Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 14891
Sitat av mo3 Vis innlegg
syns jeg ikke xbox og ps3 har noe forskjell spillmessig.
Vis hele sitatet...
Uncharted og Little Big Planet
Dere som snakker om hacker på ps3 online er enten whinere eller komplette idioter
PS3 - Mediaspiller Excellento!
Xbox - Gaming Perfecto!

Mye bedre onlinesystem til 360'en synes jeg personlig. Bedre kontroller.

Ja, du må betale 159,- pr. 3 mnd, men det som er sykt, er at det fortsatt er verdt det!


EDIT:

Hahaha, du får ikke 1080p gjennom RCA x]


Kjøp en Xbox 360 Slim, bruk HDMI, gjerne Optisk lyd<3

Sitat av fxxked Vis innlegg
Uncharted og Little Big Planet
Vis hele sitatet...
Ikke noe stor fan, men Halo?
Sist endret av I ChiiSSii I x; 10. januar 2011 kl. 16:36.
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Spillkonsoller bruker vi til spill, Bluray/dvd spiller bruker vi til FILM!
Vis hele sitatet...
Ja, men spillene til ps3 er på blurayplater som har plater på 50gb... (noe xbox fanboys ikke forstår)
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
Vanlig Xbox 360 følger det med RGB kabel
Bruker den på projektoren min og den får eg Full HD, 1080P.
Vis hele sitatet...
Rart, jeg får ikke full HD med kabelen som fulgte med XboXen min, jeg måtte kjøpe HDMI kabel.
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Ja, men spillene til ps3 er på blurayplater som har plater på 50gb... (noe xbox fanboys ikke forstår)
Vis hele sitatet...
Ja, men man trenger ikke 50 GB for et spill...
Kan få kvalitet og kvantitet på en normal DVD-plate!
Sitat av Phenobix Vis innlegg
Rart, jeg får ikke full HD med kabelen som fulgte med XboXen min, jeg måtte kjøpe HDMI kabel.
Vis hele sitatet...
Er ikke i alle pakker denne kabelen var med i. Bland annet i "billigpakker" er ikke denne med. Da får du bare standardkabelen som ikke er noe særlig til skikkelige tver
Jeg har hatt begge konsollene, og jeg vil anbefale:
Playstation 3.

Xbox360 har mange bra spill... MEN!
RROD, feil på dvd-leser, det at den bruker dvd-plater, kontrollere som må byttes batteri på temmelig ofte og at du må betale for online-spilling med venner.
Dette er de store minus med xbox.

Ps3 har også en del feil, men hittil er det den jeg liker best av begge konsollene.

Gå får det vennene dine har, rett og slett.
HøyRisiko Psykopat
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
EDIT:

Hahaha, du får ikke 1080p gjennom RCA x]


Kjøp en Xbox 360 Slim, bruk HDMI, gjerne Optisk lyd<3



Ikke noe stor fan, men Halo?
Vis hele sitatet...
Sitat Wikipedia: Digital component video is slowly becoming popular in both computer and home-theatre applications. Component video is capable of carrying signals such as 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i and 1080p, and new high definition TVs support the use of component video up to their native resolution.

http://en.wikipedia.org/wiki/Component_video

Var ikkje RCA eg sa.
Sist endret av OlaWaagen; 10. januar 2011 kl. 17:11.
+ At du må lyd-isolere tv-benken mens du spiller Xbox, den BRÅKER Ihvertfall den gamle, om den helt nye bråker like mye veit eg ikkje

Gå for det DU føler for, det som tar det spillet du vil spille, og/eller det dine venner bruker. Det er mye morsommere og spille online sammen med venner.

