Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  146 12022
håper jeg får lastet ned når jeg kommer tilbake til min Playstation i august...
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Lurer virkelig på hvilket spill jeg skal velge. Wipeout HD ser ganske rått ut, inFamous høres bare teit ut. "Sånn som GTA, bare uten våpen og med strøm i stedet."

Da er spørsmålet, LBP eller Ratchet & Clank?
Vis hele sitatet...
LBP er intet annet enn genialt, men passer kanskje litt bedre hvis du liker/ofte har venner på besøk =) Multiplayer LBP med venner & en kald eller to, der har du mange timer morro ;>

Ratchet & Clank er også ett flott spill =) Passer(imo) dog litt mer for kvelder alene der du bare vil slappe av & game litt
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Hightime Vis innlegg
LBP er intet annet enn genialt, men passer kanskje litt bedre hvis du liker/ofte har venner på besøk =) Multiplayer LBP med venner & en kald eller to, der har du mange timer morro ;>

Ratchet & Clank er også ett flott spill =) Passer(imo) dog litt mer for kvelder alene der du bare vil slappe av & game litt
Vis hele sitatet...
OK, har ikke venner på besøk så altfor ofte, så jeg tror det blir R&C.

Er det co-op på R&C?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
OK, har ikke venner på besøk så altfor ofte, så jeg tror det blir R&C.

Er det co-op på R&C?
Vis hele sitatet...
Det var en slags multiplayer på 3'ern viss jeg husker riktig, kanskje de fremdeles har med den.
er ikke 100% sikker da
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
OK, har ikke venner på besøk så altfor ofte, så jeg tror det blir R&C.

Er det co-op på R&C?
Vis hele sitatet...
Er nokk Co op/multiplayer på det ja
Kan se ut som det stemmer at dette R&C spillet er et slags "minigame" og noe kortere enn de forrige :/
Kan kanskje være greit å ha spilt det forrige spillet, tho
Da R&C quest for booty starter opp der det forrige R&C spillet sluttet

http://en.wikipedia.org/wiki/Ratchet...uest_for_Booty
Jeg skulle logge meg inn på PS-Store nå, men da viser det seg at en annen kompis av meg har prøvd å logge inn på sin bruker på PSN med min ps3-bruker, slik at jeg bare får opp meldingen "du kan ikke logge på med en annen brukers ID (e-postadresse)" når jeg nå logger på med min virkelige bruker!

Litt kronglete forklart, men er det noen som vet hvordan jeg får fikset dette? :s
Sitat av alexanderb Vis innlegg
håper jeg får lastet ned når jeg kommer tilbake til min Playstation i august...
Vis hele sitatet...
Sitat av PSN News
* All existing PSN registrants have 30 days from when the welcome back programme goes live to redeem their content.
Vis hele sitatet...
Ser ikke sånn ut
Sist endret av pannekake2k; 4. juni 2011 kl. 02:47.
IT WORKS! Man kan skaffe seg de to spillene og 30 dager gratis abbonement
ble R&C og dead zombie på meg, spillt dead zombie i 5 min og det sugde, skal prøve litt mere i kveld å se
Sitat av pannekake2k Vis innlegg
Ser ikke sånn ut
Vis hele sitatet...
LOL. phail. vet noen om man kan velge spill on-line? i.e. på PSN via nettleser?
Da har jeg lasta ned inFamous og Ratchet & Clank. Detta blir stas.
dette gjelder bare for folk som har lagd kontoen før 20 april right?
Brurkere lagd før 21. april.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Gidder ikke lese hele tråden, men det er slik at man får disse to spilla foralltid ja, og PS-Plus i 30 dager?
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Gidder ikke lese hele tråden, men det er slik at man får disse to spilla foralltid ja, og PS-Plus i 30 dager?
Vis hele sitatet...
1 - Ja..
2 - Ja..
Får dere lastet ned noen av gratis spillene ?
Fikk lastet ned Little Big Planet, men når jeg prøvde å laste ned Wipeout var det så stor pågang på serveren at jeg ble disconnecta, men i teorien burde det funke ypperlig.
Latet akuratt ned Rathcet & Clank. Noen som vet om det er mulig å få det på engelsk?
Sitat av Tonygutten Vis innlegg
Får dere lastet ned noen av gratis spillene ?
Vis hele sitatet...
har lastet ned en stund nå, skal sjekke om de snart er ferdig
Update: elsker nettet mitt 32% på 2 timer ._.
Sist endret av Zitto; 4. juni 2011 kl. 18:47.
Sitat av MartinTi Vis innlegg
Latet akuratt ned Rathcet & Clank. Noen som vet om det er mulig å få det på engelsk?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk det på engelsk automatisk, tipper den velger språk ut ifra systemets innstillinger, da jeg har engelsk språk på ps3'en.
da prøver jeg det i håp om at den da bytter....

