Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 928
med Jason Statham, Andre Benjamin og Ray Loitta Av Guy Ritchie

jeg synes denne filmen var et mesterverk, men dessverre er det ikke alle som mener det samme som meg, jeg ville ha anbefalt dere å sett denne filmen, men det er mye blanda meninger om denne filmen. hva synes dere?
En av Guy Ritchie's bedre filmer spør du meg.
Må nesten kjøpe den, så den på tv for en stund siden. Men dette er en film som burde gå i min IMDB boks.
Filmen er godt regisert og skuespillet er av det ypperste. Filmen er veldig bra, men ikke den beste av Guy Ritchie. Likte den godt og anbefaler den til alle=) Dog den er rotete, og man må virkelig følge med, men dette er jo også noe som gjør filmen bra
Sist endret av MuMFy; 25. september 2008 kl. 13:12.
Den er rævva. Ufattelig rotete. Jason Statham er mer lik Crank enn Lock Stock. Synd.

Ritchie har ikke lagt en dritt som er bra etter Snatch.
haha fått det jeg trenger, akkuratt som forventet. egentlig bare et sosialt ekspriment