Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 9764
Var i Magaluf i sommer, ålreit plass om du vil bade/sole deg/kikke på toppløse på stranda om dagen, og feste på kvelden, og knulle britisk rølp. Men ville aldri dratt til magaluf med det budsjettet. Og ihvertfall ikke med kjærringa om hu er reisefølget ditt.
Jeg reiser til Ha noi, Vietnam i Mai og skal kjøpe motorsykkel og kjøre til Bangkok.. Litt Top Gear inspirert, men det blir 6 uker for under 30k med fly! Gjør noe fett, dra på eventyr!
Sitat av Cal.12 Vis innlegg
Jeg reiser til Ha noi, Vietnam i Mai og skal kjøpe motorsykkel og kjøre til Bangkok.. Litt Top Gear inspirert, men det blir 6 uker for under 30k med fly! Gjør noe fett, dra på eventyr!
Vis hele sitatet...
Pass på å ha forsikringen i orden...
Var i Cuba Mai 2013, en av de fineste plassene jeg har vært
Vi hadde 15 dager der , å hadde 4 dager i Havanna(Gamlebyen) og 11 dager i Varadero.
Havanna: Finnes utallige ting å se der! Alt fra flott natur til gamle bygninger, sigar fabrikker og Rum destillerier. Spennende by som du sitter igjen med masse minner fra.
Varadero: Fy flate.. Milevis med strender, asurblått hav, sol hver dag og utrolige hoteller. Så å si bare All-inclusive hoteller der. Mange kjekke utflukter og masse godt liv.

Vil definitivt anbefale Cuba. Lett at jeg skal dit igjen værtfall. Dyr reise dit , men billig å bo der.
Jeg vil gjerne neste gang jeg reiser dit , fordele turen litt mer, kanskje noen dager til Trinidad også, hvem vet.. Men ville gjerne tatt 5-6 dager i Havanna da det tok på å gjøre alt vi gjorde på de få dagene vi var der, å heller droppe et par late dager på Varadero. Men absolutt noe å anbefale!