Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 697
Hei!
Går på 70mg Aduvanze daglig, og lurer på om jeg vil oppleve en rus av å ta 4 stk? Noen sier at det brytes ned såpass langsomt at man ikke opplever en rus av det, mens andre mener det.

Vil 4stk resultere i en konsentrasjon på ca 80mg Deksamfetamin?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4stk 70mg Aduvanz ville gitt meg uten toleranse hjerteinfarkt.

Får god effekt av én.
Ville absolutt ikke tatt mer enn to, det høres tungt ut for både kropp og hjerte med fire stk.
Tok fire stykker (Med flere timers mellomrom) og må si jeg kjente svært lite :-)
Igjen - har toleranse på 70mg daglig.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har gått fast på 70 før, er på 50 nå. Om jeg prøver meg på 80 blir jeg våken til langt ut på natta, og selv dagen etterpå om morgenen, kan jeg kjenne dopamin utløsninger i hodet. Tar jeg min vanlige 50mg dose denne morgenen også, så merker jeg enda at jeg har ekstra kick i kroppen. Er 4 om natten nå, og jeg kjenner enda ringvirkninger (rus) siden det jeg tok ekstra som var 30 mg på ettermiddagen igår.

Jeg har prøvd 140 mg spredt ut over 36 timer engang, jeg skjønner virkelig ikke hvordan du sier at du kan ha 280 uten å merke noe. Det høres ut som mongodose for min del.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig synes jeg også at extended release/delayen på Aduvanz er ganske oppskrutt, jeg merker effekt på under 15 min stort sett etter at jeg selv er pillene.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svelger*
med toleranse, prøv først 2. vent 1-2 timer spis 1 til.... og 1 til etter 1 time til du er der du ønsker, jeg tror ikke kroppen klarer og ta opp mere en 100mg..i slengen for jeg kjenner ikke forskjell på 2-4stk.. men jeg kjenner forskjell på 1-2 ..