Et klipp fra Spillmagasinet.no

http://i197.photobucket.com/albums/aa308/JVMyhre/10ee2c52.jpg

EDIT: Så nå at dette var for de game modellene, finner mye info ang. de nye modellene her. <- Trykkbar
Sist endret av JVMyhre; 10. januar 2011 kl. 17:34.
We got machetes!
Har selv Xbox360, Men hadde jeg hatt det valget du har nå hadde jeg handla PS3 !
Dessuten ble PS3 åpnet i går; dvs verktøyet for å gjøre det selv uten dongle kom i går. Man kan spille emulator spill og det kommer en del godsnacks av homebrew etterhvert som sansynligvis vil gi høyere kompatibilitet når det kommer til mediefiler.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Spillkonsoller bruker vi til spill, Bluray/dvd spiller bruker vi til FILM!
Vis hele sitatet...
Du har misforstått, med Xbox er utviklere begrenset til kapasiteten til duallayer-plater for eventuelle spill.

Med Xbox er begrensingen størrelsesbegrensningen for bluray, forøvrig, hvorfor separere ? Jeg bruker PS3 og Xbox360 som mediasenter og gamekonsoll.

Sitat av Susehuet Vis innlegg
Spillkonsoller bruker vi til spill, Bluray/dvd spiller bruker vi til FILM!
Vis hele sitatet...
Sitat av fxxked Vis innlegg
Uncharted og Little Big Planet
Vis hele sitatet...
La oss ikke glemme hvor Survival horror lever og ånder, nemlig.
Sitat av monkholm Vis innlegg
Jeg har begge og x-box 360 blir aldri brukt- PS3 er utrolig mye bedre
Vis hele sitatet...
Herregud, dette blir bare idiotisk å si..

Jeg mener Xbox er best pga spillene og online mulighetene. Jeg sier ikke at PS3 er dårlig fordi det er den overhodet ikke, men man må vurdere etter spill/venner og priotiteringer.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av iMoan Vis innlegg
Herregud, dette blir bare idiotisk å si..

Jeg mener Xbox er best pga spillene og online mulighetene. Jeg sier ikke at PS3 er dårlig fordi det er den overhodet ikke, men man må vurdere etter spill/venner og priotiteringer.
Vis hele sitatet...
For oss som er vokst opp med konsoller uten internett er sosialiseringsbiten mest /retard.

Derfor er jeg enig med overnevnte, PS3'en gir meg utrolig mye mer enn Xboxen, derfor jeg sitter 95%\3% ved de respektivt (2% går til wiien også).
Sitat av iMoan Vis innlegg
Herregud, dette blir bare idiotisk å si..

Jeg mener Xbox er best pga spillene og online mulighetene. Jeg sier ikke at PS3 er dårlig fordi det er den overhodet ikke, men man må vurdere etter spill/venner og priotiteringer.
Vis hele sitatet...
Hvilke online muligheter er bedre på xbox enn PS3? Og er det verdt 600kr året?

Susehuet: Hadde xbox hatt Blu-ray hadde du aldri sagt det...
Sist endret av Xernox; 10. januar 2011 kl. 21:08.
Sitat av iMoan Vis innlegg
Herregud, dette blir bare idiotisk å si..

Jeg mener Xbox er best pga spillene og online mulighetene. Jeg sier ikke at PS3 er dårlig fordi det er den overhodet ikke, men man må vurdere etter spill/venner og priotiteringer.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det idiotisk? Kan ikke han mene at PS3 er mye bedre? fanboy.
Han mener at PS3 er utrolig mye bedre, dette er jo selfølgelig feil. De er to konsoller på lik linje med forskjellige "extras" PS3 har blu-ray og gratis online. Xbox har cross game party chat, videokonferanser, direktenedlasting av full HD filmer, Halo og konsollen er også minst. Det er idiotisk å si at " PS3 ER SYKT MYE BEDRE ENN XBOX" det håper jeg dere skjønner..
Og ja, jeg har begge konsoller men bruker xbox mest fordi jeg spiller mye online. Sist jeg brukte PS3 var da Uncharted 2 kom ut som var ett kjempebra spill.

