Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1000
Jeg har lest vg, db og aftenposten i mange år på nettet. Vg og Db er supergreit for min del hvis jeg har dårlig tid og kjapt vil ha en "sensasjons og kjendis" oversikt som er lett fordøyelig. Andre nettaviser som nytimes, bbc, propublica osv. sensurerer ikke så mye og har et generelt bredere nyhetsbilde.

Er det noen som vet om noen norske eller skandinaviske nettaviser som likner på feks. propublica som "ikke bare copy-paster" nyheter fra hverandre?
vel.. GA(gateavisa) er ikke nettavis enda, men de skal bli det etterhvert., ikke noe sensur der ihvertfall.
Sist endret av random40348; 16. februar 2010 kl. 17:06.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Aftenposten er vel et fint valg.
Trådstarter
39 3
kult at gateavisa kommer på nett, mye bra der!
Nyhetsspeilet.no
Sitat av Stormen Vis innlegg
Nyhetsspeilet.no
Vis hele sitatet...
Står jo mere tull der en det Jens Stoltenberg klarer og få ut på 1 times pressekonferanse.
Vet ikke om noen bra skandinaviske men kan tipse om to engelskspråklige jeg liker som ikke er så altfor mainstream/tabloid.

RT: rt.com
The Real News: therealnews.com
Trådstarter
39 3
Sitat av BonesCon Vis innlegg
Vet ikke om noen bra skandinaviske men kan tipse om to engelskspråklige jeg liker som ikke er så altfor mainstream/tabloid.

RT: rt.com
The Real News: therealnews.com
Vis hele sitatet...


aldri vært der før, så bra reflektert ut det!


http://www.morgenbladet.no/ -mye bra journalistikk her, sjibt det er så lite oppdatert.