Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 686
Jeg bor i en liten by og har til uvane å bruke opiater (ikke hero)
pga korona situvasjonen så har det jeg pleier å (mis)bruke blitt umulig å få tak i --- jeg har brukt tramadol noen uker men nå får jeg ikke tak i på en uke og har bare noen få igjen. Jeg har tilgang på røykbar amf (som jeg ellers aldri bruker) det har jeg røyka ikveld. Det er bare det at jeg går på jobb og så gidder jeg ikke å gå med renne-nese og vondt over alt + deppa på jobben --- jeg tenkte å røyke litt amf denne uka for å holde
spøkelsene vekk --- funker det eller?? finner ingenting på nettet bare masse amerikanske hjelpetjenester og så er jeg ikke i no miljø. Har ikke lyst til å få panikangst på jobben har bare en xanax.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg prøvde å bruke Amf mot oxy abstinenser...
Gjorde alt 10 ganger værre....
Eneste som funka litt for meg var benzo, mat å søvn.

Kjentes ut som en skikkelig influensa i 4-5 dager.
Jeg vil tro ubehaget vil lette mye om du er for det messte over de fysiske abstinensene eller har milde abstinenser.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gikk til legen å forklarte at jeg hadde fått plutselig skikkelig angst pga corona under den tiden, å fikk ikke sove.

Fikk en boks med vival, å det hjalp, pluss sykemelding ut uka.
Så var alt «greit» igjen
Trådstarter
2 0
Det føles faktisk helt greit nå ble egentlig overraska men jeg får jo ikke akurat sove da og jeg har ikke lyst til å springe rundt som en galing heller. Du sier 10 ganger værre var det fysisk eller psykisk? svettetokter og snue?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Plutselig drit varm, så kald.

Var både fysisk og psykisk , det beste jeg kan beskrive er den jævligste influensaen jeg har hatt noen gang.

Måtte dusje 3-4. Ganger daglig for å enten senke eller få opp kropstempratur. Dette varte i ca 4-5 dager.

Ser du bruker tramadol, oxy er et mye sterkere opiat.
Oxy er i A klassen mens tramadol er i B klassen.

Så det kan godt hende du klarer deg mye bedre
Tror aldri det er en god ide å bruke 1 stoff for å slutte med 1 annet... Fører bare til ny avhengighet og mere psykiske problemer... Ey, gutta! Kjempeavhengig av macka nå! Faen ass, kanskje jeg burde skyte litt heroin for å roe ned avhengigheten?