Det er ett spørsmål om hva dine venner har og hva du prioriterer.
Sist endret av iMoan; 10. januar 2011 kl. 21:13.
Hvis han har begge to og mener at PS3 er mye bedre, hvorfor skal ikke han få lov til det? Det er bare hans mening.
Sist endret av nikons; 10. januar 2011 kl. 21:14.
Det kan han gjerne få lov til men han kan ikke si at PS3 er UTROLIG mye bedre.. det stemmer jo bare ikke.
XBOX FTW , om du vil game online, Ps er litt mere preget av hackere.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
XBOX FTW , om du vil game online, Ps er litt mere preget av hackere.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Jeg har 10 dager played på MW2 og har ikke møtt en hacker.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
XBOX FTW , om du vil game online, Ps er litt mere preget av hackere.
Vis hele sitatet...
Knallargument, da er Xbox preget mer av crackere som haxxorlollere sine eksbåwks med chips and lulz.
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Funker fett med HDMI og
Vis hele sitatet...
Vist faen gjør d det!
10ooo ganger bedre, Å btw er ofte tilbud på live, 350 året/ noen ganger 10 kr/ mnd
SONY HAR TAPT KAMPEN MOT HACKERE!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Vist faen gjør d det!
10ooo ganger bedre, Å btw er ofte tilbud på live, 350 året/ noen ganger 10 kr/ mnd
SONY HAR TAPT KAMPEN MOT HACKERE!
Vis hele sitatet...
Kilde? Titegn
Sitat av sam500 Vis innlegg
Kilde? Titegn
Vis hele sitatet...
Innpå forsiden på xboxen står d innimellom tilbud.
Jeg har begge og jeg synes PS3 er bedre når det gjelder mediamaskin,
Xbox360 synes jeg er bedre til spill (mest pga kontrolleren).

Endte med at jeg kjøpte PS3 etter mye tull med Xobox`en, 2 spill ble ødelakt fordi noen så vidt kom borti xboxe`n, mye tull med rødt lys osv.

Har ikke hatt Ps3`n like lenge(litt over et år) så får se hvordan det kommer til og gå med den framover, men til nå ser det lovende ut.
Synes blandt annet at menyen på PS er bedre en på Xbox.

Bruker PS3`en 90% og xbox`en de resterende 10% når jeg bruker konsollene.
Sist endret av JohnKimble; 10. januar 2011 kl. 22:20.
Har selv en xbox 360 skulle ønske jeg hadde ps3. ps3 er gratis å spille online, fler av vennene mine har ps3 (vet ikke hva dine har, men det er en viktig faktor) Om du først har betalt med kredittkort for xbox live gold membership, må du RINGE til kundeservice for å avbestille (høres ikke så ille ut, men er sykt irriterende at man ikke bare kna trykke "cancel memebership"! PS3 har vel overall bedre grafikk, funker fett som mediasenter (det gjør xboxen og) og begge maskinene har gode tilkoblinger for lyd! PS3 får du og med en meget bra bluray spiller
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Innpå forsiden på xboxen står d innimellom tilbud.
Vis hele sitatet...
Knall å lese FUD fra en produsent mot en annen, det er normalt sett 99% bullshit uansett.

