Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 10935
Fy f*** det der så ikke bra ut.... hu må jo være helt blind om hun ikke skjønner at her har hun gjort en dårlig jobb og faktisk ødelagt en del av utseende ditt. Gå til media, hu har tydeligvis ikke nok selvinnsikt til å forstå hva hu har gjort mot deg.
få tak i en venn av deg, eller bekjent som virkelig kan snakke for seg og ta å rævkjør henne skikkelig!! (med ord, ikke fysisk) la henne få dårlig selvtillit..
virker som om hun gir blanke faan, det er tross alt noen ¨år siden.
mas på henne, skaff deg et krav og stå på det. til hun evt bøyer seg litt etter.
prøv å ikke krangle, men vær sterk
Du får trøste deg med han her i mellomtiden

http://www.break.com/index/dude-has-...omments-target
Sist endret av DontYouKnow; 15. januar 2010 kl. 19:46.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Hahahha veldig komisk :P
Jeg bare må spørre, hvorfor tattoverer man øyenbryn når man har (Forhåpentligvis) to naturlige fra før av? Barberer man vekk hårene? Jeg skjønner ikke siden de fleste jentene jeg kjenner napper øyenbrynene til ønskelig størrelse/form.
Sitat av margido Vis innlegg
Jeg bare må spørre, hvorfor tattoverer man øyenbryn når man har (Forhåpentligvis) to naturlige fra før av? Barberer man vekk hårene? Jeg skjønner ikke siden de fleste jentene jeg kjenner napper øyenbrynene til ønskelig størrelse/form.
Vis hele sitatet...
Prøv å barbere bort øyebryna dine og se åssen du ser ut da, det er ikke alle som er utstyrt med like tydelige øyebryn. Øyebryn er veldig viktig for komunikasjon mennesker imellom, veldig mange ansiktsavtrykk er avhengig av at du har synlige øyebryn, derfor er det noen som velger permanent makeup på foreksempel øyebryn.
Sitat av methewall Vis innlegg
Prøv å barbere bort øyebryna dine og se åssen du ser ut da, det er ikke alle som er utstyrt med like tydelige øyebryn. Øyebryn er veldig viktig for komunikasjon mennesker imellom, veldig mange ansiktsavtrykk er avhengig av at du har synlige øyebryn, derfor er det noen som velger permanent makeup på foreksempel øyebryn.
Vis hele sitatet...
Hvis du ser _BILDE_ av øyebrynene hennes så er det langt bedre en standaren jeg har oppe i hodet. Så det er ikke der det ligger.
Beate; har du tenkt noe på det å gå til media slik noen andre her foreslår?


Sitat av methewall Vis innlegg
Prøv å barbere bort øyebryna dine og se åssen du ser ut da, det er ikke alle som er utstyrt med like tydelige øyebryn. Øyebryn er veldig viktig for komunikasjon mennesker imellom, veldig mange ansiktsavtrykk er avhengig av at du har synlige øyebryn, derfor er det noen som velger permanent makeup på foreksempel øyebryn.
Vis hele sitatet...
Hmm. Jeg tviler veldig sterkt på at noen tatoverer øyenbryn med grunnlag av at de vil kommunisere bedre med andre.
Sist endret av skolms; 16. januar 2010 kl. 22:59.
Sitat av methewall Vis innlegg
Prøv å barbere bort øyebryna dine og se åssen du ser ut da, det er ikke alle som er utstyrt med like tydelige øyebryn. Øyebryn er veldig viktig for komunikasjon mennesker imellom, veldig mange ansiktsavtrykk er avhengig av at du har synlige øyebryn, derfor er det noen som velger permanent makeup på foreksempel øyebryn.
Vis hele sitatet...
Slik jeg ser det hadde jeg skjønt om trådstarter ikke hadde hatt tydelige øyenbryn, men etter som jeg studerer bildet har hun det. Så derfor skjønner jeg ikke hvorfor man tattoverer øyenbryn når man har to stk fra før av? Skjønner de som har øyenbryn som nesten ikke synes, men er derfor jeg spør når det gjelder denne saken.
Tatoveringen skal simulere sminke på øyenbrynene, ikke nødvendigvis erstatte dem.
Sitat av skolms Vis innlegg
Hmm. Jeg tviler veldig sterkt på at noen tatoverer øyenbryn med grunnlag av at de vil kommunisere bedre med andre.
Vis hele sitatet...
Det har seg slik at jeg kjenner en som har gjort det, nettopp av denne grunn og hørt om andre tilfeller, hvorfor trådstarter gjorde det må hun svare på, men jeg svarte på spørsmålet som var ....
Sitat av margido Vis innlegg
Jeg bare må spørre, hvorfor tattoverer man øyenbryn når man har (Forhåpentligvis) to naturlige fra før av? Barberer man vekk hårene? Jeg skjønner ikke siden de fleste jentene jeg kjenner napper øyenbrynene til ønskelig størrelse/form.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte ikke nødvendigvis på dette tilfelle.
Sist endret av Veggen; 17. januar 2010 kl. 00:16.
igjen se mitt svar makeuptattoo er for folk som vil slippe stress med og sminke seg.

