Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  244 16171
Sitat av q_Werty
Jeg får heller ikke til å kaste noe som helst annet enn en Fastball uansett hvor mye jeg vrir og vender.
Vis hele sitatet...
Hvis du trykker inn a+b mens du kaster får du en splitter, mens bare a eller b fører til screwball eller curveball. Bortsett fra det er det vel ikke så mye annet å tenke på når du kaster... ikke så vidt jeg vet i allefall.
Sitat av q_Werty
Jeg vet at venstre/høyre går på timing, men jeg husker at en kar i nintendo fortalte meg at man kunne "slice", uten at jeg helt vet hva det er for noe.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tennis_terminology#S

Så vidt jeg vet slår du mens du vrir håndleddet litt mot høyre samtidig som du slår mot venstre. Kan være motsatt, men du må nesten bare se for deg at du holder en racket.

Selv har jeg ikke en Wii selv, men har slengt wiimoten nok rundt til å anbefalle den til omtrent alle.
Ingen som kan si litt mer om Wii? Har den ikke selv, men skal ha den etter nyttår!
Jeg stod utenfor Elkjøp fra 06.30 på fredag, og det var verdt det ass! Wii er så jævlig fett! Etter ca en uke med aktiv spilling, runna jeg Zelda i går. =) Rart at Wind Waker har fått bedre enn det btw :/ Men kjøp Wii og Zelda ass!!
Vet du når den kommer i butikken igjen ?
Det kom ut en ny levering i dag, men jeg tipper alle wiiene er utsolgt nå xD Men det går det jo ann å sjekke ;D
Er nok forsein for det ja.. Men kommer det flere før jul, eller må jeg vente til nyåret? Å hvor lang tid tar det før de har Zelda og ekstra kontroll og alt inne?
Det er jeg ikke sikker på. Men som jeg sa, så er det bare å sjekke opp....
Sitat av SkyLine
Er nok forsein for det ja.. Men kommer det flere før jul, eller må jeg vente til nyåret? Å hvor lang tid tar det før de har Zelda og ekstra kontroll og alt inne?
Vis hele sitatet...
Ringte Elkjøp og sjekket, de får inn flere i løpet av neste uke trodde duden som tok telefonen.
Vi fikk beskjed om at vi skulle få inn noen rundt 20. Desember. Er jo lov å håpe!
Hei, jeg ønsker meg jo Wii til jul Ganske sikker på at jeg får den ettersom det er det eneste jeg ønsker meg Og så noen skrev over her at han hadde lasta ned super mario 64? Hva mener du? Kan man laste ned spill og legge inn på konsollen?
Sitat av simdal
Hei, jeg ønsker meg jo Wii til jul Ganske sikker på at jeg får den ettersom det er det eneste jeg ønsker meg Og så noen skrev over her at han hadde lasta ned super mario 64? Hva mener du? Kan man laste ned spill og legge inn på konsollen?
Vis hele sitatet...
Virtual Console.
Du kan laste ned ganske mange av de gamle spillene inn på Wii. De spillene du fikk på snes, nes og 64.

Ikke vær for sikker at du får den til jul.
Hvis ikke den personen som kjøper julegaver til deg har reservert fra i fjor så får du den sikkert ikke

Men man kan jo håpe, er Wii jeg ønsker meg også!
Fikk min Wii på lørdag. Har vel ikke gjort stort annet siden da. Har Wii Sports og Red Steel. Førstnevnte er utrolig morsomt, og Red Steel er bare helt rått. Bruker Wiimoten på en jævla smooth måte, og jeg gleder meg til å se flere FPS-spill på Nintendo Wii. Er helt imponert over denne lille hvite boksen som står ved siden av TVen - ALT gir meg en "Wow, så enkelt"-følelse. T.o.m. det å kjøpe og laste ned spill var enkelt. Så enkelt at jeg kjøpte The Legend of Zelda, Super Mario 64 og Donkey Kong. Så får vi se da, om jeg får råd til noen spill etter jul - har veldig lyst på Rayman Raving Rabbids. Inntil da får vel de andre spillene holde.

