Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 392
Hei! Jeg er på utkikk etter et kullfilter sett til mitt lille telt på 60x60x160 (Hydroshoot HS60) Er bare litt lost på størelser, og hva jeg trenger, men etter hva jeg har forstått så er det: Selve filteret, vifte som trekker inn luft, eller ut (?) Og et rør som retter luften ut der jeg vil. 3 deler i alt?

Setter stor pris på om noen retter meg i riktig retning og hvor jeg eventuellt kan få tak i riktige ting. Slik at jeg får riktig størelse på ting. Teltet er som sagt ikke stort, så trenger ikke den kraftigste viften. Så på youtube at man måtte regne ut kubikk og hvor mye rom du har, men jeg går ut ifra at jeg er på utkikk etter en liten-medium vifte for å få jobben gjort med lukt.

Takker for alle svar og hjelp som måtte komme! Fortsatt god søndagskveld til alle der ute =)
Sist endret av RandomGuy; 7. januar 2024 kl. 20:25.
Du vil ha sterkere kapasitet enn du tror du trenger. Det fører til lavere støynivå og bedre effekt.

Ventilasjon er dyrt.