. Har lyst å ta meg en tur over dammen, though.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Alanya i slutten av Juli.
Planer om og jobbe en uke eller 2. Resten vil jeg gå "all out" landstrykker. Farte rundt på loffen. Reise rundt i Norge, Danmark, Frankrike. Mange kompiser som skal til Roskilde. Burde vel joine, enten med eller uten dama. Må jo smake på friheten mens man enda kan


Får mye igjen på skatten, så kommer nok til å leve fett. Prøve og holde det mest mulig bums som mulig da, er jo det som er artig!
Tenker meg mye tid i skog og natur også. Fiske spesielt. Ta med litt røyk og cubes, så blir det extase i skogen Sommeren 2013 kommer til og bli den beste verden har sett!
Cheers
Sitat av Glade Vis innlegg
Får mye igjen på skatten, så kommer nok til å leve fett. Prøve og holde det mest mulig bums som mulig da, er jo det som er artig!
Tenker meg mye tid i skog og natur også. Fiske spesielt. Ta med litt røyk og cubes, så blir det extase i skogen Sommeren 2013 kommer til og bli den beste verden har sett!
Cheers
Vis hele sitatet...
Og, hvis du får fisk kan du bruke røyken din til å røyke fisken.
Skal til Kos, Hellas med et par kompiser 28 juni-5 juli!
Lastebil sjauførr :)
50 6
Skal til sommerhus i danmark i August. Ellers så kommer jeg bare til og nyte sommeren og bade, etc..
Skal på roadtrip til Stavanger med en venninne.
Eller reiser jeg til NY om et par måneder også blir det vel en sydentur til høsten
Vi er en guttegjeng på 8 som reiser til Rhodos By 24-31-Juli.
Håper på god stemning blant alle andre skandinavene!

Sitat av Snus0man Vis innlegg
Turen går til belgia!

Hva: Tomorrowland
Hvem: Med en kompis
Hvordan: Med fly til brussel så tog/buss til festivalområde
Hotell: 5 stjeners Royal Windsor Hotel

Har vært en drøm i 2 år som endelig har gått i oppfyllelse!
Vis hele sitatet...
Hvordan var det å få fikset biletter? De går jo på 2 timer!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jobbe jobbe jobbe. Om arbeidet tillater det, skal jeg se om jeg får meg opp til Surnadal i år også. Bare jeg ikke blir sittende fast i Trondheim slik som i forfjor.
Jobb, kanskje en tur til Oslo og inntak av diverse psykoaktiver.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Vi er en guttegjeng på 8 som reiser til Rhodos By 24-31-Juli.
Håper på god stemning blant alle andre skandinavene!



Hvordan var det å få fikset biletter? De går jo på 2 timer!
Vis hele sitatet...
Var ikke så vanskelig, vi bestemte oss ikke før etter en stund, men vi bestilte med fly og hotell på "global journey", så var tydeligvis ikke så etterspurt i norge! (heldigvis for oss)
Sitat av CookieY Vis innlegg
Halloen! Det begynner å nærme seg med små skritt den store sommerferien 2013, som kanskje ikke blir så stor hvem vet. Har tenkt å lage en samle tråd for alle her på nFF om hvor de skal denne sommeren. Tenkte at vi kunne skrive hvor, hvor mange som skal, tids perioden etc..
Kan starte med meg selv,
Hvor : Magaluf , Mallorca
Perioden : 12 Juli - 26 Juli, reiser fra Gardemoen.
Hvem ? : Meg og 2 andre kamerater av meg tar turen nedover.
Hotel : Vista Sol

Her kan dere også komme med spørsmål visst dere lurer på noe og kanskje noen andre her har vært på samme plassen og kan dele gode og dårlige historier.

Har selv et par spørsmål angående Magaluf, hvordan er prisene der nede ? og hva bør en oppleve når en er der nede ? har tenkt værtfall 1 gang å gå innom BCM som skal være en stor nattklub.

Kanskje litt tideligt enda med en slik tråd, men noen av oss har kanskje allerede bestemt seg for hvor de skal og bestillt tur. Hvem vet
Vis hele sitatet...
Vi er keene på magaluf selv! Hvor mye betalte dere for hotell + fly?