Noen som har lyst å koble Wiiene opp mot hverandre?
håper jeg får wii til jul. mamma jobber på city syd så hun kan stille seg i kø på free record shop før selve senter dørene er åpnet :P
Skulle komme et lass den 20. Mener jeg å ha lest i tråden her... så Kan jo håpe
Jeg ordnet meg en Wii på dagen jeg
Først stilte jeg meg skeptisk til hvordan en skulle styre med disse kontrollene, men da jeg satt meg tilbake i godstolen med Zelda, datt jeg helt ut av verden og inn i Wii'en.
Alt føltes så behagelig og naturlig, styringen funket helt topp, og var kjempeenkel å sette seg inn i.

Jeg er kjempeglad for at Nintendo tok en sjangs og prøvde seg på noe nytt, Xbox360 forsvant uten at jeg løftet noe mer på øyenbrynene, PS3 vil nok få en ekstra titt når den kommer ut, men prisen virker avskrekkendes.

Dersom du er i tvil om du skal kjøpe en Wii, vil jeg bare si: stikk å kjøp!
Grafikken er jo ikke helt det samme som PS3 og Xbox 360, men hva kan en forvente når prisen er så lav? Man har også blitt informert om at grafikken ikke har vært i sentrum, så når folk blir skuffet over at en ikke får Xbox360 grafikk så er det totalt unødvendig.
Det ser ut som om Gamecube har fått en skikkelig oppløftning, men jeg har tro på at grafikken vil bli enda bedre ettersom utviklere får mer tid til å jobbe med spillene.
Release spill er ALDRI 100%
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Trådstarter
Noen som vet når TP -> USB-pluggen kommer? Har hørt rykter om den, men ikke noe konkret. Har ikke trådløst her hjemme, så er det litt tragisk å ikke kunne laste ned spill, surfe etc.
Ja håper det kommer et lass med Wii'er før julaften ass Ønsker meg virkelig denne. Har ikke noe annet på ''ønskelista'' uansett så får ikke foreldra mine tak i den ber jeg de vente til etter jul Men siden jeg bare har tv som har scart inngang må jeg kjøpe ekstra kabel greisuss da?
Sitat av simdal
Ja håper det kommer et lass med Wii'er før julaften ass Ønsker meg virkelig denne. Har ikke noe annet på ''ønskelista'' uansett så får ikke foreldra mine tak i den ber jeg de vente til etter jul Men siden jeg bare har tv som har scart inngang må jeg kjøpe ekstra kabel greisuss da?
Vis hele sitatet...
Nå kan det jo hende jeg tar feil, men har jo sett Wii Scart kabel så tror nok du må kjøpe den.

http://www.amazon.co.uk/Official-Nin.../dp/B000JJRV8Q
Sitat av ChaosD
Nå kan det jo hende jeg tar feil, men har jo sett Wii Scart kabel så tror nok du må kjøpe den.

http://www.amazon.co.uk/Official-Nin.../dp/B000JJRV8Q
Vis hele sitatet...
Var den jeg også så, derfor jeg lurte

Si ifra SÅ FORT det kommer fler Wii på lager
Sitat av ChaosD
Nå kan det jo hende jeg tar feil, men har jo sett Wii Scart kabel så tror nok du må kjøpe den.

http://www.amazon.co.uk/Official-Nin.../dp/B000JJRV8Q
Vis hele sitatet...
Det følger med en sånn liten dings som gjør rød, hvit og gul til scart.
Sitat av charz0r
Det følger med en sånn liten dings som gjør rød, hvit og gul til scart.
Vis hele sitatet...
Flott da slapp jeg å tenkte på det... for sånn overgang har jeg... sånn man setter de rød, gul og hvite kablene i og som blir til scart
Okay, nå har brodern kjøpt seg Wii (forbanna drittunge, jeg ville ha den) og jeg har prøvd den så mye at jeg tror han begynner å bli lei. Jeg må si at dette er den mest underholdende konsollen jeg noen ganger har vært borti. Utrolig engasjerende å stå foran TV'en og praktisk talt kaste seg bortover gulvet for å vinne tenniskampen. Stiv og støl i musklene er jeg også. Trening og moro; hvor mye bedre kan det bli?

Har satt meg på venteliste hos komplett.no, og skal i tillegg våke over Elkjøp med falkeblikk i den nærmeste fremtiden. For crying out loud, selv dama mi liker Wii.