Mange svaksynte eller lettere handikappete personer velger også og tatovere seg med makeup fordi di ikke klarere det selv.

øyenbryn og lipliner er vel de mest populære variantene. I dagens sminkesamfunn er det utrolig mye tid som går med på sminking, og for en travel forretningskvinne er feks. 30 min hver dag mye, time is money

Og utifra bildene så er det tydeligt sminkebehovet som var tiltenkt og dekkes med en tattoo.
Men åssen i helvete kan hun bomme så jævlig? Hun fortjener og bli hengt ut bigtime..

Men et spørsmål til trådstarter, hvorfor har du ventet 2 år før du klager, om jeg har forstått rett?
Trådstarter
27 2
å tatovere bryn kan være mange grunner til, for meg så var det for å slippe å sminke meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda. Grunnen til at jeg har ventet så lenge er mange, det er ikke mer enn 1 år siden jeg var der og henne skulle fikse de gratis. å etter det har jeg hatt et ganske travelt liv, derfor har det ikke vært noe av høy prioritet. men nå vil jeg ha de vekk, men trur jeg bare tar ii mot det henne tilbyr så får jeg bare spytte inn resten selv. HAr ikke noen lover jeg kan stå på så er ikke så sikker på at jeg kommer noen vei, dessverre.
Sitat av Beate Vis innlegg
men trur jeg bare tar ii mot det henne tilbyr så får jeg bare spytte inn resten selv.
Vis hele sitatet...
Det hun har tilbudt så langt var en dårlig jobb. Gå til et skikkelig sted og se hva de kan gjøre.
Trådstarter
27 2
har gjort det. er umulig å rette opp. må ta laser fikk høre at det var det værste de hadde sett når jeg viste de fram.:S
Sitat av Beate Vis innlegg
har gjort det. er umulig å rette opp. må ta laser fikk høre at det var det værste de hadde sett når jeg viste de fram.:S
Vis hele sitatet...
Så se å gå til media i stor stil! Ikke bare med tanke på deg selv, men kanskje for andre også? Tipper ingen vil bli tattovert av samme dame, og da er det vel en idè å kjøre henne opp i media så folk blir oppmerksomme på henne!?

Du har vel ingenting å tape på dette, jo mer du kan få ut av dette jo mer "win" er det for deg... Og det er sykt hva media kan gjøre for deg!
Sist endret av maggii; 18. januar 2010 kl. 11:38. Grunn: skriveleif
Herregud, hun der har virkelig ikke øye til å tattoovere.
Hva heter sjappa?
Trådstarter
27 2
jeg gjorde det på Nongs Thaiaroma. :/
25000-tusenkronerstipset til VG
Sorry for å være drittsekk, men, navnet bør vel si det meste??
Nongs Thaiaroma...
Hører jeg thaiaroma tenker jeg chili, hvitløk, sitrongress, ingefær, lime++ ikke tattoo.