Det var sugent på norsk

Edit: Det fungerte tusen takk!
Sist endret av MartinTi; 4. juni 2011 kl. 18:54.
an error has occurred (80710D36)
Sitat av xenosparx Vis innlegg
Jeg fikk det på engelsk automatisk, tipper den velger språk ut ifra systemets innstillinger, da jeg har engelsk språk på ps3'en.
Vis hele sitatet...
Im saved!
GEEZAZZ!

Sitat av Tonygutten Vis innlegg
an error has occurred (80710D36)
Vis hele sitatet...
kommer opp i ny og ne når jeg er i "Store" bare trykker på runding og forsetter
kan man kjøpe tin på store nå?
This content cannot be accessed on your account.
wtf ?
Dead Nation og InFamous nedlastet, er bare å smøre seg med tålmodighet
Sitat av DarthVidar Vis innlegg
kan man kjøpe tin på store nå?
Vis hele sitatet...
trokke det
Sitat av Tonygutten Vis innlegg
This content cannot be accessed on your account.
wtf ?
Vis hele sitatet...
Skaffet du deg PSN-bruker etter 21. april?
Digg med 2 brukere da blir det Infamous, Ratchet & Clank, Wipeout HD og LBP
Sitat av alexanderb Vis innlegg
LOL. phail. vet noen om man kan velge spill on-line? i.e. på PSN via nettleser?
Vis hele sitatet...
Jeg lurer også på dette. Har ikke tilgang til PS for tiden.
DIGG!!! Dette var på tide... inFamous og LBP på meg.. stod mellom LBP og Wipeout HD, syntes Wipeout så kult ut, men igjen, jeg har alltid hatet det spillet.. og LBP virket som om var et godt valg for venner på besøk og slikt.. men glemte helt at R&C fantes da.. lurer litt på om jeg burde valgt R&C i stedet for LBP?....

Infamous var det uten tvil om at jeg skulle ha.. virker som om det var dette folk flest valgte også.. hehe! xD
Med psn+ får man jo ofte gratisspill, men stusser litt på burnout paradise som er gratis nå. Når de 30 dagene er omme, mister man da også spillet?
Sitat av Domescus Vis innlegg
DIGG!!! Dette var på tide... inFamous og LBP på meg.. stod mellom LBP og Wipeout HD, syntes Wipeout så kult ut, men igjen, jeg har alltid hatet det spillet.. og LBP virket som om var et godt valg for venner på besøk og slikt.. men glemte helt at R&C fantes da.. lurer litt på om jeg burde valgt R&C i stedet for LBP?....

Infamous var det uten tvil om at jeg skulle ha.. virker som om det var dette folk flest valgte også.. hehe! xD
Vis hele sitatet...
R&C tok meg vel omtrent 3 timer å spille igjennom, så LBP var ikke et dumt valg. Desverre hadde jeg LBP og infamous fra før så ble zombie-killer-spill og R&C på meg.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Med psn+ får man jo ofte gratisspill, men stusser litt på burnout paradise som er gratis nå. Når de 30 dagene er omme, mister man da også spillet?
Vis hele sitatet...
Som jeg har forstått det, så ja, mener jeg leste det et sted på PSN.. om ikke på nettet noe sted.. it suxx, men på en annen side så veier det jo litt opp igjen med en del gratis spill / materialer.. har nå års abonnement.. så er nå ikke akkurat bekymret.. men har alltid lurt på om abonnementet var verdt det selv...