Angående PS3 og Xbox 360: Nintendo Wii er jo en original og nyskapende konsoll, så jeg lurer egentlig på hva PS3 og 360 har å stille opp med i forhold, jeg. Dette gjelder vel spesielt for 360, når jeg tenker meg om. Litt bedre grafikk, hva så? Mer eller mindre samme ulla som gamle boksen. PS3 er vel litt mer ekstrem på grafikken, men er på langt nær like underholdende som den lille hvite boksen med rart navn.
Sist endret av Hedges; 18. desember 2006 kl. 21:01.
Der var Forecast Channel også klar gitt!
Ingen info om Wii har kommet på lager enda?
En kamerat av meg var på Elkjøp Tiller (trondheim) nå nettopp. Han sa at de får inn 30 stk. Wii på fredag. Mulig at de andre Elkjøp-butikkene får inn da også.
Sitat av charz0r
Fikk min Wii på lørdag. Har vel ikke gjort stort annet siden da. Har Wii Sports og Red Steel. Førstnevnte er utrolig morsomt, og Red Steel er bare helt rått. Bruker Wiimoten på en jævla smooth måte, og jeg gleder meg til å se flere FPS-spill på Nintendo Wii. Er helt imponert over denne lille hvite boksen som står ved siden av TVen - ALT gir meg en "Wow, så enkelt"-følelse. T.o.m. det å kjøpe og laste ned spill var enkelt. Så enkelt at jeg kjøpte The Legend of Zelda, Super Mario 64 og Donkey Kong. Så får vi se da, om jeg får råd til noen spill etter jul - har veldig lyst på Rayman Raving Rabbids. Inntil da får vel de andre spillene holde.

Noen som har lyst å koble Wiiene opp mot hverandre?
Vis hele sitatet...



Er det Donkey Kong og Zelda fra nintendo 64 du snakker om? Fordi jeg får bare lastet ned Mario til 64
Sitat av bamse
Er det Donkey Kong og Zelda fra nintendo 64 du snakker om? Fordi jeg får bare lastet ned Mario til 64
Vis hele sitatet...
Jeg mistenker:

The Legend of Zelda (NES)
Donkey Kong Country (SNES)
Super Mario 64 (N64)
Sitat av bamse
Er det Donkey Kong og Zelda fra nintendo 64 du snakker om? Fordi jeg får bare lastet ned Mario til 64
Vis hele sitatet...
Legend of Zelda og Donkey Kong til NES.
Hvis noen har lyst til å legge meg til som Wii Friend, er dette mitt Wii-nummer: 4657 4403 0280 4736
Send meg en PM og gi meg Wii-nummeret ditt dersom du legger meg til.
Sist endret av charz0r; 19. desember 2006 kl. 23:04.
jaja... So much for Wii! Morra mi har visst allerede kjøpt gave til meg Jeg har ikke fortalt henne hva jeg ønsker meg, hun har heller ikke spurt så lurer på hva slags crap det blir i år Håper jeg kan skaffe Wii på en annen måte
charz0r, jeg kan adde deg når jeg kommer til live og ikke er jobbnarkoman lengre. Det blir rundt julaften. Sender deg en PM når jeg kommer på det.
Sitat av simdal
jaja... So much for Wii! Morra mi har visst allerede kjøpt gave til meg Jeg har ikke fortalt henne hva jeg ønsker meg, hun har heller ikke spurt så lurer på hva slags crap det blir i år Håper jeg kan skaffe Wii på en annen måte
Vis hele sitatet...
Utakknemlige drittunge.
Enig! Bortskjemte drittunge!
Not Penny's boat
argh's Avatar
Til info: Elkjøp får inn flere Wii konsoller i morgen.

Har allerede reservert og betalt en slik at jeg kan hente den i morgen.
Sitat av simdal
jaja... So much for Wii! Morra mi har visst allerede kjøpt gave til meg Jeg har ikke fortalt henne hva jeg ønsker meg, hun har heller ikke spurt så lurer på hva slags crap det blir i år Håper jeg kan skaffe Wii på en annen måte
Vis hele sitatet...
jeg flirer hvis du får en wii men somm resten sa... utakknemelige unge. vær glad for at du får noe i det heletatt.
Sitat av argh
Til info: Elkjøp får inn flere Wii konsoller i morgen.

