Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 5433
Sitat av apebob Vis innlegg
Update:

Politiet hadde ingen beviser... bare sterke misstanker om at det var jeg som hadde kjørt.
Jeg valgte å sno meg unna hele greia for jeg fryktet å miste lappen.

Det som senere skjedde var at jeg mista lappen for promillekjøring.
Når jeg kom inn til avhør tilsto jeg alt for å slippe noe mer styr, jeg hadde jo trossalt allerede mistet førerkortet så hadde egentlig ikke stort å tape.
1.7 i promille.


Jeg fikk 3mnd ekstra sperrefrist på førerkortet (i tillegg til de 2åra for promillen), og boten ble satt til 18.000kr + 18dager ubetinget fengsel.
Boten ble såpass lav ettersom jeg hadde en meget dyktig advokat, og i tillegg til min livssituasjon.

Hadde jeg ikke blitt tatt for promillekjøringen hadde jeg nokk ALDRIG tilstått...
Vis hele sitatet...

Det var forferdelig å høre. Jeg får alltid vondt inn i meg når folk mister føreretten.
Du kan si at det var en i familien din som kjorte, og at du ikke vil si hvem det er. Man er nemlig ikke pliktig til aa vitne mot naer familie.

Ops, saa naa at traaden var passe gammel :S