Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 2819
Hei! Jeg har nylig funnet ut av at foreldrene mine ikke liker produkter som er produsert i Kina, ikke bare fordi det er dårligere kvalitet enn et annet land, men fordi de prøver å ta over verden ved å drepe oss, mener de. De ga meg et eksempel, hvis man kjøper et stearinlys fra Kina, kan de ha putter gift stoffer inn i lyset så vi blir kvelt. Da jeg prøvde å protestere sa de at jeg kommer til å skjønne det hvis jeg studerer mer historie, jeg gadd ikke å argumentere mer. Jeg har også hørt fra noen av vennene mine om at Kina kommer til å ta over verden, men uten vold eller drap. De sa at de kommer til å gjøre verden bedre å leve i. Så hva er det som er sant her? Og hvorfor akkurat Kina og ikke U.S.A?
Hva slags grunnlag har de for dette? Jeg ser ingen god grunn for at kina skal ta over verden ved å kvele oss med sterinlys. Det er større fare for at usa skal ta over enn kina.

Ellers fikk jeg meg en god latter av foreldra dine, så takk for det
At de sier at du vil skjønne mer hvis du studerer mer historie betyr i grunn bare at de ikke klarer å forklare hvorfor de mener dette. Bunnløse konspirajonsteorier.
Kina dreper oss med alle produktene sine?

Jeg har faktisk ikke ledd så mye på lenge som da jeg leste om stearinlys teorien til foreldrene dine!

Hils de og si at Dvergen gjerne tar opp debatten med de


Dvergen
Sist endret av Dvergen; 10. februar 2010 kl. 10:30.
Trådstarter