Har allerede reservert og betalt en slik at jeg kan hente den i morgen.
Vis hele sitatet...
Kilde?

Og gjelder det for _alle_ elkjøp butikker?
Hvordan får dere vite sånn Wii nummer dritt? :S Er det sånn greie på Wii at det går ann å chatte med hverandre eller hva?
256 poeng på bowling, noen bedre?
Sitat av bamse
Hvordan får dere vite sånn Wii nummer dritt? :S Er det sånn greie på Wii at det går ann å chatte med hverandre eller hva?
Vis hele sitatet...
Når du kaster din egen epost-adresse inn i adresseboka på Wii'en får du en mail fra wxxxxxxxxxxxxxxxx(alfakrøll)wii.com (hvor xxxxxxxxxxxxxxxx er ditt Wii-nummer). Kan brukes til å utveksle bilder og statistikk på spill, Mii'er og slikt.
Sitat av Waffel
256 poeng på bowling, noen bedre?
Vis hele sitatet...
Jævla hæstkuk Eivind. Jeg har bare 218
Slo Marjo's 215 da, menne...
hva er miier?
Yeahs, da var Zelda i boks. Sammen med en ekstra kontroll + wii play. Da har jeg: Rayman raving rabbits, Wii sports, Red Steel, Zelda, Wii play. 2x wiimotes med nunchuks til begge. En classic controller.

Mye ekstra dill jah.. :s

Mitt wii nummer

8336 4077 8634 4004
argh: Jeg lurer også på hvor du har hørt at Elkjøp får nye i morra? Og om det gjelder alle Elkjøpbutikker. Jeg bumper rett og slett spørsmålet til ChaosD.. Om det er tilfellet at dette gjelder alle Elkjøpbutikker burde jeg sove for å klare å komme meg opp tidsnok til å sikre meg en..
Not Penny's boat
argh's Avatar
En fra Elkjløp som sa dette, om det gjelder alle Elkjøp butikkene vet jeg ikke. Men vil da tippe at hvis en først får inn så kommer det sikkert et x antall til de andre også. Jeg er fra Sarpsborg, så du har jo en fin mulighet Rhox. Han sa at jeg kunne komme å hente den i dag, så da regner jeg med at dette stemmer.
Torsdag/fredag ca.

Elkjøp får vanligvis varer i slutten av hver uke. Spill og filmer kan komme hver dag.
Var tomt i hyllene hos Elkjøp, Lefdal, Expert og Expert Bonus her i distriktet. Snakka med en fyr på Expert Bonus som sa de kom til den norske importøren i går, og at de var på plass i butikkene i morra eller lørdag. Til hans butikk fikk de 5 stk, og de hadde 20 stk forhåndsbestilt. Så jeg satser på å være rask på Elkjøp eller Lefdal. Kjipt at jeg skal på jobb kl ti i morra selv, men jeg finner vel på no lurt :P
Sitat av ch0izz
Utakknemlige drittunge.
Vis hele sitatet...
jeez, hvor har du det fra? Er da takknemlig uansett da. Er da lov å bli oppgitt fordi morra mi ikke bryr seg om hva jeg har lyst på.

Sitat av jibber111
Enig! Bortskjemte drittunge!
Vis hele sitatet...
Hva vet du om det?
Sitat av simdal
Er da lov å bli oppgitt fordi morra mi ikke bryr seg om hva jeg har lyst på.
Vis hele sitatet...
Du skal være glad du får noe i det heletatt. Utakknemlige drittunge! haha
www.cdon.no Forsatt noen wii's igjen hvis dere bestiller fort.
Går ut i fra at alle har hørt om at Nintendo nå for dagene sender ut nye stropper til Wiimote'ene. Hittil har jeg bare funnet skjema for amerikanske og canadiske Wii-eiere. Hvis dere vil ha tak i ny stropp, gjør som meg: Gå inn på www.nintendo.no og send en mail til Nintendo Norge med navn, adresse og serienummeret til din Nintendo Wii.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Vel, Nintendo trenger vel neppe bekymre seg over at noen lager en Wii emulator til PC slik som ble gjort med nes/snes/n64/GB osv