Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4168
Hei, lurer på om det er noen som vet noe angående dvd utgivelser av "mot i brøstet". Har vært innom sider som cdon og platekompaniet. Det virker som om alt er "midlertidlig utgått". Noen ider til hvordan jeg kan skaffe disse norske godbitene på dvd?

Takker for svar!
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Vet bare de var/er og skaffe på VHS. har hele collection hjemme selv.. Me n har du sjekke på noe torrentz sider da? Trenger jo ikek laste ned men om det er noe DVDrip utgivelser der så burde de jo finnes på DvD noe sted
Mener det ligger/lå en del Mot I Brøstet på youtube.
Ville selv ha det på DVD (både MiB og Karl & Co), men de er nok utgått desverre. Hvis det er av interesse så tror jeg en på bukta har en samling ute av alt med MiB.
Jeg prøvde å sende CDON mail angående Karl & Co. Fikk bare beskjed om at de ikke visste når produktet kom inn. Eneste mulighetene er som nevnt her; Youtube eller bukta.
Jeg har alt av Mot i Brøstet på dvd... Kjøpt for 2 år siden på libris om jeg ikke husker helt feil... ganske sikker på det var en bokhandel hvertfall
The Mad Doctor
Desvære er de utgått. Jeg sente en sånn Mail til cdon for 2 år sida om å varsle når de skulle komme og fikk aldri svar. Serien kom vel på DVD i 2007 og forsvant i 2010. Angrer på at jeg kun kjøpte en av boksene når jeg hadde sjansen men, det ligger heldigvis en del episoder her http://m.youtube.com/#/user/NicoInStyle
Sjekk ut finn, og bruktsidene på facebook titt og ofte. Det hender jeg ser Mot i brøstet-pakkene der folk legger ut DVD'er for salg.
Sjekk ut den filmbutikken på Majorstua i Oslo, om du bor i nærheten.. husker ikke hva butikken het, men den ligger rett over Burgerking der.. Husker at de hadde de for noen år siden. om du ikke bor der kan du jo evt ringe å høre om de kan sende
Hvis du kjenner noen med tilgang til Norbits, så ligger sesong 3-8 av Mot i brøstet der, og hele Karl & Co.-serien.
Trådstarter
93 9
Takker for svar!
Jeg lasta ned en torrent med alle episodene, ca et år siden. Ligger nok ute enda.