Sitat av Elemental Vis innlegg
R&C tok meg vel omtrent 3 timer å spille igjennom, så LBP var ikke et dumt valg. Desverre hadde jeg LBP og infamous fra før så ble zombie-killer-spill og R&C på meg.
Vis hele sitatet...
Daså.. prøver også å få dama til å spille litt mer :P men hun syntes ikke stort om blod og gørr.. er mer for oss gutta tror jeg.. haha :P
menmen, hvis R&C varer maks 3 timer ca.. så tror jeg at jeg gjorde et godt valg.. takk for svar! Ble lettet nå.. hehe
R&C og InFamous

InFamous var overaskende bra!
Sitat av Zitto Vis innlegg
R&C og InFamous

InFamous var overaskende bra!
Vis hele sitatet...
Sitter å venter på nedlastningen av Infamous nå... har sett på trailerene til både infamous 1 og 2.. fyyyy jeg gleder meg til jeg får den ned.. tror det kommer til å være en av de beste spillene på PS3 for meg hehe!

Tror det blir gaming hele natta på meg så snart infamous er klar!
perfekt da, eksamen imorgen og laster ned infamous idag :P
Vist noen her har prøvd Just Cause 2
så er infamous litt likt
du kan klatre på vegger til du sitter på taket
det er sånn freeplay/oppdrag likt som GTA <3
Sitat av Zitto Vis innlegg
Vist noen her har prøvd Just Cause 2
så er infamous litt likt
du kan klatre på vegger til du sitter på taket
det er sånn freeplay/oppdrag likt som GTA <3
Vis hele sitatet...
Så nettopp på Just Cause 2 trailer på youtube,

http://www.youtube.com/watch?v=5kjs-SC70Wg

det så jo døds kult ut! finner den nå ikke på PSN.. finner masse add ons.. :P
nå er nok jeg ganske sent ute.. men er spillet ute i butikkene?...
har veldig lyst på fire gratis spill selv... men når ikke noen PS3 før i August. :-(
[COLOR="Red"]ADVARSEL:[/COLOR]
Dead Nation suger balle. Ikke last det ned. Et gjennomsnitts miniclip-spill er bedre.
Sitat av Critiqueque Vis innlegg
[COLOR="Red"]ADVARSEL:[/COLOR]
Dead Nation suger balle. Ikke last det ned. Et gjennomsnitts miniclip-spill er bedre.
Vis hele sitatet...
Er det dritkjedelig alene, men coop er det helt kurrant underholdning.
Holy shit som ps3'n stjeler av nettet mitt
InFamous annbefales på det beste!
minner om GTA, du får muligheten om og være snill og hjelpe eller slem og drepe
Jeg liker multiplayerspill best. Litt glad i zombie spill og, så jeg prøvde meg på dead nation.
Funker som tidsfordriv alene, men er du 2 eller fler som spiller + skype er deg ganske bra underholdning :P
Det andre spillet jeg tok, uten å tenke, var ratchet and clank. Aner ikke hvorfor jeg tok det fordi det var dritkjedelig.
Har lastet ned infamous og little big planet nå, bare spilt infamous hittil og det virker ganske ålreit. Ikke akkurat sykt fett, men moro å sitte og pusle litt med ;-)
Sitat av Critiqueque Vis innlegg
[COLOR="Red"]ADVARSEL:[/COLOR]
Dead Nation suger balle. Ikke last det ned. Et gjennomsnitts miniclip-spill er bedre.
Vis hele sitatet...
det tok jeg også, angrer på at jeg ikke tok litteB i stede..