Det er som om IBM skulle skrive "LOL DELL SUGER BALLENIGGER, KJØP IBM I DAG!!!" på forsiden, og du skulle tro det.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Vist faen gjør d det!
10ooo ganger bedre, Å btw er ofte tilbud på live, 350 året/ noen ganger 10 kr/ mnd
SONY HAR TAPT KAMPEN MOT HACKERE!
Vis hele sitatet...
Den kampen tapte jo xbox for flere år siden...
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Har selv en xbox 360 skulle ønske jeg hadde ps3. ps3 er gratis å spille online, fler av vennene mine har ps3 (vet ikke hva dine har, men det er en viktig faktor) Om du først har betalt med kredittkort for xbox live gold membership, må du RINGE til kundeservice for å avbestille (høres ikke så ille ut, men er sykt irriterende at man ikke bare kna trykke "cancel memebership"! PS3 har vel overall bedre grafikk, funker fett som mediasenter (det gjør xboxen og) og begge maskinene har gode tilkoblinger for lyd! PS3 får du og med en meget bra bluray spiller
Vis hele sitatet...
Ja, Ps er en Veldig bra konsoll. Det har kanskje også litt med å si hva vannene dine har ja. Men om du skaffer deg litt stæsj på xboxen, har en bra tv også bruker du hdmi kabel, da blir nok xboxen minst like bra. Xboxen er bedre online, det er min påstand. Personlig syntes jeg xboxen er mere enn bra nok. Når d gjelder dvd'er er den ikke så dårlig som jeg ser noen har skrevet. Den kjører filmer i fin kvalitet. Personlig mener jeg at skal du ha film går det ann å kjøre i dvd-spiller i stedet. MEN xboxen funker fjell på d å.
... på PS3 må du jo slutte å spille etter noen timer fordi du har så jævla vondt i hånda etter stygge kontrollen. Med [COLOR="Red"]XBOX[/COLOR] kontrollen kan du til og med sitte med i hånda sjæl om du sitter å ser på tv uten og kjenne en dritt. Behagelig kontroll kaller vi det! [COLOR="Red"]XBOX[/COLOR] FTW!
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
Sitat Wikipedia: Digital component video is slowly becoming popular in both computer and home-theatre applications. Component video is capable of carrying signals such as 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i and 1080p, and new high definition TVs support the use of component video up to their native resolution.

http://en.wikipedia.org/wiki/Component_video

Var ikkje RCA eg sa.
Vis hele sitatet...
Oi, hehe... Trodde du mente RCA, ikke komponent
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Susehuet Vis innlegg
... på PS3 må du jo slutte å spille etter noen timer fordi du har så jævla vondt i hånda etter stygge kontrollen. Med [COLOR=red]XBOX[/COLOR] kontrollen kan du til og med sitte med i hånda sjæl om du sitter å ser på tv uten og kjenne en dritt. Behagelig kontroll kaller vi det! [COLOR=red]XBOX[/COLOR] FTW!
Vis hele sitatet...
Argumentene dine blir ikke akkurat noe bedre ettersom tråden progresserer, dette er jo høyst individuelle ting som noen foretrekker kontra andre, og jeg personlig synes at jeg får benskjørhet av å bruke Xboxkontrolleren, dog kan jeg gjerne ligge på sofaen i 8 timer med PS3kontrolleren.

Kom med et faktisk argument, så kan vi diskutere.
Kjøp det kompisene dine har ;D
Så kan dere spille sammen.
Sitat av Susehuet Vis innlegg
... på PS3 må du jo slutte å spille etter noen timer fordi du har så jævla vondt i hånda etter stygge kontrollen. Med [COLOR="Red"]XBOX[/COLOR] kontrollen kan du til og med sitte med i hånda sjæl om du sitter å ser på tv uten og kjenne en dritt. Behagelig kontroll kaller vi det! [COLOR="Red"]XBOX[/COLOR] FTW!
Vis hele sitatet...
Med xbox kan du ikke sitte mer enn 2 timer fordi du får så vondt i øya av å se på konsollen.
Kom med bedre argumenter please.
Ja ok, xbox kontroll er bra, men du kan ikke si at ps kontrollen er dårlig.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Med xbox kan du ikke sitte mer enn 2 timer fordi du får så vondt i øya av å se på konsollen.
Kom med bedre argumenter please.
Ja ok, xbox kontroll er bra, men du kan ikke si at ps kontrollen er dårlig.
Vis hele sitatet...
Vondt i øya for å se på konsollen? Ke mene du?