Menmen, gjort er gjort. Du får satse på at laser ordner så det blir bra igjen. Så får du stikke et annet sted hvis det blir en neste gang.
Trådstarter
27 2
det er et veldig brukt spa etter hva jeg fikk inntrykk av, å henne har jo gjort flere bra arbeid. men jeg vet ikke jeg. kanskje jeg bare var ektrem uheldig. Jeg vet ikke, jeg er den første som klager hos henne hevrtfall. Å Thailand og kina er jo de landene som har vært mest populære innenfor permanent makeup, så ser ikke det som noe nedtur at henne er derfra. Kunne ikke lukte at det ville bli sånn. :/
Hahaha,ikke meningen å le altså,men dette var litt gøy,synd for deg,men historien er ganske gøy for meg det ikke gjelder=)
Hvorfor gjøre noe slikt?Hvorfor ikke være fornøyd med det man har??
Man bruker som regel å savne det man har når man har gjort noen forandringer....
At du tenker på å ta til takke med 1000 kr når hun skulle dekket hele "repareringen" av sitt egne dårlige arbeid gjør meg nesten sint. Hvorfor lar du henne tråkke på deg slik? Hun gjorde en fantastisk dårlig jobb, og når hun tydeligvis ikke klarer å ordne opp i det selv så er det ikke annet enn rett og rimelig at hun betaler for at noen andre kan fikse opp i dette. Om hun nekter så truer du med å gå til media. Stå på ditt, og krev erstatning!

I utgangspunktet er jeg ikke udelt positiv om å gi håndtverkere dårlig publisitet, da det kan ødelegge mye for dem seinere, men når man som håndtverker ikke har moral nok til å gjøre opp for seg og ta ansvar når man har utført dårlig arbeid så fortjener andre å vite at dette er en håndtverker man bør holde seg unna!
Sitat av Miss Oslo Vis innlegg
Hahaha,ikke meningen å le altså,men dette var litt gøy,synd for deg,men historien er ganske gøy for meg det ikke gjelder=)
Hvorfor gjøre noe slikt?Hvorfor ikke være fornøyd med det man har??
Man bruker som regel å savne det man har når man har gjort noen forandringer....
Vis hele sitatet...
Dummeste og mest meningsløse innlegget jeg har lest på.. flere timer. Hvis ikke du har noe ordentlig å komme med så hold deg fra å svare.

Trådstarter: Kontakt advokat og rådfør deg med dem før du slår deg til ro med skarve 1000kr. Hvis tatovøren vet hun tar feil er dette akkurat den taktikken hun ville brukt.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Miss Oslo Vis innlegg
Hahaha,ikke meningen å le altså,men dette var litt gøy,synd for deg,men historien er ganske gøy for meg det ikke gjelder=)
Hvorfor gjøre noe slikt?Hvorfor ikke være fornøyd med det man har??
Man bruker som regel å savne det man har når man har gjort noen forandringer....
Vis hele sitatet...
Det er vel revnende likegyldig hvorfor hun har gjort det, og hun er vel ikke den første i verdenshistorien som ikke "er fornøyd med det man har". Ser ikke at dette innlegget ditt bidrar med så mye i diskusjonen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nei jeg er her bare for å kommentere,når man legge ut noe slikt,vil man alltid få noen som ler,og jeg er den som ler av dette...
Altså drar man et sted for å få noe som er permanent,så sjekker man ut litt mer enn det første man finner,allerede når hun skrev navnet på stedet,så ringte det en alarm i mitt hodet værtfall,hadde eller gått til et tattoerings shappe,eller noe som virker som litt mer stabilt...Det med å sjekke ut ting er en fin ting=)
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Vel, etterpåklokskap er en fin bil. Ditt innlegg er dog ikke til NOEN hjelp i denne debatten som ikke omhandler hva hun burde og ikke burde ha gjort, men hva hun skal gjøre for å få ordnet problemet.
Sitat av Beate Vis innlegg
det er aldersgrense 18 år, men de tatoverer med foresattes samtykke sist jeg sjekket på en tatoverings butikk. Men kan hende dette er noe de bestemmer selv.
Vis hele sitatet...
Skrev dine foreldre under på noe da dette ble gjort?
Sitat av Miss Oslo Vis innlegg
Nei jeg er her bare for å kommentere,når man legge ut noe slikt,vil man alltid få noen som ler,og jeg er den som ler av dette...
Altså drar man et sted for å få noe som er permanent,så sjekker man ut litt mer enn det første man finner,allerede når hun skrev navnet på stedet,så ringte det en alarm i mitt hodet værtfall,hadde eller gått til et tattoerings shappe,eller noe som virker som litt mer stabilt...Det med å sjekke ut ting er en fin ting=)
Vis hele sitatet...
Du kan jo begynne med en beklagelse, for din latterlige rettferdiggjøring av ditt innlegg er ikke akkurat et verdig forsøk på å få beholde brukerkontoen din her på forumet. Medlemskap i nettsamfunn er ikke en menneskerett.
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Som det er nevnt tidligere er det ingen lovfestet aldersgrense på tattovering i Norge, men de seriøse aktørene velger stort sett å ha 18-årsgrense
Så lenge man ikke er myndig har ingen rett til ingrep av denne sorten selv med vedkommendes samtykke.

