Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1232
Får noen dager siden gikk det et program på Tv om Usunn Ungdom? Noen som vet om det er mulig og få tak i dette på nettet? De hadde filmet meg og noen kamerater så det hadde vært veldig stas og fått tak i dette!

Tror det gikk på Tv2, Nrk eller Nrk 2.=)
Altså jeg tror titelen var Usunn Ungdom. De hadde filma fra TG 2005 der.

Takk For Alle Svar
Send mail til Nrk og Tv2, om å få informasjon om programmet.
Vel, nå er det ikke sikkert vi tenker på det samme, men mener du ikke spillmagasinet på tv2? Vet de hadde film fra TG der.

edit: Sorry, det er nok ikke det programmet. Det var hvertfall ikke for et par dager siden.
Sist endret av eppes; 25. april 2005 kl. 22:33.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Nei det var noe om usunn ungdom at de sitter for mye forand datan og spiser usunn mat.
Hmm, gjør vi ikke alle det iblandt?
definer usunn
#Conex's Avatar
Trådstarter
mrvangen hehe.. ja vi er vel alle det.

Men det er så synd at jeg ikke husker helt hva programmet het!
usunn er en som spiser piller døgnet rundt fordi de tror det hjelper,
sunn det er og få i deg det du vil ha når du vil ha det!
samme hva folk mener om det!!!
Du ser deg selv på tv, men husker ikke hvilken kanal det var på ?
Er du tvkjendis ?, eller tar du det bare for en god fisk hvis du ser deg selv på tv?
Hvis du finner programmet, så gi oss info :P
#Conex's Avatar
Trådstarter
Nope, altså muttern så meg og kameraten min på tv.
Nå synes jeg vi er litt Off Topic, så er det noen andre som tror de har sett dette programmet på tv?

Klokka på FreakForum går feil!
Sist endret av #Conex; 25. april 2005 kl. 23:02.
Men, det som jeg syntes er litt rart, er at mediene, og alle generelt er veldig glad i å fokusere på hvor usunne vi er, men ikke på om vi er lykkelig eller ikke. Å være usunn betyr ikke ulykkelig.

Jeg ville ikke vært lykkelig om jeg ikke fikk f.eks. drikke cola, eller kjøre akebrett rett mot en vegg med visshet om at jeg treffer. Jeg liker ikke å skade meg, men jeg digger å ha det gøy. Usunt er kansje fysisk, men glede er psykisk. Jeg tror jeg velger psykisk glede framfor fysisk.

Bergens Tidende publiserte for ikke så lenge siden en artikkel. Der stod det noe veldig flott om at småfeite, røykende og drikkende dansker hadde best livskvalitet. Livskvaliteten deres var ut ifra deres egen vurdering, og når man mener man har det bra selv, har man det ikke bra da?

Så, til alle dere usunne der ut: Fortsett. Gjør det dere lykkelige å være usunn, hvorfor skal man stoppe?

*dra alt offtopic*
#Conex's Avatar
Trådstarter
Enig.. med pinnsvinet tenk hvor kjederlig livet hadde vært hvis vi skulle bare være sunne.
Kanskje det er noen i dag som har sett programmet da?
ja enig med han jeg oxo.. er jo ikke noe gøy og drive og slanke seg hele tiden, ikke spise noe søtt og ikke drikke noe søtt og sånt, da hadde det klikka for meg azz...
det som er sundt er jo ikke noe godt heller...
Vel, fedme er et helseproblem, og folk dør av det. Selvfølgelig er det ikke så smart å sulte seg for å holde seg sunn/tynn, men å gå rundt og ete hele tiden er ikke så veldig smart det heller. Er tross alt verdens største helseproblem.
Det var sikkert Puls eller FBI(Forbruker Inspektørene), dei plar ha slike innslag

Edit: Sjekk NRK.no -> WebTV og sjå litt etter det
#Conex's Avatar
Trådstarter
Har ikke en anelse av hva det er heter kan jo sikkert være en av dem!

Ser ikke ut som det er noen som har fått med seg programmet?
Ole, prøv å søk gjennom WebTV funksjonen på www.nrk.no og www.tv2.no
(Tv2 koster penger da)
#Conex's Avatar
Trådstarter
Jeg har gjort det men fant ikke noe. Så håper det er noen her som har sett det!