Ånei, PS kontroller er ikke dårlig, men xbox kontrollen er bedre
Sist endret av Susehuet; 10. januar 2011 kl. 22:36.
Ps kontrollen er ikke så god , er enig i det. Men d er nok ikke argument for å velge xbox :P
Å velge xbox/ps går nok mest etter interesser. Er du glad i onlinegaming etc er xbox nok d beste valget.
Men alle sier xbox suger i kvalitet , dvder åsånt, men den gjør IKKE det! Har du hdmi kabel er kvaliteten økt til de grader, å film er fett.
Ps har tross alt blueray. Men det er ikke alt spør du meg. Men det kan nok være mine interesser som gjør så jeg står så sterkt for Xbox .
Xbox FTW <3
Tror du blir ganske fort vandt til kontrollen
Så hvis ikke du har noen venner som har xbox eller ps3 som du kan byttelåne og spille med, så er jo xbox billigere men ps3 har Blu-Ray.
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Om du først har betalt med kredittkort for xbox live gold membership, må du RINGE til kundeservice for å avbestille (høres ikke så ille ut, men er sykt irriterende at man ikke bare kna trykke "cancel memebership"!
Vis hele sitatet...
Du trenger bare å klikke på Cancel Payment.
Eller skifte Subscription Type, fra gold til Silver
Sist endret av Fredrikfez; 11. januar 2011 kl. 19:27.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Ps kontrollen er ikke så god , er enig i det. Men d er nok ikke argument for å velge xbox :P
Å velge xbox/ps går nok mest etter interesser. Er du glad i onlinegaming etc er xbox nok d beste valget.
Xbox FTW <3
Vis hele sitatet...
Du har ingen rett til å si xbox er bedre på online gaming. Vedder på at det er helt likt på feks black ops både på PS3 og xbox. forskjellen er at vi får det gratis
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Dere sitter å krangler om hva som er best av bæsj tilsatt litt salt, og bæsj tilsatt litt sukker.

Konsoll er noe drit og utdatert. Pc er tingen!
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du har ingen rett til å si xbox er bedre på online gaming. Vedder på at det er helt likt på feks black ops både på PS3 og xbox. forskjellen er at vi får det gratis
Vis hele sitatet...
Ps3=Gratis + mere hackere, noe jeg vet stemmer. Det går lettere ann å hacke på ps3 uten å bli oppdaget.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Ps3=Gratis + mere hackere, noe jeg vet stemmer. Det går lettere ann å hacke på ps3 uten å bli oppdaget.
Vis hele sitatet...
Gratis + ingen hackere. Hilsen en som faktisk spiller på PS.
Og skulle de hacke, blir de lett oppdaget og får KONSOLLEN sin bannet fra PSN.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Ps3=Gratis + mere hackere, noe jeg vet stemmer. Det går lettere ann å hacke på ps3 uten å bli oppdaget.
Vis hele sitatet...
Ja, vi venter enda på en kilde som er non-biased fra deg, ellers er det jo bare bullshit og svada du kommer med.
På et år med Xbox Live (ellerhvadet heter, muligheter for online spilling osv), tjener du inn en Playstation 3.
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Dere sitter å krangler om hva som er best av bæsj tilsatt litt salt, og bæsj tilsatt litt sukker.

Konsoll er noe drit og utdatert. Pc er tingen!
Vis hele sitatet...
Beklager å si det, men pga hacking og piratisering så er PC dessverre utdatert (noe jeg syns er dritt).
Håper de begynner å lage gode spill igjen til pc.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
På et år med Xbox Live (ellerhvadet heter, muligheter for online spilling osv), tjener du inn en Playstation 3.
Vis hele sitatet...
Et år med live=vanligvis 5-600 kr/ ÅRET men ofte tilbud med 300 året eller 10kr måneden ..

Å det er litt lettere å hacke en ps, MEn d må ikke bety at det kryr av det. Andre ting som er digg med xbox er at d er SOSIALT : D
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Et år med live=vanligvis 5-600 kr/ ÅRET men ofte tilbud med 300 året eller 10kr måneden ..

Å det er litt lettere å hacke en ps, MEn d må ikke bety at det kryr av det. Andre ting som er digg med xbox er at d er SOSIALT : D
Vis hele sitatet...
Playstation 3 er og sosialt.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Playstation 3 er og sosialt.
Vis hele sitatet...
JoA men ikke like mye som xbox?