Men uansett så er det litt seint å reklamere 2 år etter,
hadde du sagt ifra da hevelsen gikk over, ville det vært i rimelig tid, evt uka etter.

Men mer enn 6 mnder etter... det høres mer ut som etterpåklokskap enn reklamasjon.
Sist endret av fxxked; 3. februar 2010 kl. 11:38.
Sitat av FomleFant Vis innlegg
Vel, etterpåklokskap er en fin bil. Ditt innlegg er dog ikke til NOEN hjelp i denne debatten som ikke omhandler hva hun burde og ikke burde ha gjort, men hva hun skal gjøre for å få ordnet problemet.
Vis hele sitatet...
Nettopp. Det er likevel også bak mål å opprette en tråd på et sted som heter freak.no, hvor 98% av medlemmene er gutter, om hva man skal gjøre med de feiltattoverte øyenbrynene sine.

Dessuten har hun fått hjelp etter hjelp i denne tråden.
For å trekke saken litt langt, så har ingen under 18 år privilegier til å sette seg selv i gjeld.

Og en feil som denne bør i høyeste grad betraktes som å sette seg i gjeld, til utbedring eller fjerning.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av fxxked Vis innlegg
Så lenge man ikke er myndig har ingen rett til ingrep av denne sorten selv med vedkommendes samtykke.
Vis hele sitatet...
Vis meg grunnlaget for det. Rimeleg mange kjelder oppgir ingen aldersgrense på tatovering - kun sjølvjustis.
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Du kan jo begynne med en beklagelse, for din latterlige rettferdiggjøring av ditt innlegg er ikke akkurat et verdig forsøk på å få beholde brukerkontoen din her på forumet. Medlemskap i nettsamfunn er ikke en menneskerett.
Vis hele sitatet...
Prøver ikke å rettferdig gjøre noe som helst jeg.
Men hallo,jenta tok det for to årsiden og klager to år seinere...
Hun tok det når hun var 16...
Fader så folk henger seg opp i små ting....hehe
Som mange allerede har sagt : Media!! Optimalt så burde du avtale eit nytt møte med denne dama og ta med deg (uanmeldt) ein fotograf og/eller journalist frå ei avis. Om ingen aviser/media er interessert så burde ein kompis med speilrefleks gjøre samme nytten.
Og om du skulle snakke med media, pass på å ha utskrifter av alle "second opinions" du har fått fra andre. Høyres ut som dei fleste syns dette var særdeles slett håndverk, og aviser syns alltid det er kjekt med ein "ekspert" som kan forklare kvifor dette er uakseptabelt.