Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1372
Hei
Lurte på om noen vet hvor man kan streame BMS sesong 1 episode 1 (og resten av episodene) gratis på ipad?
Takker på forhånd!
Netflix. En måned gratis prøvetid.
Gratis og gratis, men Netflix har alle 3 sesongene tilgjengelig for Norge hvorav man får en måned gratis mot og skrive inn betalingsinformasjon og sier opp. Ellers tror jeg http://isho.ws har BMS tilgjengelig. Usikker på dette altså.
Trådstarter
91 2
Sitat av mo3 Vis innlegg
Netflix. En måned gratis prøvetid.
Vis hele sitatet...
Takk, men tror ikke jeg aktiverer gratis måneden min før til sommeren. Da skal jeg til USA.
Koster jo ikke allverden for en måned med Netflix, da!
Trådstarter
91 2
Sitat av mo3 Vis innlegg
Koster jo ikke allverden for en måned med Netflix, da!
Vis hele sitatet...
Har tenkt veldig på om jeg skal kjøpe det, men etter det jeg har sett er det nesten ikke noe content på Netfix her i Norge. Er du sikker på at BMS sesongene er på den norske Netflixen? Send link? Takk for svar!
Sitat av 123ape3 Vis innlegg
Takk, men tror ikke jeg aktiverer gratis måneden min før til sommeren. Da skal jeg til USA.
Vis hele sitatet...
Du bruker 1mnd prøvetid med netflix nå, når prøvetiden går ut lager du ny netflix med ny epost adresse om du ikke har råd til de usle 79 kr i mnd.
Trådstarter
91 2
Sitat av Luc1d Vis innlegg
Du bruker 1mnd prøvetid med netflix nå, når prøvetiden går ut lager du ny netflix med ny epost adresse om du ikke har råd til de usle 79 kr i mnd.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det funker. Tror det er kortnummeret de sjekker om det er det samme.
Sitat av 123ape3 Vis innlegg
Har tenkt veldig på om jeg skal kjøpe det, men etter det jeg har sett er det nesten ikke noe content på Netfix her i Norge. Er du sikker på at BMS sesongene er på den norske Netflixen? Send link? Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Den norske-netflixen har ikke så mye innhold nei, men om du skaffer Mediahint så skal dette fungere helt fint, det gjorde det i mitt tilfelle. Da får du amerikansk innhold, mao alt egentlig.

Hvorvidt dette fungerer på iPad, aner jeg dog ikke.
Trådstarter
91 2
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Den norske-netflixen har ikke så mye innhold nei, men om du skaffer Mediahint så skal dette fungere helt fint, det gjorde det i mitt tilfelle. Da får du amerikansk innhold, mao alt egentlig.

Hvorvidt dette fungerer på iPad, aner jeg dog ikke.
Vis hele sitatet...
Takk, skal se om jeg finner ut om dette funker på ipad!
Sitat av 123ape3 Vis innlegg
Har tenkt veldig på om jeg skal kjøpe det, men etter det jeg har sett er det nesten ikke noe content på Netfix her i Norge. Er du sikker på at BMS sesongene er på den norske Netflixen? Send link? Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Norske Netflix har alle tre sesonger av BMS, ja. Ellers er det ikke vanskelig å ordne sånn at man får amerikansk Netflix her i Norge heller.